-Itt van veled anya. - simogattam a fejét,míg a gyógyszer hatását vártuk. - Tudom bogaram, nem szereted ezt az időt. - nyugtattam, miközben nyüszített. - Itt maradok veled, mert nekem te vagy a legelső Hádész és ha te nem lettél volna nekem, én se tudom mihez kezdtem volna. - könnyezett be a szemem. Hádész, még a 18. születésnapomra kaptam ajándékba Ren-től. Ez volt az egyetlenegy, értelmes ajándéka amit kaptam tőle. - Szeretlek, semmi baj mindjárt hat a gyógyszer.
-Bejöhetek? - kérdezte aggódva Hyunjin az ajtóban.
-Gyere csak. - mondtam halkan, majd óvatosan becsukva az ajtót leült mellém.
- Mi baja? - érdeklődött őt simogatva.
-Fél a vihartól. Kapott most egy kis nyugtató félét és most várunk hogy hasson.
-Nagyon szereted, igaz? - mosolyodott el.
-Jobban, mint az életem. Téged is persze, de őt másképp. - mosolyodtam el halványan. Rá néztem Hádész-rá és láttam kezd leragadni a szeme.
-Lassan elalszik. - állapította meg halkan.
-Még picit várok és hagyom pihenni.
-Mióta, tetszem neked? - kezdte elterelni a figyelmemet.
-Tetszeni, mióta megláttalak, de ha inkább a felismerésre gondolsz; amikor Ren meglátogatott. Akkor jöttem rá hogy szerelmes vagyok beléd. És te?
-Ugyanez... Csak, nálam amikor először tartottunk pizsi partyt.
-Félek, mi lesz ha rá jönnek, félek hogy tönkre teszem a karriered. - pityeredtem el. - Szeretni akarlak, de félek attól nem leszek számodra elég.
-Héééé... Nézz rám. - emelt meg az államnál fogva. - Nem számít mi fog történni, én egyet tudok; itt és most szeretlek Yumi és veled akarok lenni. Találunk megoldást mindenre. -,, Szeret? Kimondta a Sz betűs szót?"
-Én is szeretlek Hyunjin. - bújtam bele az ölelő karjaiba, amit kinyújtott felém és hagyott némán sírni.
-Itt maradjunk fent? - kérdezte miután kicsit megnyugodtam.
-Igen, most inkább veled szeretnék lenni kettesben.
-Amúgy kérdeznék valamit. - nézett rám kisfiús mosollyal. - Komolyan, gondoltad hogy ne jöjjek haza?-utalt a radiátor cső esetre.
-Amilyen, ideges voltam rád... -húztam kínos mosolyra a szám. - Igen is meg nem is.
-Tőled sem volt szép a cipőfűzős esett. - durcáskodott.
-Boszorkánynak hívtál, ráadásul azt mondtad hogy haza hozol egy csinos kedves lányt. - fordultam el tőle én is durcisan. Éreztem, ahogy közelebb ül hozzám, majd a derekamnál magához húzott,lábaival körbe ölelve.
-Nem gondoltam komolyan. - fúrta be magát a hajamba. - Csak,húzni akartam az agyad.
-Meghúzlak én mindjárt... - ahogy ezeket kimondtam az arcom azonnal vörösre váltott, Jinnie meg mögöttem jó ízűt nevetett.
ESTÁS LEYENDO
❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/
FanficYumi a JYP Entertainment Vállalatnál dolgozik mint menedzser segéd. Egyik napról a másikra a Straykids fiúk menedzsere lesz, ám ez még csak a kezdett. Vajon hogy alakul Yumi élete? Olvasd el és tudd meg! 🤫😊 -A történet kitalált részeken is alapsz...