" Jom la join kitorang sekali , Go Eun."
Kata Jungkook semasa aku sedang menghidangkan air kepada mereka bertiga. Bertiga ? Kenapa bertiga. Ya sebab ada Jisoo sekali. Mereka memandang aku.
" It's okay." Tak nak kacau. Takut ganggu diorang la pula.
" tengah study ke ? " Seokjin bersuara. Aku geleng. Mana boleh nak study aku time time macam ni. Tak tenang.
" ada homework ? " soalnya lagi.
" tak ada."
" then , sit with us." Dia memberi isyarat kepada aku supaya duduk di sebelahnya.
" come on , Go eun." Ajak Jungkook dengan teruja.
Tanpa banyak soal , terus aku melabuhkan punggung di atas kerusi bersebelahan dengan Seokjin dan Jungkook. Malah Jisoo pula duduk tepat di hadapan aku. Dia memandang kami bertiga silih berganti sebelum ketawa kecil.
" you pun sama Jungkook ? " kata Jisoo dengan tiba tiba.
" what ? " soal Jungkook semula. Jisoo smirk ke arah Jungkook.
" oh shut up , Kim Jisoo." Kata Jungkook bila Jisoo hanya diam memandang aku.
" Seriously ? Ingatkan Seokjin seorang je. Rupanya dua dua sekali. Tak sangka you pun sama , Jungkook." kata Jisoo sambil ketawa. Apa yang sama ?
" Jisoo , don't.." Jungkook memandang Jisoo dengan tajam.
Tak sekarang ni. Diorang borak pasal apa ? Aku sorang je ke yang tak faham kat sini sekarang ni ? Diorang borak guna bahasa hati ke apa ni.
" so what you need here ? " soal Seokjin yang dari tadi hanya diam. Wajah dia agak ketat memandang Jisoo.
" you." Jawab Jisoo dengan selamba.
Aku gigit bibir bawah.
" nonsense."
" I'm serious okay. I need you." Kata Jisoo lagi.
" stop la Jisoo. Tak malu ke ? You yang tinggalkan dia dulu , sekarang you nak jilat balik ? That's hilarious." Kata Jungkook dengan sinis.
Oh jadinya betul la sangkaan aku yang Jisoo tinggalkan Seokjin dulu. Aku dah agak dah bila tengok reaksi Seokjin hari tu masa mula mula nampak Jisoo.
Heh. Gila agaknya si Jisoo ni. Dia tinggalkan manusia yang sempurna macam ni ? Untuk apa ?! Dan kenapa ?!
" don't waste my time la. You nak apa lagi ni sebenarnya ? " kata Seokjin dengan nada mendatar.
" you tak rindu I ke ? " soal Jisoo sekali lagi.
Heh rindu. Otak dia rindu.
Sekali sekala aku perasan mata Jisoo memandang aku. Dah kenapa aku pun tak tahu. Aku berdehem.
Melalui hujung mata aku , aku tahu yang Seokjin memandang aku sekilas sebelum bersuara.
" kalau tak ada benda nak cakap. Jungkook. Hantar dia balik." Katanya pada Jungkook.
" you dah banyak berubah , Seokjin." Kata Jisoo.
YOU ARE READING
Sugar daddy || KSJ
FanfictionTerpaksa hidup dengan lelaki yang tak pernah aku kenal selama ni. Bukan benda yang mudah. Mampu ke aku hadap lelaki ni ? Kuat ke iman aku ? Entah. Aku sendiri tak yakin dengan diri aku sendiri. Dia. Memang boleh buat iman aku tergugat. Haish ! " You...