Este 6 óra körül járt az idő, amikor megébredtem az ébresztő hangjára.Fájt a fejem a rengeteg sírástól, így elindultam gyógyszert bevenni meg arcot mosni hát ha jobb lesz egy kicsit.
-Szia. - jött be épp Hyunjin kezében szatyrokkal. - Tudtál pihenni valami? - ölelt magához, amibe én szorosan bele bújtam.
-Igen, köszönöm.
-Hoztam neked enni, úgy hogy csüccs le és mindjárt kész is lesz. - mosolygott rám.
-Rendben. - mentem ki a teraszra egy cigit elszívni, persze az elmaradhatatlan Kitty-s plédemmel.
-Az a fránya pléd. - jött ki mellém a teámmal.
-Hé, ne szóld le nekem tetszik. - vágtam durcás arcot.
-Jól van na, csak vicceltem. - bújt be mellém. - Várj, ez narancs? - kérdezte a cigimet szagolgatva.
-Igen az....Persze,mert szereted az illatát. - esett le miért mosolyog rajta.
-Így van, a karácsonyt idézi fel bennem. - mesélte el.
-Sejtettem, hogy valami ilyesmi háttér is lehet a narancs illat mögött. - húztam mosolyra a számat.
-Nem volt epres, így maradt a narancs.
-Igen,de valójában kiakartam próbálni. - vigyorodtam el. - Megyek, eszek és bemegyek nagyiékhoz. - nyomtam el a cigit, majd szép komótosan besétáltam a konyhába.
-Tudom, azt ígértük főzünk neked, de ma eléggé húzós napom volt és inkább vettem. - ismert be mindent amikor felvont szemöldökkel néztem a kukára.
-Inkább, csak köszönöm. - mosolyodtam el,miközben neki álltam enni.
-Egész nap bent leszel? - kérdezte leülve mellém.
-Valószínűleg, mert a bátyám azt írta a papi még nem tért magához.
-Sajnálom, hogy ez történt. - simogatta meg a derekam.
-Én is,és látod? A szüleim főleg, anyám erre nem képes hogy meglátogassa a saját szüleit. - jelent meg egy gúnyos mosoly.
-Bent se voltak?
-Nem. - néztem rá. - Nekik, ezt jelenti a család.Annyira istenítik azt a barmot, még azon se lepődnék meg ha tudnának a "balesetéről" Harin-nal.-fejeztem be a vacsorát,s kezdtem el öltözni.
CITEȘTI
❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/
FanfictionYumi a JYP Entertainment Vállalatnál dolgozik mint menedzser segéd. Egyik napról a másikra a Straykids fiúk menedzsere lesz, ám ez még csak a kezdett. Vajon hogy alakul Yumi élete? Olvasd el és tudd meg! 🤫😊 -A történet kitalált részeken is alapsz...