58

1.1K 185 87
                                    

හේලී..හේලි කේනෝලි ඇන්ඩෘව්...! ඔව් හේලි කියන්නෙ ඇන්ඩෘව් කෙනෙක් කොටින්ම කිව්වොත් crystal blood pack එකේ හිටපු ලූනා..රෙෆාන් ඇන්ඩෘව්ගෙ හිටපු බිරිඳ ඩේව්, ලියම්ගෙ අම්මා වෙනකොට එයාගෙ දෙපැත්තෙන් ඩේව් වගේම ආශිකා අක්කා පොඩි පප්ලා හතර දෙනෙක් එක්ක ආවා..

වීණාව් එයාලට කට කොනෙන් හිනාවක් දෙනකොට ඩේව් නම් රැව්වා.. මේ වෙන ඩ්‍රාම එක දිහා ඇල්ෆලා දෙන්න ඇර අනිත් ඔක්කොම පුදුම වෙලා බලාන් ඉන්නකොට තිඕන්ගෙ හමුදාව ඉතුරු fairiesලව අල්ලගත්තා..

පැක් එකේ තුවාල වෙච්ච අය අරන් යනකොට ඉතුරු අය ඇල්ෆලා දෙන්නගෙ පස්සෙන් එතන්ට ලං උනා..

" අපි..! අපි මෙහෙ..!"

දිනාර්ඝව එයාගෙ අම්මට මුණ දෙක කරන් කියනකොට වීණාව් ඒ දෙන්නට හොදම එකෙන් රවලා ඉස්සරහ බලාගෙන එයාගෙ තාත්තා කියන මිනිහගෙ නිකට යටින් කඩුවෙ අගිස්ස තියලා උඩට උස්සලා කත කරා.

" ඉතින් රෙෆාන් තාම ඇත්ත මූණට එන්නෙ නැද්ද? ම්ම් අශ්වින් ගනාවෘද පෙන්ඩ්‍රැගන් එතකොට උඹ! තව කොච්චර රඟපනවද?"

වීණාව් ටික ටික කඩුව නිකට පහු කරන් බෙල්ල ගාවට යනකොට පැක් මෙම්බර්ස්ලා වගේම අම්මා තාත්තා යාළුවෝ පුදුම කරලා වේදාන්ගෙ මුණ crystal blood  pack  එකේ ඇල්ෆගෙ විදිහට වෙනස් උනා..

* crystal blood pack
පැක් ඇල්ෆා=  රෙෆාන් අජ්හාල් ඇන්ඩෘ
හිටපු ලූනා = හේලි කෙනෝලී ඇන්ඩෘ
රෙෆාන් මේට් = අශ්වින්  ගනාවෘද පෙන්ඩ්‍රැගන්
හේලි ලමයි =
ලියම් සැමුවෙල් ඇන්ඩෘව් ,
ඩේව් ඇන්ඩෘව්

*අශ්වින් ගනාවෘද පෙන්ඩ්‍රැගන්  කියන්නේ ඝර්වාන් පෙන්ඩ්‍රැගන් ගෙ බාලම මල්ලි...

" කොහොමද මහත්තයා ඉතින්..බලන්න පුතලා තාත්තගෙ කෙරුවාව නේ..චඃ චඃ "

හේලි එයාගෙ ලමයි දෙන්න වෙන ලියම්ටයි ඩේව්ටයි කියනකොට ඈතින් තව කෙල්ලෙක් ආවා බඩකුත් උස්සන් ලස්සන හැන්සම් කොල්ලෙක්ගෙ අතේ එල්ලිලා.. ඒ රෝසි...!

" බලන්න අපි පරක්කුයි බබා..අනේ මගෙ විණූ මල්ලි බබා....!!"

වීණාව්ගෙ කට දෙක උනා..

Majesty Luna  Where stories live. Discover now