Džo juokdamasis pasakė:
-Tu jam tikrai patinki, juk sakė, kad su tavimi ypač malonu susipažinti.-Tai pasakęs labai garsiai nusijuokė.
-Užsičiaupk Džo.-Supykusi trenkiau jam į petį.
-Nagi, ar tu rimtai?-Patrukčiojo pečiais ir sekė iki apartamentų man iš paskos.
-Neturiu laiko tau, Džo. Turiu ruoštis pasimatymui.-Atsisukus į jį pasimaiviau ir iškišau liežuvį.
Įėjau į savo kambarį ir iškart šoviau į spintą.
-Ką aš apsirengsiu?-Paklausiau savęs.-Ar aš kalbuosi su savimi?-Vėl paklausiau savęs.-Ir vėl tai padariau.. Man reikia užsičiaupti.
Na štai. Raudona suknelė nesiekianti kelių ir su keistos formos iškirpte nugaroje. Pasidėjau ja ant lovos.
-Ką daryti su makiažu? Vėl su savimi kalbuosi..
Paėmiau tą, aną, truputį to ir ano... Baigta! Atrodžiau gražiai, net nepanaši į save. Su plaukais dariau beveik tą patį kaip ir visada. Juos sugarbanojau. Į kambarį įsiveržė Džo.
-Em.......-Nepabaigė ištarti mano viso vardo,- Wow, tu atrodai... nuostabiai!-Apšalęs stovėjo tarpdurį.
-Na, ačiū Džo, vienintelis gražus dalykas kurį esi man pasakęs.-Nusijuokiau.-Ko norėjai?
-Kad net pamiršau, ai nesvarbu, kai prisiminsiu paklausiu.-Jau ruošėsi uždaryti duris, bet..
-Džo!-Sušukau.
-Taaaaip?-Pratęsęs a raide atsisuko į mane.
-Ar aš tikrai pakankamai padoriai atrodau?-Nuleidusi galva paklausiau jo. Juk vis dėl to, tai mano pirmasis pasimatymas..
-Ema, tu atrodai nuostabiai!-Priėjęs prie manęs apkabino.
-Ačiū Džo..-Jis vėl jau sukosi eiti pro duris, bet ir vėl jį sustabdžiau.-Džo?
-Taaaaaaip?-Dar labiau pratęsė a raide ir atsisuko.
-Kurios batus man apsimauti??-Iškėliau rankas su dvejomis poromis batų.
Vienoje rankoje laikiau raudonus blizgančius aukštakulnius, o kitoje blizgančios baltos spalvos lygaus pado batelius.
-Na?? Tai kuriuos??-Pakilojau juos.
-Sakyčiau tuos, iš dešinės.-Jis parodė į raudonus aukštakulnius.-Na aišku jei jie tau patogus.-Pridūrė.
-Ačiū broliuk.-Nusišypsojau jam.
Pažiūrėjau į laikrodį, o jau beveik 18h.. Pasižiūrėjau į veidrodį ir bebėgdama į liftą pasigriebiau džinsinį švarkelį ir nedidelę juodą tašę telefonui ir piniginei , kad viskas atrodytu paprasčiau ir, kad neatrodytu, kad ruošiausi pora valandų.
*Lifte*
Susitikau tą rudakį vaikina vardu Liam, jis buvo apsirengęs paprastai. Tikriausiai jau baigė darbą.
-Oho.. Ema, čia tu??- Paklausė jis.
-Sveikas Liam.-Nusijuokiau.
-Kur išsiruošei??-Nusišypsojo man.
-Juk mes Bahamuose.-Nusijuokiau ir nutylėjau kur einu, nenorėjau jo skaudinti, nes supratau, kad jis turi jausmų man... O gal ir aš jam kažką jaučiau?
-Ak taip, haha.-Nusijuokė jis.-Klausyk, Ema, gal norėtum kur nors su manimi nueiti?
O ne...
-Na taip Liam, su malonumu nueičiau, bet tiesa sakant nežinau kada galėčiau, nežinau kiek mes dar čia būsim, tėtis man nieko nepasakė...-Bandžiau išsisukti iš padėties.
-Na, aš galėčiau pasižiūrėt į registracijos puslapį, ten viskas surašyta.-Su viltimi pasižiūrėjo į mane.
-Ne, nereikia, aš jo paklausiu.-Nusišypsojau ir pažiūrėjau kuriame aukšte mes jau esame, kad daugiau nebereikėtu kalbėtis su Liam..
Pagaliau. Lifto duris atsivėre kai pasiekė numerėlį ''1''.
-Iki Liam.-Nežiūrėdama į jį pamojavau.
-Gero tau vakaro Em.-Jaučiau kaip išsišiepė žiūrėdamas man į nugarą.
Bėgau link foje. Bebėgdama pamečiau savo tašę. Ja pakėlė jis...
-Tai tikriausiai tavo?-Nusišypsojo ir padavė man į rankas ją.
-Taip, ačiū.-Paraudusi nusišypsojau.
-Eime?-Paklausė žiūrėdamas man į akis. Ištiesė parankę.
-Taip, žinoma.-Žiūrėjau taip pat jam į akis.
Jis atrodė puošniai. Gerai, kad neapsirengiau šortų ir palaidinės, nes bučiau atrodžius kaip kvailė.
-Kur vyksime?-Smalsiai paklausiau.
Jis tik nusišypsojo ir įsodino mane į prie durų laukiantį limuziną. Jis buvo juodas, kaip ir Josh švarkas. Limuzine buvo paruoštas šampanas kuris buvo įdėtas į kibirą su ledo gabaliukais.
-Na, tai kaip dėl to gėrimo?-Paklausė manęs ir nusijuokė.
-Tai žinoma, prašyčiau.-Nusijuokiau.
Mes pradėjome važiuoti, o Josh pylė mums šampaną. Staiga po kiek laiko vairuotojas pasakė:
-Mes jau čia ponaitį Villiamsonai.
Ta pavardė nuskambėjo taip prašmatniai.
-Ačiū Sam.
-Josh Villiamsonas, nuostabi pavardė.-Nusijuokiau, nes tai buvo kaip ir pasišaipymas.
-Taip, žinau, ačiū tau.-Jis taip pat nusijuokė.-Būtu malonu sužinoti ir tavo pavardę panele.....-Vėl leido suprasti, kad turiu pasakyti jam tai ko jis prašo.
-Panelė Trey jūsų paslaugoms.-Nusijuokiau, o jis man padavė ranką, kad padėtų išlipti iš limuzino.
-Turi gražia pavardę ir labai kažkur girdėtą.-Pasakė suspaudęs mano ranką.
-Na taip, mano tėtis verslininkas, o mama buvo garsi dainininkė...- Nuleidau galva, nes turėjau prisiminti kas nutiko mano mamai...
-Atsiprašau Ema, nenorėjau tau priminti mamos..-Stipriau suspaudė mano ranką.
Man pasidarė keista, kad jis taip pasakė.
-Tu ja pažinojai???-Staiga paklausiau jo.
-Ne asmeniškai, bet taip. Mano tėtis pažįsta tavąjį.-Ramiu balsu pasakė jis.-Na, ar galime pamiršti viską ir pasidžiaugti vakarų?
-Žinoma.-Apsimečiau linksmesne.
-Štai, mes čia...-Pasakė jis ir ištiesė ranką, kad parodytu į vieta kur vyks mūsų pasimatymas.
-Oho...
Na va, vėl dalis.. xD
Kadangi dabar yra 02:40 ir aš parašiau dalį, tai nepykit jei bus totali pievą, nes rašiau naktį...
Ačiū tiems kas skaitot ir ypač ačiū tiems kurie nepagaili paspausti 'vote'..
Myliu jus! xx
ESTÁS LEYENDO
Tikrovė. (Lt)
RomanceLondone gyvenanti mergina Ema Trey iš šono atrodo kaip paprasta mergina kuriai 16metų, jos šeima turėjo daug pakilimų ir daug nuosmukių. Ji turėjo mama kuri buvo labai garsi dainininkė, bet mirė, gyvena su broliu Džo Trey kuris mokosi koledže ir tėč...