Z góry przepraszam że nie było wczoraj rozdziału.
————————————————————
|| Young Multi||Marzyłem o tym od ostatniego tygodnia codziennie myśląc o tym.
Zależało mi na niej... Chciałem tylko być szczęśliwy.
Jak każdy kogo znam to naprawdę ma dobrze w życiu.
Może i jestem bogaty mam wszystko co chcę ale ja potrzebuję czegoś... innego.
Kochałem ją ale ona tak po prostu odeszła.
Czy powinienem przestać o niej myśleć?
Może
Ale czy umiem przestać o niej myśleć?
NieJedyne kto jest ze mnie dumny to moi rodzice.
Usiadłem na krańcu bloku ciągle myśląc o niej.
Wziąłem od chivasa jego opakowanie antydepresantów i połknąłem wszystkie na kilka razy popijając swoim ulubionym piciem.
Siedziałem tka kilka minut aż wkońcu wstałem i zacząłem chodzić.
Wiedziałem że szybciej czy później i tak umre.
Więc oczekiwałem tej chwili bardzo mocno..
Wiem że znajdą się ci którzy chcieli by mnie zabić ale umiem sam to zrobić.
Stanąłem na krańcu bloku jedną nogą machając sobie w powietrzu aż wkońcu...
Skoczyłem.
||Krystian||
Rano jak się obudziłem to wszedłem na Twittera sprawdzając co się dzieje i zobaczylem jako pierwsze nagranie jak..
...Michał skacze z bloku.
Nie chciałem widzieć tego do końca. Wszedłem w komentarze widząc wiele niemiłych rzeczy.
Siedziałem jakieś 10 minut czytając komentarze i na niektóre odpowiadając.
Byłem załamany wiedząc że mój bliski przyjaciel nie żyje..
Boże jak on umarł to ja sobie bez niego nie poradzę..
Wstałem z łóżka kierując się w stronę szafy i wyjmując losowe ciuchy.
Ubrałem się i wziąłem wodę w rękę po cyzm skierowałem się do swojego zielonego Dodge Challengera.
To ostatni raz gdy jadę nad Bałtyk..
Jechałem nad Bałtyk by pogadać z Zuzą do której płonąłem nienawiściął w tamtym momencie.
Wiedziałem że pewnie przez nią Michał zabił się więc chciałem z nią to wyjaśnić.
Byłem wkurwiony więc wziąłem tabletki uspokajające by się uspokoić zanim tma dojadę.
Przede mną było jakieś 3 godziny drogi.
Po jakiejś godzinie jazdy wysiadłem z samochodu idąc w stronę sklepu by kupić sobie coś na śniadanie.Gdy byłem już przy kasie podbiegła w moją stronę grupa chłopaków proszą o zdjęcie.
Zgodziłem się ale tylko dlatego że byli moimi fanami.
Gdy wyszedłem ze sklepu to napisałem do Alicji pytając czy jeszcze śpi wiedząc że jest dopiero 8 rano.
Nowa wiadomość od: Alii‼️
„Nie śpię już a co tam?"
„A to git ja właśnie jadę nad Bałtyk coś wyjaśnić z.. Byłą dziewczyna Michała"
„To ja nie przeszkadzam jedź na spokojnie a ja wreszcie wstanę z łóżka"
Polubiłem szczerze Alicje. Była dla mnie bardzo miła i sympatyczna więc nie czepiałem się nic mimo że dziwne to było
widząc jaką jestem osobą.||4 godziny później||
Dojechałem już do Zuzy więc zapukałem do jej drzwi słysząc z jej mieszkania dziwne odgłosy.
Wiedziałem co pewnie robi i odpuściłem patrząc przez okno widząc że ma odsłonięta zasłonę.
Widziałem ją z jednym chłopakiem którego chyba znałem ale nie widziałem dokładniej jego twarzy.
Nie byli w najciekawszej pozycji ale nei dziwne słysząc różne dziwne dźwięki.
Odpuściłem sobie tą rozmowę na potem wiedząc że bez sensu teraz w ogóle o tym myśleć.