Åtta

96 2 3
                                    

Melina's perspektiv:

Vi satt nu på flyget som var relativt stort. Flyget skulle ta ungefär 11 timmar så det var en lång flygtur. Jag satt mellan Elin och Agnes. Niall, Zayn och Louis satt bakom oss, och Liam och Harry satt framför oss.

Agnes tog tag i min hand och såg ut som om hon skulle svimma.

"Vad är det?" frågade jag och kramade om hennes hand.

"Jag är flygrädd kommer dö" sa Agnes och skrattade lite på slutet. Som tur var så var hon inte så flygrädd att hon fick panik.

"Det kommer gå bra" sa jag och lutade mej tillbaka i stolen. Planet körde nu jätte snabbt, och lyfte från marken.

~ två timmar senare ~

Jag, Elin och Agnes hade pratat och skrattat under hela resan hittills. Dom var faktiskt mycket snällare än dom kompisar jag hade för tre år sen. Dom berättade om allt nytt som kommit, som mobiler, låtar, kändisar mm.

"Justin Bieber blev snygg" sa Agnes och jag skrattade åt hennes helt random kommentar.

"Han klippte håret" sa Elin och jag nickade. Vi fortsatte prata tills vi fick mat, och sen så pratade vi ännu mera. Det hade visat sej att jag och dom bara bott ungefär 20 minuter ifrån varandra.

"Vad sjukt att vi aldrig träffat varandra då" sa Elin.

"Det kanske vi har, men inte tänkt på det" sa jag.

"Det var ju trots allt tre år sen jag var hemma" sa jag och kollade ner i mitt knä. Agnes log smått mot mej och vi fortsatte prata.

~~

Tiden gick snabbt och innan jag visste det var vi framme.

"Kom igen" sa Niall och vi började gå av planet. Vi sa hej då till flygvärdinnorna i dörren och skulle vänta på våra väskor. Dom kom ganska snabbt och vi gick ut bakvägen. Det stod en stor svart bil och väntade på oss vid vägen. Vi alla satte oss och bilen rörde på sej, man såg Chicago susa förbi fönstret och mina ögon blev tyngre.

När jag precis hade stängt mina ögon så stannade bilen och vi skulle tydligen ut. När vi kom ut ur bilen så såg man ett stort hus som såg otroligt lyxigt ut. Vi rullade in väskorna och Louis visade oss till ett rum som jag, Elin och Agnes skulle dela på.

"Det här ser ju typ exakt ut som det vi var i förra gången" sa Agnes och drog fram sin väska. Hon började lägga sina saker i högar av byxor, tröjor, osv. Jag själv bestämde mej för att utforska huset så mycket som möjligt.

"Vart ska du?" frågade Elin.

"Kolla runt, ska ni med?" frågade jag. Dom nickade och vi gick ut ur rummet och mötes av en lång korridor med många dörrar. Längst bort i korridoren så var trappan ner till undervåningen och källaren. Dörren mitt imot våran stod på glänt, så vi öppnade den försiktigt. Det var ett badrum, med ja allt det som ska finnas i ett badrum. Inget speciellt. Vi gick ut och fortsatte till dom andra rummen.

"Det här är Nialls rum" sa Elin och pekade på skorna som stod vid öppningen.

"Ska vi verkligen gå in här?" frågade Agnes och kollade skeptiskt mot trappan.

"Vi kan vakta så kan du gå in Melina" sa Elin. Jag nickade försiktigt och tog ett steg in i rummet. Allt som fanns här var en stor dubbelsäng,nattduksbord, en resväska, garderob och ett eget badrum. Jag gick försiktigt till nattduksbordet och öppnade den första lådan, ingenting fanns där. Sen såg jag något under sängen. Jag böjde mej ner och plockade fram det. Jag började nästan hoppa av lycka när jag såg att det var en laddare, som passade till våran mobil. Jag la ner den i min ficka och tassade tillbaka till tjejerna.

"Vad snabbt det gick" sa Agnes men jag drog genast tillbaka dom till vårt rum när jag hörde steg i trappan. Jag öppnade snabbt garderoben och gömde laddaren bland mina underkläder. Någon knackade på dörren och öppnade den sedan.

"Vill ni ha mat?" frågade Louis och kollade mot oss. Jag rynkade på ögonbrynen, sen när blev han så snäll? Vi följde med honom ner till köket och satte oss vid bordet.

"Om ni vill ha mat får ni göra själva" sa Harry och vände inte blicken från mobilen. Okej nu fattar jag.

"Och ni får göra till oss också" sa Niall. Nu fattade jag verkligen. Vi bara skakade på huvudet och gick fram till kylen.

A/n:

LOUIS CONFIRMED THE BABY RUMORS OMG😭❤️ jag är glad för hans skull, jag menar fatta va söt barnet kommer bli??! Men jag shipar Larry till min död och om det nu är sant och inte något jobbigt p-r stunt av deras manegment så tycker jag så synd om Harry. Men på intervjun så såg dom alla ut som om dom skulle börja skratta när som helst. Asså jag höll på att dö av deras ansiktsuttryck hahahaha. Men aja vad tror ni? Kommer han bli pappa eller inte? Plus hon Brianna har typ druckit och varit på klubbar senaste veckan så om hon nu är gravid vad händer med det lilla barnet?😂

Iaf så dog jag typ för att det var deras stora "besked" dom skulle ge. Jag trodde d skulle vara något om typ albumet eller så. BTW DRAG ME DOWN ÄR SÅ BRA. Okej nu har jag pratat lite väll mkt sorry.❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 04, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Better Than Words || One DirectionHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin