24.rész

9 2 0
                                    

*Napokkal később*

Szerencsésnek mondhatják magukat a fiúk, hiszen ki adták a Megaversa című számot és nem sokára a Lalala is érkezik mellé. IN és Bangchan hála istennek már jobban érezték magukat, így nem kellett nekik a felügyelet és mindemellett nagyiék is ki jöhetek a kórházból. Éppen Harin-nal voltam baba ruhákat vásárolni, hiszen lassan a 4 hónapban van és kiderül kislány vagy kisfiú lesz. Persze, én csak rá bólintottam vagy fejet ráztam ha valamelyik nem annyira tetszett, mert azért Harin elég túlzásba tudott esni.

-És ez? - kérdezte egy kis rugdalozott mutatva amin kék alapon, fekete-fehér bárányok voltak.

-Aranyos, de most már ideje lesz fizetni mert nekem még van 1-2 dolgom bent. - néztem az időre.

-Rendben. - bólintott rá és már ment is fizetni. Már éppen pakoltunk el amikor egy ismerős páros haladt el előttünk de szerencsére nem vettek észre minket. - Láttad? - kérdezte halkan Harin.

-Sajnos. - vágtam savanyú képet.

-Majd ennek is gyereket csinál azt repül. - morgott az orra alatt Harin.

-Amúgy, tényleg! Mond; érzel még iránta valamit? - szegeztem neki egyből a kérdést, miközben beültünk egy gyors büfébe enni.

-Halványan még , de nagyon is szeretem Seungmin-t is. Nehéz ez az egész helyzet.De nem akarok vissza menni hozzá. - nézett rám könnyes szemekkel.

-Én csak arra kérlek, ha vissza is mész hozzá sem baj, de akkor Seungmin szívével ne játssz. - figyelmeztettem a lányt.

-Nem akarok hidd el. Ahhoz túlságosan kedvelem, csak félek hogy addig fog szeretni míg a baba meg nem születik.

-Nem olyan srác ő hidd el. Tudom, hogy félsz de rám bármikor számíthatsz te is meg a baba is. - öleltük át egymást.

-Köszönöm, esküszöm régebben ha valaki azt mondta volna legjobb barátnők leszünk, pofán röhögtem volna. - mondta nevetve.

-A számból vetted ki a szót. - nevettem vele.

-Nocsak, kiket látnak szemeink. - futott fel a szőr a hátamon a hang hallatán.

-Ennyit a remek napról. - morogtam az orrom alatt. -Mit kerestek itt? - néztem rájuk.

-Szóval ők az exeid. - nyávogott mellette a csaj.

-Nem is akármilyenek, hanem felejthetetlenek. - kacsintottam rá, mire elkapta a pulyka méreg.

-Cafka! - kiabálta rám.

-Figyelj Ren... - álltam fel. - Vagy elmész magadtól vagy hívhatunk segítséget, de akkor a kis karriered fuccsba megy. - emlékeztettem a távol-tartási végzésre.

-Milyen bátor vagy hirtelen. - lépett közelebb ő is. - De legutóbb, amikor a kezeim között voltál nem ilyen voltál. - jelent meg az arcán a gúnyos mosoly.

-És tudd a kis barátnőd erről? Hogy megakartál erőszakolni?-néztem az említett félre aki síri csendben ott állt. - Szóval nem. - vigyorodtam el.

❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/Where stories live. Discover now