5.rész

25 2 0
                                    

*Yumi szemszöge*

Reggel,túl gyanús volt a csend és a nyugalom,így óvatosan körbe néztem és egy gyönyörű rend fogadott.A mellettem heverő telefonra pillantottam,amin már majdnem 11 óra volt így nagy kapkodásban kezdtem készülődni,amikor is a konyhában egy cetlit találtam:

,,Jó reggelt főnök asszony!

Ne haragudj ránk,amiért kinyomtuk az ébresztőd,de úgy gondoltuk neked sem árt a pihenés,így mindenkit megkértünk hagyjanak pihenni a tegnapi nap után.Voltunk már nyújtani és futni is,valamint készítettünk számodra reggelit és egy kávét ahogy szereted.Ha van kedved majd csatlakozz hozzánk.

Sok ölelés és szeretettel:

Chris Jisung Binnie Lix Minho Jeongin Puppy és Jinnie ❤️❤️
- ahogy a sorokat olvastam a szemem újra könnybe lábadt.

-Ha tudnátok,mennyire szeretlek titeket.- mosolyodtam el,majd eltéve ezt az aranyos üzenetet,elindultam meginni a kávémat egy cigi kísértében.A reggeli rutinom után elindultam felöltözni,majd autóba ülve elindultam a fiúknak ebédet vadászni,amiért ilyen cukikák voltak velem.

A reggeli rutinom után elindultam felöltözni,majd autóba ülve elindultam a fiúknak ebédet vadászni,amiért ilyen cukikák voltak velem

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Miután mindenkinek megvettem mindent vissza indultam hozzájuk a táncterembe,ahol már ép hogy készültek össze csuklani.

-Bejöhetek? -kérdeztem az ajtófélfának dőlve,mire szinte azonnal jobb kedvre is derültek.

-Yuuumiiii! -ordították egyszerre.

-Tanár úr...Ha nem bánja elviszem kicsit pihenni a fiaimat. -néztem az oktatóra,aki kedvesen mosolyogva intett,hogy mehetnek.

-Hálásan köszönjük. -álltak neki enni,az ebédlőben.

-Én köszönöm nektek. -néztem rajtuk végig. -Én vagyok a legszerencsésebb menedzser,mert ilyen remek fiúkat kaptam mint ti.

-Kipihented magad?- kérdezte Seungmin.

-Fittebb vagyok mint bármikor.

-Már megint dohányozni voltál kisasszony. - érezte meg a cigi illatát rajtam Jinnie.

-Hát,nem is bele fetrengtem.- vigyorogtam rá.- Hogy megy a felkészülés?- érdeklődtem.

-Egész jól,bár néha vannak kisebb-nagyobb botlások,rontások .-válaszolt Changbin.

-Tudjátok erre mit szoktam mondani,igaz? -húztam fel mosolyogva a szemöldököm.

❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant