18 : Kaysen

21 5 0
                                    

   — Nu pot să cred că încă ești atât de iresponsabil Kaysen!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


— Nu pot să cred că încă ești atât de iresponsabil Kaysen!

Aici îi dădeam dreptate dar nu aveam și să-i spun asta,mai ales că tot din cauza ei am reușit să ajung așa.Înbunisem atunci când Akkan practic mi-a aruncat în față acele cuvinte iar faptul că la urmă am fost prins de el nu m-a făcut să mă simt mai bine,Jaxon nici atât.Nu am vrut să vin aici și să fiu privit în acest mod dar ideea stupidă a lui Jaxon de a veni aici,nu vroiam să aibe grijă de mine;o puteam face și singur așa cum am reușit să o fac și până acum.

  — Puțin îmi pasă de ce crezi tu Ruby!

  Mă trântise jos lângă pat nervoasă,felicitări Ash;ai reușit din nou să îi distrugi nervul.Însă de cât să mă frece atât la cap mai bine deja îmi port singur se grijă,statul la închisoare atâta timp a avut și acțiuni pozitive iar unul dintre ele a fost să mă apăr de tot ce vrea să îmi facă rău.Așa cum și acum am putut ieși din nebunia lui Akkan,mă jur că dacă îl văd prin apropriere sau pe lângă ea dată viitoare nu voi rata miile de glonțuri date în el.

   — Niciodată nu ți-a păsat,robotul din tine a rămas la fel,fără sentimente!

  Touché.

  Îmi trage fața către ea așezându-se în genunchi și tapotând cu iod micile zgârieturi,doare ca naiba și mai mult atunci când nu pot să scap nici înjurăturile ce vor să iasă.Știam că era pricepută,pe lângă titlul ei,mica pasiune de a fi un medic specialist nu a fost uitată și acum când o privesc un pic de vinovăție mă învăluie.

  Știam totul despre ea chiar dacă nu am arătat asta niciodată,știam că a fost forțată în tot — mai ales în a mă iubi pe mine.Am apărut în viața ei doar din răzbunare și uite unde am ajuns,e o karmă dată dracului de care nu reușesc să scap nici cum.Ochii mei o urmăresc în toate direcțiile,aș putea să o simt că e obosită sau doar e o imagine în capul meu?

   — Cine e nenorocitul care ți-a făcut un asemenea cadou?

   Îngrijorarea îmbinată cu sarcasmul erau unul din lucrurile mele preferate la ea deși dacă stau să mă gândesc,nu cred că mi-ar ajunge cuvinte pentru a o rescrie în întregime.Nu aș vrea să știe că aproape am omorât un om din pură gelozie mai ales acum când noi am ales să fim în acest mod,de la prietenie la iubire până la dușmani a trebuit doar un singur pas iar noi am putut să îl facem.

— De ce,vrei să îl bagi și pe el la închisoare?

— Ce dracu?spusesem atunci când îmi trase și cealaltă mâna brusc.

— Fără înjurături când e Ashline prin preajmă!

Îmi înfășurase badanjul pe întregul braț,urma să mă simt inutil cu un umăr dislocat și mai ales acum că Jaxon e în aceiași stare.Pe Richard în nici un caz nu îl voi implica în treburile mele atunci când el caută orice ispită pentru a mă băga îanpoi la rece.

— Vreau o zi cu ea.

Mă trezesc spunând,pur și simplu vreau să îmi cunosc copilul.

— Nu ți se pare că cer prea multe?

Are dreptate dar Regina cea rea nu poate fi la nesfârșit rea,îmi lipește un plasture pe rana din dreapta frunții privindu-mă de parcă aș glumi sau aș încerca să o rănesc — atât de multă durere a fost între noi?

   — E și copilul meu,îmi poartă numele,sângele și toată moștenirea,nu ți-am cerut să te măriți cu mine,deci nu e chiar atât de mult!

   Și am primit o altă lovitură,femeia asta avea să îmi aducă moartea dar cel puțin aveam să mor de plăcere atunci când urma să o facă.

  Vroiam ca fetița mea să mă cunoască,să fiu un altfel Ash prin preajma ei — poate chiar și acel pe care Claire și-l dorise întodeauna.

   — Să îți reamintesc că nu ți-ai dorit acest copil și că mi-ai reproșat de miile de ori că a fost o greșeală?cum aș putea să îl las în mâna ta când ți-ai dorit să îl omor?

  Bine,am meritat asta.La naiba,nu vroiam să
plângă în fața mea;e un moment de slăbiciune pe care habar nu am cum să îl controlez.

   — Și totuși am putut să îi zic copilul doar lucruri bune despre tine și să știe că are și ea un tată,la naiba cu răzbunarea ta și cu faptul că te-ai acum căutând ce?

   O trasem în brațele mele,mintea îmi zicea să nu fac asta că e greșit dar corpul meu o vroia liptă la propriu de al meu pentru că îmi lipsese.Eram un nenorocit dacă mințeam că în timpul stat în închisoare nu mă gândisem la ea,ba chiar o făceam în fiecare zi deși trebuia să îmi impun gândul de a o urî — nu am reușit.

  Mâinile mele iau încojurat întregul corp chiar dacă mă durea dar nu-mi păsa,plăcerea de a o simți atât de aproape ardea și nu aveam să îi dat drumul nici pentru secundele infinitului.

   — Am înțeles ideea și o să mă blestem mereu pentru acele cuvinte dar vreau să schimb asta!

  Pumnii ei sau liniștit dar corpul ei mă vroia cât mai departe,atât de tare mă urăște?

   — Nu cred în cuvintele tale și da nu te vreau în viața ei dar are nevoie de un tată iar eu nu pot să îi iau asta așa că ascultă bine Ash,îndrăznește doar să îi faci rău copilului meu și jur că nu doar umerii îți vor fi dizlocați ci și întregul corp!

  De ce mă atrăgea amenințarea ei?

  — Data viitoare am să îl rog pe persoana dată să te termine complet pentru a nu mai fi nevoită să te văd vreodată!

  — Și apropo,poți sta cu Ashline doar pe proprietatea palatului!

  Cu asta a ieșit din cameră nelăsându-mă să reacționez la fiecare cuvânt,cea care a ieșit de aici nu e Ruby Claire ci Regina cea rea;ar fi trebuit să mă bucure spusele ei,asta e ceea ce mi-am dorit,nu?De ce mă simt ca un rahat și nu ca cineva care a primit ce a vrut de la început?

****
heii
stați liniștiți,abia acum începe era enemiestolovers cu adevărat și shh,Ruby nu e chiar atât de supărată)))
lectură plăcută

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]Where stories live. Discover now