Emos P.O.V.
Po mūsų pasivaikščiojimo su Josh nieko daugiau neįvyko. Mes tik vaikščiojom ir kartas nuo karto uždavėm vienas kitam po klausimą. Praėjo kelios dienos, na jei klausiat ar aš atradau tėti ir Džo, tai taip. Jie buvo išvykę tėčio reikalais ir tą rytą nenorėjo žadinti manęs. Taigi, kalbant apie praėjusias dienas tai per jas nieko neįvyko. Aš ir Josh pragulėjom ant sofos ir pražiūrėjom įvairius filmus mūsų apartamentuose.
Taigi vis artėjo ta nelauktoji diena- mano gimtadienis. Aišku aš apie tai nei neprasitariau Josh, nereikia man jokiu staigmenų. Viskas ir taip jau buvo labai gerai.
-Taigi, ar turi kokių planų kitam šeštadieniui, na ne šitam, o po kelių savaičių?-Paklausiau jo ir nusijuokiau, nes nuskambėjau kaip idijotė.
-Na.. Manau, kad būsiu išvykęs su tėčiu jo darbo reikalais..-Labai keistai atsakė jis.
-Supratau..-Nusiminusiu balsu atsakiau.
-O kodėl klausi Ema?-Atsisuko į mane.
-Ne, nieko, norėjau praleisti visą dieną su tavimi..
-Aš labai atsiprašau...-Paėmė man už rankos.
-Ne, viskas gerai, pabūsiu su tėčiu ir Džo.-Nusišypsojau.
Išgirdau kažką kalbant už durų. Atidariau jas.
-O...O... Sveika Ema!
Ten buvo Liam.
-Labas Liam, ko prisireikė?-Stengiausi būti kuo draugiškesnė.
-Na, norėjau.. M.. Jei to vaikino,Josh, nėra tai norėjau pakviest tave pasivaikščiot..-Labai neramiai kalbėjo jis.
Išlindo Josh.
-Deja jis yra.-Nusišypsojo jam.
-Na..Tada...
Jis staiga apsisuko ir išėjo. Nieko nesupratusi uždariau duris.
-Jis tavęs bijo, žinai.-Nusijuokiau žiūrėdama į Josh.
-Žinau.-Taip pat nusijuokė.
Mes su Josh baigėm žiūrėti filmą ir jis išėjo į savo apartamentus. Buvo jau vėlu. Staiga vėl išgirdau balsą, tik šį kart jau ir merginos.. Atidariau duris, nes pagalvojau, kad ten Josh su tarnaite kalba, bet staiga aptemo akyse. Nieko nespėjau pamatyti..
Jaučiau, kaip kažkas mane tempia... Labai skauda galvą.. Šalta...
-Kur aš?-Atsibudusi ir pramerkusi akis išgirdau balsą..
Lexi P.O.V.
Priėjome su Liam Emos apartamentų duris.
-Liam nusiramink, jau atsibodai.
-Aš.. Aš.. Aš nenoriu to daryti!-Surėkė Liam.
-Suvaldyk savo meilę jai! Po velniu... Ką tu joje pamatei?-Atsibodo jau jo tas neramumas.
-Viskas bus gerai, nusiramink tu..-Susivaldžiau.Man jo reikia, kad padėtu tai padaryti.
-Ar tu tikrai to nori Lexi? Josh tau n.. Niekada neatleis..-Bijodamas prakalbo jis.
-Taip. Svarbu jam bus skaudu..-Susimasčiau...
Ar tikrai to noriu? Aš noriu Josh... Jei aš jo noriu tai man reikia atsikratyti kliūtimi...
-Darom tai!
Staiga atsidarė duris... Teko veikti neapgalvotai.. Upss, jai liks mėlynė..
-Ką...Ką tu padarei?!?-Liam vėl pradėjo jaudintis.
-Nusiramink..-Bandžiau jį nuraminti...
Nutempėm ja į kažkokia skylę kur jos niekas negirdės ir kurį laiką neras.
-Lexi! Ji bunda!-Pradėjo rėkti Liam.
Emos P.O.V.
To be continued....
Dėl kitos dalies reikia, kad 20 žmonių perskaitytu šia dalį arba, kad ant šios dalies būtų 5 'vote'.
Ačiū, kad skaitote šia pievą. Ši dalis tikriausiai pati trumpiausia ir blogiausia iš visų... Atsiprašau, greitai pabandysiu įkelti šios dalies 2 dalį. Ačiū kas skaitote, labai tai gerbiu!
Atsiprašau už klaidas.
Justyks x
YOU ARE READING
Tikrovė. (Lt)
RomanceLondone gyvenanti mergina Ema Trey iš šono atrodo kaip paprasta mergina kuriai 16metų, jos šeima turėjo daug pakilimų ir daug nuosmukių. Ji turėjo mama kuri buvo labai garsi dainininkė, bet mirė, gyvena su broliu Džo Trey kuris mokosi koledže ir tėč...