15.rész

21 1 0
                                    

Miközben a lányok a fiúkkal voltak, a bátyám félre hívott beszélni.

-Sajnálom, hogy hagytam a dolgokat idáig fajulni.

-Nem a te hibád...Bizok benne egyszer feladják. - támaszkodtam a szembe lévő falnak, így láttam mit csinálnak a srácok.

-Nagyon szereted? -csatlakozott mellém.

-Jobban, mint ahogy Ren-t szerettem.

-Viszont van itt valami, amit tudnod kell. - vált komorrá.

-Ne kímélj.

-Anyáék, támogatják nem kis pénzzel Ren munkáját a Solo karrierben.

-Mit vártál, hisz lemezkiadó cég vagyunk. Ezen, még meglepődsz?

-Már, nem viszont ezt nem fogom hagyni és a többi befektető beleegyezésével repülni fognak. Hiába szeretem őket, amit veled tettek nem bocsátom meg.

-Nagyiék, nem hajlandóak szóba állni velük emiatt sem, amikor beteg is voltam sem érdekelte őket. A múltkor meg felhívtak azzal itt vannak és menjek velük ebédelni.

-Gondolom a világ legszebb módján mondtál nemet. - vigyorodott el.

-Hallottad volna anyámat, amikor elmondtam neki hogy Ren kapott tőlem egy fejest amiért le kutyázta Hyunjin-t.- néztem az említett félre aki Adelina-val táncolt épp.

-Egyszer én is kaptam, még mindig érzem. - nevettük el magunkat.

-Ideje lesz mennünk, mert a fiúknak még készülni kell a koncertekre. - löktem el magamat a faltól.

-Nekem is van még mit intézni.

-De azért egyik este nálam hagyhatnád a lányokat. Rég voltam már velük, mondjuk az ünnepekben.

-Megegyeztünk. - bólintott rá, majd a lányokat össze szedve kezdtek búcsúzkodni.

-Yumi néni... - kérte hogy guggoljak elé Angéla.

-Tessék kincsem? -néztem rá kedvesen.

-Jó fiút választottál. - suttogta Hyunjin-ra nézve.

-Ő választott engem.

-Vigyázzatok a nénikénkre! - adta parancsba Adelina, mire a fiúk játékosan tisztelegtek előttük.

-Nem sokára találkozunk. - integettem utánuk. - Köszönöm srácok. - fordultam a fiúk felé, akik hát nos teljesen "szép" sminkekben pompáztak előttem.

-Nagyon aranyosak. Adelina-tól tanultam is pár szót spanyolul. - mondta mosolyogva Minho.

-Mint például?

-Szeretlek. - mondta spanyolul.

-Szeretlek. - utánozta Changbin.

❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora