-Ar ilgai mus stebi?-Piktu balsu paklausė jis.
Šešėlis sustojo.
-Pakankamai ilgai, kad suprasčiau, kad tu tikra kvailė, Ema.
Šešėlis atsisuko į mane.
Stovėjau kaip sušalusi. Staiga šešėlis pakėlė galva ir išvydau ta peroksidinę blondine Lexi.
-Ko tau reikia? Ko čia slapukauji ir stebi mus?- Piktu balsu uždavinėjo klausimus Josh.
Mergina nusiėmė nuo galvos juodą kepurę ir pasitvarkė savo plaukus.
-Atsakyk!-Suriko jis ir pradėjo greitu žingsniu eiti link jos.
-Josh nusiramink...-Pagriebiau jį už rankos ir prisitraukiau prie savęs.
-Nenoriu nusiraminti!-Pradėjo šaukti ant manęs.
Paleidau jo ranką...
-A-aš atsiprašau Ema..-Atsisuko į mane ir paėmė mane už rankų.
Iškart išplėšiau savąsias rankas iš jo rankų ir susigūžiau..
-Nieko...-Nuleidau akis.
-Tai kaip Josh, ar paliksi ja gražiuoju ar..
Josh nebeleido jai tęsti.
-Ar ką?? Tu grasini jai kažką padaryti?!-Surėkė.
-Pats žinai, kad galiu.-Išsišiepė ji.
Josh nespėjo nieko pasakyti, o ji pradėjo kvatoti ir bėgti tolyn nuo mūsų.
Aš pradėjau eiti link namų.
-Kur tu eini?-Paklausė manęs jis.
-Namo.-Atsakiau be emocijų.
-Ką?Kodėl??-Pribėgo prie manęs jis.
-Mes susipažinome tik šiandien Josh, o jau dabar vyksta tokios nesąmonės?? Man to nereikia, tikrai ne... Akivaizdu, kad tarp jūsų kažkas buvo, o ji dar to nepamiršo. Atsiprašau, bet aš taip negaliu.
-Tau čia ne koks romantinis filmas su pavydžia buvusia mergina, Ema, ji tikra beprotė. Prašau, neišeik. Papasakosiu viską, ką tik nori žinoti, tik pasilik.
-Josh...
-Leisk man tave apsaugoti nuo jos, prašau...
-Ką ji gali man padaryti??- Atsisukau į jį.
-Tu net neįsivaizduoji Ema..-Paėmė mane už rankų.-Pasilik..
Aš pasilikau.
Jis papasakojo apie ja ir apie tai, kad kai ja sutiko ji elgėsi visiškai normaliai, bet kai jie išdraugavo metus ji pakvaišo dėl to, kad jo aplankyti atvyko jo geriausia draugė Megė. Ji tiesiog išprotėjo. Paliko jį net neišsiaiškindama kas ta mergina. Tuos dvejus metus Lexi jam pavertė tikru pragaru. Kai tik jis sutikdavo mergina arba kai jos jį užkalbindavo ji joms pradėdavo grasinti taip pat kaip ir man dabar.
Ar aš tuo tikiu? Nežinau. Noriu tikėti, bet... nenoriu įsitraukti į tokį jovalą.
-Man jau laikas eiti...-Atsistojau ir pradėjau eiti.
-Tu manimi netiki?-Atsistojo jis ir pradėjo eiti už manęs.
Atsisukau į jį.
-Josh... Nenoriu savo gyvenime tokių beprotysčių.. Nemanai, kad ir taip per daug iškentėjau?-Mano skruostu nuriedėjo ašara.
-Aš suprantu..-Nuleido galva jis.
Nieko nebesakiau ir tiesiog išėjau.
*Viešbutyje*
Įėjus į viešbutį ant sofos pamačiau sėdinti Liam. Jis pribėgo prie manęs. Staigiai nusivaliau ašaras.
-Labas Em.... Kas nutiko??- Paklausė pamatęs, kad verkiau.
-Ką tu čia veiki Liam?-Paklausiau jo neatsakydama į jo klausimą.
-Aš... Aš tavęs laukiau..-Nuleido akis į rožę kuria laikė rankoje.
Pažiūrėjau į ja. Raudona rožė. Tokios mano mėgstamiausios.
-Čia tau.-Ištiesė ranką su rože.
-Liam.. Dabar ne laikas rodyti jausmus man.. Tik ne dabar..-Nusisukau nuo jo ir ėjau link lifto.
-Bent paimk rožę.-Pribėgęs prie manęs pasakė jis.
-Nenoriu tau suteikti klaidingų ženklų. Ja paimsiu tik todėl, kad tu prašei.-Paėmiau rožę.
Mačiau nežymia šypsena jo veide..
-Labanakt Em!-Sušuko jis prieš įlipant man į liftą.
-Labanakt.-Pasakiau jam be emocijų žiūrėdama į rožę.
Pagaliau mano aukštas ir manieji apartamentai... Nusivaliau ašaras ir įėjau į juos. Džo nebuvo apartamentuose, o tėtis jau miegojo, taigi greitai įbėgau į savo kambarį ir uždariau tyliai duris. Greit nusirengus ir nusivalius makiažą palindau po dušu.. Net nejaučiau, kad teką šaltas vanduo. Duše prastovėjau, tiesiog prastovėjau nejudėdama visą valandą. Apsirengiau pižamą ir ėjau į lovą, kaip pamačiau, kad telefone 5 praleisti skambučiai. Pažiūrėjau kas skambino, o ten.. Tas pats numeris kaip ir prieš išvažiuojant į Bahamus. Žiūrėjau į tą numerį kol jis vėl man pradėjo skambinti, bet ranka nekilo, kad atsiliepti, atvirkščiai, padėjau telefoną lyg nebūčiau mačius jo visą dieną...
Pievaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. ^^
Žinau, žinau... Buvau nutraukus šia istorija, bet štai, ji sugrįžo!!
Atsiprašau už klaidas...
Kitai daliai reikės, kad perskaitytų šia dalį 20 žmonių arba, kad būtų 5 vote!
Ačiū, kad skaitot. ;*
YOU ARE READING
Tikrovė. (Lt)
RomanceLondone gyvenanti mergina Ema Trey iš šono atrodo kaip paprasta mergina kuriai 16metų, jos šeima turėjo daug pakilimų ir daug nuosmukių. Ji turėjo mama kuri buvo labai garsi dainininkė, bet mirė, gyvena su broliu Džo Trey kuris mokosi koledže ir tėč...