0.6

98 9 11
                                    

Oylamayı ve yorum yapmayı
unutmayın🫶🏻
Keyifli okumalar🤎


Olanlara anlam vermek benim için gittikçe zorlaşıyordu. Onun gözlerindeki karanlığa çekilmekten rahatsızdım. Ve Loki'nin aramıza mesafe koyarak benden uzaklaştığı için minnettardım.

Melis şaşkın bakışlarıyla bize bakarken bu defa olayları o anlamamıştı. "Yani Beilz yüzünden mi buradasın?" Melis'in sesiyle düşünmek istemediğim sözcükleri sesli duymak rahatsızlığımı daha da artırmıştı.

Loki'nin gözleri kısa süreliğine üzerimde gezinse de yeniden Melis'e dönmüştü. "Tek sebebin bu olduğunu sanmıyorum." Düşünceli sesiyle Melis'in daha çok sorusunu cevaplaması gerektiğinden habersizdi.

"Peki şimdi ne yapacaksın? Güçlerini burada kullanamıyorsun bile?" Loki iç çeker gibi nefes verdiğinde omuzları düşmüştü. "Neden güçlerini kullanamıyorsun ki?" Aklımdaki soruyu sesli söylediğimi daha yeni farkına varmıştım ki Loki beni cevapladı.

"Çünkü bu evrende canlı bir kopyam yok." Demişti yerdeki karakter kartına bakarak. Bu da demek oluyordu ki Loki mevcut olan yüzlerce evrende farklı formlarda vardı.

Ama bu yine de onun bu evrende bir kitap karakteri olduğu gerçeğini değiştirmiyordu. "Kendimi tanımam gerek," dedi yerdeki kitabı alarak. Sayfalarını çevirirken endişeli görünüyordu.

"Bu neyi değiştirecek?" Sorumla parmakları sayfaların üzerinde durmuştu. "Gitmemi." Dedi duraksayarak. Yani gide bilirdi. Gözlerim heyecanla büyürken hızla kitap rafına doğru adımlamıştım.

Bu serinin son kitabı olduğu için burada başlaması pek iyi olmazdı. Aslında eminim ki kendi evreninde bunları yaşadığı için aşinadır. Ama yine de 5 kalın kitabı ve iki novellayı güçlükle kollarımın arasına alarak ona doğru dönmüştüm.

Kitapları kollarına bırakırken çenesine kadar gelmişti. Benim zorlukla taşıdığım kitapları bir tüy gibi kollarında tutarken bana şaşkın bakışlar atıyordu. "Ne?" Dedim kirpiklerimi kırpıştırarak.

"Kendini tanımak istiyorsan bunları okuman gerek."
"Bunların hepsi benim hakkımda mı?" Sorusuyla sırıtmıştım. "Tabii ki de hayır. Sen bu hikayenin ana karakteri değilsin. En azından benim evrenimde değilsin." Dedim her bir kelimenin üzerine basarak.

Koyulaşan delici bakışlarını görmezden gelerek devam ettim. "Ana karakter Ryan, yani sevgili kuzenin. Her kitapta senden de bahsediyor tabii. Ama nasıl bir şeytan olduğunu öğrenmek istiyorsan üçüncü kitabı özellikle okumalısın."

Melis kolumdan dürterek susmam için uyarsa da ben yine önemsememiştim. Kitapları aniden elinden yere büyük gürültüyle bıraktığında irkilmiştim. Uyuyan devi uyandırmak pek akıllıca değildi.

"Umarım şu an o şeytanla konuştuğunun farkındasındır." Tehditkâr sesiyle bakışlarımı hızla ondan kaçırmıştım. Tamam, biraz ayarsız konuşmuş olabilirdim ama bu ondan gerçekten korkmadığım anlamına gelmiyordu.

Üzerimde olan bakışlarının gittiğini hissettiğimde yerde oturduğunu görmüştüm. Yere saçılan kitapları kontrol ederek ilk kitabı bulmaya çalışıyordu. İlk kitabın ayağımın altında olduğunu görünce yavaşça alarak ona uzattım. Yüzüme bile bakmadan kitabı alırken Melis'le ikimiz de kenara çekilip onu izliyorduk.

Hayalden GerçeğeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin