Mes įėjome.... Buvome apšalę. Rudakis vaikinas paklausė mūsų ar mums reikia aprodyti apartamentus, aš aišku pasakiau taip, bet tėtis su Džo vienu balsu ''sušuko'' ne.. Taigi jis palinkėjo mums geros likusios dienos ir išėjo vėl mirktelėdamas man akimi.
Įėjome giliau į apartamentus ir... viskas buvo taip kaip ir įsivaizdavau, tik dar gražiau. Apartamentų viduryje stovėjo gėlėtos medžiagos sofos prie kurių buvo aukso spalvos senovinio stiliaus staliukai, o gal net ir iš tikro aukso, ant tų staliukų ir ant stalo pačiame apartamentų viduryje, milžiniškose vazose buvo pamerktos puokštės nuostabaus grožio gėlių, ant žemės ''gulėjo'' didelis, neryškių spalvų, įvairių raštų kilimas, o viena apartamentų siena buvo tik iš stiklo, o prie jo buvo prikabintos užuolaidos iš tikro šilko taigi ėjome pirmyn ir aš nubėgau prie balkono durų. Jos buvo aukštos ir plačios. Patraukiau šilkines užuolaidas ir atvėriau balkono duris. Žengiau žingsnį į priekį ir štai, aš jau balkone. Balkono turėklai buvo paauksuoti, išsiraizgę kaip medžių šakos. Ant turėklų susijungimo vietos buvo po nedidelę skulptūrą. Grįžau atgal į vidų. Palikau balkono duris atviras, nes viduje buvo labai karšta. Bėda ta, kad tai nepadėjo. Taigi kol buvau balkone tėtis su Džo jau buvo išsirinkę kambarius. Velnias. Na ką gi, nuėjau į savąjį, o jis atrodė kaip iš pasakos... Didžiulė lova per visą kambarį, dvi sienos iš stiklo, staliukas su veidrodžiu, o prie jo stovėjo vienas didelis nuo lubų iki žemės veidrodis ir spinta, tokia pat kaip pas mane namuose tik mažesnė. Mano kambarys buvo papuoštas gėlėmis ir įvairiausiomis spalvomis, lyg būtų žinoję, kad čia kurį laiką gyvensiu aš. Dar kartą pasigrožėjau savo nauju kambariu ir nuėjau į pagrindinį.
-Ar patinka kambariai?-Paklausė tėtis.
-Laaaabai!-Atsakiau.
-Beprotiškai.- Atsakė Džo.
-Tai gerai, ką žadat veikt?-Paklausė mūsų jis.
-O mes kažką galime daryti be tavęs?-Smalsiu balsu paklausiau jo.
-Tai žinoma.-Nustebusiu balsu atsakė jis.- O ką, jūs galvojote, kad būsite pririšti ant pavadėlio?
-Naaa...-Pratęsė a raidę Džo.
Tėtis tik nusijuokė.
-Nagi, bėkit! Darykit ką norit! Tik aišku neprisidirbkit..-Pridūrė jis.
-Ką veikiam Džo?- Džiaugsmingai paklausiau jo.
-Girdėjau, kad apačioje yra baseinas.-Pasakė su šypsena tėtis.
-Nuspręsta! Bėgam į baseiną!
Džo linktelėjo man ir mes nubėgome į savo kambarius persirengti. Apsirengiau juodą paprastą nesujungtą maudymosi kostiumėlį ir ant jo šortus, bėgdama pagriebiau raudonos spalvos rankšluostį ir nurūkom į liftą. Lifte kalbėjomės su Džo ką veiksim vėliau arba ką veiksim rytoj, buvo tiek daug pasirinkimo. Nusileidom į viešbučio fojė. Ėjome link baseino durų, o kai jas pravėrėm išvydom nepaprasta vaizdą. Viskas buvo lyg nuotraukoje iš google vaizdų...
-Ar tai tikra?-Paklausiau Džo.
-Manau, kad taip.- Jis žiūrėjo į kelias prie baseino sėdinčias merginas.-Ar tu nepasiklysi?-Paklausė manęs net nežiūrėdamas į mano pusę.
-Ne, Džo, nepasiklysiu. Bėk pas jas.- Atsakiau juokdamasi iš jo.
Jis kažką sumurmėjo ir nubėgo.
Mačiau kai Džo nubėgo ir iškart susidraugavo su tomis merginomis kurios be to buvo labai dailios figūros sudėjimo. Pasižiūrėjau į save. Gal ir pavydėjau tos figūros, bet patikau sau tokia kokia esu. Staiga išgirdau balsą prie savęs:
-Tu graži, niekuo nesiskiri nuo tų merginu. Esi netgi gražesnė nei jos.
Atrodė lyg tą balsą jau girdėjau..
-Iš kur žinai?-Net neatsisukau į balsą kurį girdėjau už savęs.- Kaip aš galiu būti gražesnė už jas, jei tu sakei, kad aš net nesiskiriu nuo tų merginų?
Girdėjau tik tolstantį, nežymų juoką. Atsisukau. Mačiau tik nueinantį patrauklų vaikinuką su padėklu ant kurio buvo kelios taurės nuo šampano ir kitų gėrimų. Papurčiau galvą kaip arklys ir ėjau link baseino. Prie baseino pažiūrėjau į Džo pusę. Jis flirtavo su viena labai šviesios geltonos plaukų spalvos mergina. Ji buvo graži. Jai pasisekė, kad Džo su ja flirtuoja.. Juk jei jis nebūtų mano brolis aš su juo irgi flirtuočiau. Net nepastebėjau, kad nusijuokiau. Džo yra džentelmenas ir dar nuostabaus grožio vaikinas. Visos dėl jo seiles varvina.
Atsisėdau ant baseino krašto ir įmerkiau kojas į jį. Išgirdau švelnų ir vyrišką balsą prie savo ausies.
-Ar galiu pavaišinti panele gėrimu?
Na, ačiū tiems kurie skaitot, tai daug ką man reiškia.
Ačiū Už 'vote'.
Tikiuosi jums patiko ši (Nelabai vykusi) dalis.
Dar kartą ačiū, kad skaitot, myliu jus!
YOU ARE READING
Tikrovė. (Lt)
RomanceLondone gyvenanti mergina Ema Trey iš šono atrodo kaip paprasta mergina kuriai 16metų, jos šeima turėjo daug pakilimų ir daug nuosmukių. Ji turėjo mama kuri buvo labai garsi dainininkė, bet mirė, gyvena su broliu Džo Trey kuris mokosi koledže ir tėč...