22.rész

14 1 0
                                    

Mindenki, kiélvezve a jól megérdemelt pihenést újra a szállásunkon voltunk a kiadónál. Eljött a várva várt fogadás napja, felkészülve izgultan vártuk ki nyeri a fogadást. Persze az ének tanárt is bele vontunk a dologba így ő döntött arról is ki fog nyerni.

-Sok sikert!-kívántunk szerencsét és ezzel megkezdődött a feléneklés. Először úgy énekeltek a fiúk ahogy ők tervezték eredetileg, majd jött az én és Harin verzió, persze hangfelvételre véve őket és az alapján dönt a tanár úr.

-Már előre megmondhatom Suzuki asszony, maga nyert. - jegyezte meg halkan vigyorogva a tanár.

-Köszönöm. - következett a mi verziónk. Mivel, ez még nem az eredeti felvétel volt így ha a fiúk hibáztak sem számított. Nekünk most a hangzás volt a lényeg és hogy kinek lett igaza. Percekkel később kifulladva jöttek be a fiúk és várták a fejleményt,nyilván velük is lejátszattuk az éneklést.

-Mint azt az előbb is mondtam Yumi kisasszony, nyert. - adta a tudtukra a tanár, míg én öröm táncot jártam a fiúk megjátszott sírást színleltek.

-Úgy-e tudjátok, mi vár rátok? - vigyorogtam rájuk.

-1 hónapig mi főzünk rád. - nyafogták nevetve.

-Ez elég kemény büntetés fiúk. - nevetett a tanár úr is. - De okos húzás, szerencsétek van ezzel a hölggyel.

-Tudjuk! - jött a válasz.

-A Megaverse-t is segítesz így össze rakni? - kérdezte reményteli szemekkel Chris.

-Persze. - egyeztem bele-Fogadással?

-Még mit nem! - háborodtak fel egyszerre.-Tényleg, egy boszorkány vagy. - vigyorodott el Changbin,mire Hyunjin gyilkos szemekkel nézett rá.

-Tudom. - vontam vállat. - De akkor is én nyertem,a főzés viszont holnap veszi kezdetét. - voltam kicsit engedékeny.

-Tényleg Yumi, azért őszintén mond meg ; honnan tudtad hogy így jobban hangzik majd? - kérdezte Jisung felvont szemöldökkel, mire nekik is elmeséltem a történetem amit Hyunjin-nak a minap. Erre jött a síri néma csend válasz kép.

-Akkor ezek szerint énekelni is tudsz? - kérdezte Minho elsőként.

-Nem tartom magam jó énekesnek.

-Na légyszi énekelj nekünk valamit, csak egy kis részt. - kérte Lix és hozzá csatlakoztak a többiek is.

-Na jó. - gondolkodtam el mit énekeljek, végül a T-ara lány banda egyik zenéjét énekeltem fel a Sugar free-t kisebb/nagyobb hibákkal a hangomba.

-Ahhoz képest egész jó. - dicsértek meg a végén tapsolva a srácok.

-Köszönöm. - jöttem zavarba kicsit.

-Na akkor rakjuk össze a másik zenét is. - dörzsölte össze a kezeit Chris és neki is láttunk össze állítani. Mindennel végeztem mentem vissza az irodámba, ahol neki láttam a többi koncertet is leszervezni, össze egyeztetni és a lehető legrosszabbakra is felkészülni. Épp telefonáltam, amikor az ajtón a bátyám jött be nagy mosolyogva.

❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang