14 : Ruby

39 6 0
                                    

  — Ai făcut ce?îmi auzisem timpanul plângând atunci când prietena mea tocmai a țipat,ecoul auzindu-se în întreg palatul

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


  — Ai făcut ce?îmi auzisem timpanul plângând atunci când prietena mea tocmai a țipat,ecoul auzindu-se în întreg palatul.

  Andie îmi încălca din nou regulele și una din ele fiind că sora mea nu are dreptul să se afle aici — așa cum nici eu nu îmi permit să mă apropi de ea și de familia ei.De când am ajuns am încercat să intru prin spate dar evident că blondina știe toate ascunzătorele și nu a trebuit mult timp ca să își deie seama ce s-a întâmplat,era vorba despre nepotul ei;îl știa uneori chiar și mai bine ca mine.

   Sora mea însă ne urmărea luând micul dejun de parcă nimic nu sar fi întâmplat dar dintre toți eu am fost cea mai dată peste cap,la dracu!Făcusem sex cu Kaysen în mașina lui după atâta timp și aveam să recunosc că mi-a fost dor de el deși nu avea să audă niciodată cuvintele astea.

   — Vrei să îmi zici că după atâta timp în loc să vorbiți ca doi oameni maturi,voi va-ți traso?

   Reyna a înghițit bucata de biscuite în momentul când prietena mea practic a reușit să mă deie de gol în fața întregului palat.

   — Jur că dacă nu taci te arunc în mare!

  Închisem planerul uitându-mă urât la ea,greșisem că îmi dorisem asta?probabil că da și mai ales de lista aia nesuferită,eram o mică naivă atunci când am scriso dar el se bucura de toată asta;fiind unicul și singurul.

   — Nu aseară cumva Jaxon alături de Richard erau cei care făceau probleme?

   Nu îi luam apărarea lui Kaysen,dintre ei trei el era cel mai periculos,întunecat și nesimțit pe care îl știam dar fostul meu cumnat și potențialul iubit al prietenei mele au dat-o în bară.Știam că Jaxon e mâna dreaptă a lui Kaysen dar nu mă așteptam ca ambii să o de-a în bară și bănuiesc că sau certat din ceva prostesc;așa cum o făceau mereu.

   — Și uite ce probleme făceați voi!

   Am mormăit frustrată.

   — Tu nu ai copii acasă?mă uitasem la Reyna,ordinul ăla își mai avea vre-un rost dacă noi îl încălcam al naibii de mult?

Poate mă comportam a naibii dar între noi sunt niște reguli care se încălcau grav și nu conta că eu aveam un titlul,trebuia doar să respectăm tot ceea ce noi am impus și nu conta că era din familie.La ultima verificare am fost atât de duri unii cu alții încât practic am ajuns să nu ne mai recunoaștem între noi și idioată eu — de la obsesia mea pentru Richard s-a ajuns la haousul ăsta infernal.

— Ai luat atitudinea asta de la Ash?

Mă întorsesem când îi văzusem pe fostul meu cumnat și Jaxon în această cameră,era clar că toate regulile erau date naibii și că nimeni nu le respecta.Vroiam să îl lovesc.Era adevărat că eu și Kaysen greșisem la egal dar asta nu-i dădea lui permisiunea să ne critice atât de tare,mai ales în casa mea și unde tot el locuiește pe partea greșită.

— Și tu de ce nu respecți ordinul?

   Lipsea Kaysen aici și puteam spune oficial că familia noastră era unită dar de fapt nu era nimic în regulă,între noi existau diferențe — traume și încă vicii ce nu aveau să ne părăsească.Suntem mult prea orgolioși ca să ne cerem iertare sau să ne asumăm tot rahatul făcut deja,a naibii viață.

— Tu,arăt cu degetul spre Jaxon,mergi și discută cu el iar voi doi,arăt spre blondina de lângă mine și iarăși Jaxon,rezolvați-vă problemele sexuale iar tu,arăt către sora mea,ai grijă să respecți ordinul!

— Sebastian?iau telefonul de urgență pentru a lua legătura cu el.

   — O iau pe Ashline în oraș și o poți anunța pe Amanda să îmi anuleze tot pe azi?

   Vroiam o pauză,de la ei,de la Ash și de la tot ce se întâmpla în jurul meu.Probabil eram o lașă că încercam să mă ascund de toate problemele dar nu puteam face față presiunii iar acea Ruby din trecut nu mai există.Nu mai aveam o obsesie pe sora mea sau soțul ei,nu îmi trebuia răzbunare ci doar să am grijă de copilul meu — singurul lucru de care sunt mândră cu adevărat.

   — Încercați să rezolvați problemele și să nu distrugeți nimic!

  Nu o mai ascultasem pe Andie și nici protestele ei,probabil Kaysen avea dreptate într-un anumit mod din a nu se amesteca în treburile altora chiar dacă te implica și pe tine;erau oameni maturi în toată firea și se puteau descurca.

   — Mamii.

   Fetița mea venise în fugă toată pictată de la vopselele ce se aflau pe măsuța din grădină,aveam să îl cert grav pe Sebastian.Știa foarte bine că micuța prințesă nu are voie cu asemenea activități mai ales atunci când risc ca să renovez tot palatul.

   — Bănuiesc că ai reușit să îl mituiești din nou,nu?luasem un șervețel de pe măsuță ca să îi pot șterge fața.

   — E doar un om mult prea bun la suflet,nu e vina lui.

   Avea dreptate,dintre noi toți — el chiar era unicul credibil de aici.Nu îi știam viața personală din spatele porților dar bănuiesc că era același om,minunat și un prieten de încredere iar Ashline îl iubea mult prea mult ca să pot să încerc să îl înlocuiesc vreodată.

— Știi că ți-am promis odată că îi vei vedea pe bunicii tăi?

Fața i se luminase îmbrățișându-mă din start,lucrurile mici o făceau pe ea fericită iar asta mă bucura pe mine;îmi dădea de înțeles că am reușit cel puțin un lucru în viața asta iar ăsta era ea.Deși Ashline îi semăna în totalitate lui Kaysen,sufletul și caracterul erau total diametral opuse.Aveau același sânge dar au fost crescuți diferiți,nu am vrut ca ea să aibe copilăria mea sau a tatălui ei;micuța prințesă merită absolut tot ce e bun pentru a crește o viitoare conducătoare.

   — Nu vroiam să îți zic dar săptămâna viitoare vei avea o întâlnire cu parlamentul,deja Amanda a luat-o razna!

  Am zâmbit către el,era timpul ca să mă ocup de problemele acestei țări dar nici să nu-mi neglijez copilul;trebuia să fac în așa fel în cât să nu supăr pe nimeni și ca totul să iasă perfect.Nu trebuia să o dau în bară,am primit o nouă șansă și cu siguranță aveam să profit de ea.

****

bună
după un capitol spicy vine ceva mai couzy
lectură plăcută

Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]Where stories live. Discover now