Eram un idiot mult mai mare de cât Ash și îmi puteam confirma asta și singur — ce așteptam?Tocmai îi trimisem un mesaj unde îi confiramasem că nu mai vreau să mai am de a face cu ea când de fapt era invers,ce dracu?Tot ce făcea Ash se întorcea și asupra mea și cel mai rău pont e că ea era mătușa lui;unica și singura care mă poate folosi după bunul plac.O înțeleg,nici eu nu am avut vreodată o relație sau să fi fost căsătorit dar blonda respectivă a reușit să îmi sucească mințile în cât să vreau mai mult — nu doar corpul ei.Faptul că i-am urlat în față lui Ash că nu mai vreau să lucrez pentru el sau să îi fiu jucăria sexuală a mătușii lui,îmi dădusem seama că până acum nu m-am interesant absolut de persoana mea.Tot ce făcusem era doar să îi slujesc pe ei iar pentru mine nimic,Ash plătea bine chiar dacă slujba mea era a dracului de periculoasă;trebuia să am grijă de tot și să îi suport toate ifosele mai ales după ce a terminato definitiv cu Claire sau Regina cea rea — așa cum îi mai spunea el.
Mă mirase totuși că își călcase pe orgoliu și venise până la casa mea dar ce folos?Nu aveam să mă întorc chiar dacă pentru el eram doar un simplu cobai!să-mi bag ceva în slujba și banii lui,eram săturat până peste cap de ei.
— Bună tipule,ce-i cu moaca asta?
Mă salutasem bărbătește cu Richard,prietenul meu de o viață — soțul surorii lui Claire;o situație a naibii de încurcată.
— Stai să ghicesc,a făcut iarăși vreo tâmpenie?
Nu îi suporta nici pe Ash și nici pe Claire de nici-o culoare chiar dacă îi erau familie și nu înțelegea cum Andie putea să fie prezentă încă lângă ei.Teoretic dar și practic,blondina era singura care îi vroia încă împreună;nu putea accepta faptul că ambii au devenit criminalii unui celuilat și că nu mai există nici o sămânță de speranță printre ei.
— Am demisionat,nu a picat bine la nici unul dintre ei!
A râs atunci când ne-am așezat la bar,eram pe partea de oraș a fostului meu șef dar asta nu-mi interzicea să sărbătoresc demisia mea în barul său.
— Și Claire a trecut pe la noi,nu pot să cred că Reyna încă o vrea lângă ea,mereu a avut o slăbiciune pentru sora ei!
Îmi aduc aminte tot dezastrul care nici până acum nu a fost explicat în totalitate dar un lucru știu,indiferent de ce ar zice Richard știu că Claire chiar s-a schimbat și nimeni nu îmi poate înlocui părerea pe care o am acum.
— Au crescut împreună frate,nu e vina ei că a fost înfluențată de Ash!De câte ori i s-a zis să o omoare și nu a făcut-o?
Da,Claire îl iubea pe Ash dar niciodată nu a putut să își omoare sora chiar dacă asta însemna să rămână fără el.
— Dar copii,tot din cauza lui a dorit să îi fure?
— Ash are o obsesie mult prea mare de răzbunare asupra voastră,punctul sensibil al lui Claire e Reyna idiotule!
Nu trebuia să îi comunic toate astea,cumva îl trădam pe Ash luândui apărarea lui Claire dar să-i ea naiba pe toți!Familia asta e atât de complicată încât am nimerit eu singurul prost între ei.Richard însă mă privise urât,avusese încredere în fostul meu șef iar asta tot ce se întâmplase între ei,îl făcuse să nu mai țină nici-o legătura cu familia Regală și familia Weston;chiar dacă încă îl lega foarte multe de aceste două.
— Nu mai contează deja,uite dacă vrei te pot angaja bodygard în firma familiei noastre ca să poți să îți poți achita casa!
Dintre noi trei,eu eram cel mai sărac deși Ash plătea destul de bine.Nu crescusem în plină bogăție și nici numele nu îmi era tare cunoscut,cel mai mult doar pe dosarele gardienilor atunci când trebuie să îi salvez pielea idiotului ăluia.Cândva am fost prieteni buni iar totul mergea de la sine,fără să ne dăm seama că de fapt noi ne ardeam pe la spate unul pe altul.
— Știi bine că nu am să îl las pe Ash,trebuie doar să îmi mai bat joc de el încă un pic!
Nu îi plăcea dar trebuia să se împace cu ideea.
— Îmi cer scuze domnilor,doriți să comandați ceva?
Dădusem din cap că nu,ne așezasem doar pentru a discuta și a ne feri de fotografi sau ziarul regal care ne urmărea peste tot.Rayder reușea să prindă tot chiar și în cea mai nasoală ipostază,îl uram pe tipul ăla și nu doar din cauza slujbei sale.
— O să ne puie să plătim doar că am stat degeaba!
Am râs la el.
— Transferăm nota de plată în contul lui Ash,proprietarul achită!
Râdeam dar totul se ducea dracului.O expediasem pe Andie printr-un mesaj și pot să îmi imaginez fața ei nervoasă,sunt un idiot și mi-o asum dar știu că dacă mă voi afla acum în fața ei mă voi simți mai mult un nenorocit.E o avalanșă problematică care mă stoarce de energie sufocându-mă în același timp,e o Weston iar caracterul său nu este absolut deloc controlabil.
— Și până la urmă ce vei face?
Dracu știe,eu nu.Puteam să îmi iau câteva zile libere?Pentru a nu mai fi slujitorul nimănui sau să o iau de la capăt până îmi pot achita supravețuirea?Habar nu aveam,faptul că și Ash își vrea banii din jumătatea de contrat mă face să îl calc cu mașina până îi revine mintra la cap.
— Poate să mă distrez sau chiar și de ce nu să fut ceva nou?
Vroia să îmi bage o furculiță în ochi sau care era faza cu privirea?Sunt un om mare,pot face orice vreau fără ca să mă controleze cineva.
— Haide Richard,înveți cuvinte noi?mă luasem de el.
Tot el era cel cuminte deși uita că îmi era prieten mie și încă și lui Ash,chiar dacă nu vroia să recunoască asta.
— Nu poți să atingi un alt corp ci doar pe acel al lui Andie și nu-mi turna mie gogoși,dintre noi cel mai rău tip de aici e încă Kaysen Ash Weston!
La naiba de Andie și naiba să îi ea pe toți!Știam că avea dreptate dar nu urma să recunosc.Eram a dracului de încăpățânat și mult mai irascibil de cât ei doi,eram Jaxon Zalinski — iar cei care îmi auzeau numele știau ce se întâmplă atunci când ratez un succes.
****
bună
stați,stați!Jaxon nu e atât de cuminte,lucrează cu Ash,ce naiba?)))
lectură plăcută
YOU ARE READING
Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]
Random❝Ea și-a dorit o familie în schimbul la tot,un copil și o jumătate alături care să fie mereu lângă ea. El în schimb a vrut doar putere,bogăție și răzbunare iar asta la costat foarte mult. Ruby Claire Samson din femeia dulce și luminoasă așa cum...