A lányokkal és a fiúkkal, majdnem az egész várost bejártuk a délután folyamán. Amikor haza értünk mindenki úgy borult le a kanapéra fáradtan.
-Lányok, megyünk zuhanyozni és alvás. - néztem rájuk.
-Rendben. - jött a kórus válasz és rohantak is fel.
-Maradsz...na jó gyere.-s már rohant fel a lányok után Hádész.-Nem baj nektek, ha itt tudtok aludni? - néztem Lix-re és Chris-re.
-Dehogyis elég nagy ez a kanapé és őszintén rohadt kényelmes. - fészkelte be magát Lix.
-Itt lent is van zuhany, használjátok nyugodtan. -mutattam a konyha melletti kis ajtóra.
-Azt hittem csak 1 fürdő van.-szólalt meg Harin.
-2 van csak azt ritkán használom.-mosolyodtam el, majd elindultam fel a lányokat lezuhanyoztatni és ágyba helyezni.
-Yumi néni? - néztem Adelina-ra.
-Tessék kicsim? - takartam be.
-Olvashatna nekem Felix mesét?
-Nekem Hyunjin.-jöttek elő a kívánsággal.
-Megkérdezem őket, de ha bele egyeznek alvás. - pusziltam meg őket,majd lementem a nappaliba ahol a fiúk épp valami filmet néztek.
-Kicsim,Lix a lányok azt szeretnék ha olvasnátok nekik mesét. - álltam meg a lépcső alján.
-Megyünk. - csillant meg a szemük és Felix szinte repült felfelé.
-Mindjárt jövök. - csókolt meg én meg vissza.
-Legalább már nem engem nyúznak. - vigyorodott el Chris.
-Ne haragudj értük. - kértem elnézést.
-Jaaj nem úgy értettem, imádom őket az öcsémre és a húgomra emlékeztetnek.
-Hiányoznak?
-Annyira nem is meg de is.- nevetett.-Szerintem, én is tartok egy pincsi-pacsit.-utánozta Angéla-t amin jót nevettem én is, így már én se maradtam ki a zuhany alól. Bevonultam zárt ajtóval a fürdőszobába hogy legyen egy kis nyugalmam, így még hajat is tudtam mosni. Kinyitva az ajtót egy vidám vigyorgó Hyunjin-nal találtam magam szembe én meg értetlenül néztem rá.
-Igen? - kérdeztem tőle értetlenül.
-A lányok elaludtak. - mondta halkan. - Viszont ígértem egy kis meglepetést így szemet becsuk kezet nyújt. - kérte én meg készségesen tettem a kérésének eleget, majd vakon követtem. - Maradj. - nyitott ki egy ajtót, majd óvatosan bevezetett. - Kinyithatod. - mondta és ami elém tárult nagyon is tetszett. A szobám romantikus fénybe világított.
ESTÁS LEYENDO
❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/
FanficYumi a JYP Entertainment Vállalatnál dolgozik mint menedzser segéd. Egyik napról a másikra a Straykids fiúk menedzsere lesz, ám ez még csak a kezdett. Vajon hogy alakul Yumi élete? Olvasd el és tudd meg! 🤫😊 -A történet kitalált részeken is alapsz...