*Másnap reggel*
Az állatkerti kis kalandunk után reggel, kikísértük a fiúkat a repülő térre mert utaztak haza, majd utána Hyunjin-nen volt a sor hogy haza vigyük így most oda vezettet az utunk a lányokkal.Szomorú búcsút vettek Jinnie-től is, akárcsak Felix és Bangchan esetében ezt sem úsztuk meg sírás nélkül.
-Hiányozni fogsz.-sírt Angéla és Adelina
-Ti is nekem. - ölelte át Hyunjin a lányokat.
-De úgy-e még találkozunk? - kérdezték szomorúan.
-Naná. - kacsintott rájuk amitől elolvadtak.
-Ezt a tied. - nyújtott Adelina egy rajzot Jinnie-nek is. Persze, Lix és Chris is kaptak egyet emlékbe.
-Köszönöm, ki is teszem majd a falamra. - mosolyodott el.
-Szia. - búcsúztak el tőle, beszállva az autóba.
-Nehogy, azt hidd megúszod nélkülem. - húzott magához.
-Kihasználok minden egyes időt, míg itthon leszel. - nyújtottam rá a nyelvemet,amit leakart harapni de nem jött össze.
-Ezért még számolunk. - csókolt meg.Valahogy ez a csókja másabb volt mint az eddigiek, hogy miért nem tudom de akartam még belőle ezért még közelebb húztam magamhoz.-Hiányozni fogsz Béb. - vált el tőlem levegő hiány miatt.
-Te is nekem Maugli. - csókoltam meg még egyszer és megvártam míg belép az ajtón.
-Ó és szeretlek. - hajolt ki vigyorogva az ajtón.
-Én is. - nevettem el magam, majd beszállva az autóba elindultunk a lányokkal haza.Haza felé megálltunk kaját, üdítőt és nasikat venni mert a lányoknak mozit ígértem így hát a nappalit lányossá varázsolta Harin az estére én meg elkészítettem a pizzának valót és a nasikat.
-Olyan kis letörtek. - nézett Harin a lányokra akik a kanapén ültek Hádész-t simogatva.
-Persze hogy azok; a fiúk mind haza utaztak, az apjuk meg sokat dolgozik azért hogy a lányoknak megadjon mindent, de mellette helyt kell állnia otthon is ami nem igazán megy. - magyaráztam el a helyzetet.
-Talán az este után jobb kedvük lesz. - gyúrta össze a pizza tésztát.
-Biztosan. - kevertem össze a szósznak valót.A nap további részében a lányok rajzoltak vagy épp mesét néztek szótlanul,ami persze nekem is rossz volt mert tudom mennyire megkedvelték a fiúkat és a fiúk is őket. Este megnéztünk egy Barbie filmet amin kicsit vidámabbak voltak már, miközben bűnözhettek.
Szerelmem🧡:
-Mizu baba? ❤️- pityent fel a telefon.Kincs💛:
-Semmi lányokkal filmezünk, arra? ❤️
-írtam vissza.Szerelmem🧡:
-Eszek 😁❤️Kincs💛:
-Zabagép ❤️😜
ESTÁS LEYENDO
❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/
FanficYumi a JYP Entertainment Vállalatnál dolgozik mint menedzser segéd. Egyik napról a másikra a Straykids fiúk menedzsere lesz, ám ez még csak a kezdett. Vajon hogy alakul Yumi élete? Olvasd el és tudd meg! 🤫😊 -A történet kitalált részeken is alapsz...