— Ajunt imediat,sunt aici Andie nu mă mai stresa!Habar nu aveam ce se întâmplă dar în momentul ce parcam mașina urma să aflu,am fost chemat de urgență în clubul meu exact în momentul unei întâlniri importante așa că speram să merite;altfel aveam să îi nenorocesc pe toți și nu-mi place când îmi las banii să plece fără ca sa intre la mine în cont.Nu am verificat camerele înainte ca să plec de acasă însă dacă Andie era atât de nervoasă la telefon,pun pariu că cineva a dat-o în bară rău de tot și acela fiind Jaxon.
Coborâsem din mașină atunci când o parcasem în spate pentru a nu atrage atenția a celor care nu-mi trebuiesc în seara asta,deja mi-a ajuns ca ziua asta să fie de rahat;nu mai am nevoie de un bonus pe lângă toată treaba asta.Chiar nu înțeleg,de ce trebuie să fiu aici acum?Nu sunt dădaca nimănui și mai ales a unui tip care poate să-și poarte singur de grijă la cei două zeci și șase de ani,ce dracu?
— Bună seara domnule Weston.
Am dat din cap aruncândui cheia tipului care stătea afară,clubul ăsta era cel mai vechi din tot orașul aducând în el tot tipul de specimene care mi-aș dori să nu-mi creeze probleme mai mari de cât le am deja.Nu pot să cred că în fața mea erau foștii mei prieteni idioți care acum își făceau de cap în fața a jumătate de capitală,ce au băut de sau transformat în așa hal?
În spatele lor era Andie care fierbea de nervi,Claire care mă observase din prima și Reyna ce îl omora din priviri pe soțul ei care printre noi se dă cel mai estetic tip.
— Pentru asta mai chemat aici?
Mă simțeam de parcă aș fi venit după copii mei adolescenți care se distrau într-un club,ziua asta nu putea merge mai prost de cât atât.Andie mă privea de parcă urma să sară la gâtul meu,ce?Nu eu i-am pus să se ucidă în ultimul hal cu băutura?
— Poți odată în viața ta să nu mai fii egoist și să îi ajuți și pe ei?
Și pe mine cine naiba mă ajută?Eu sunt singurul care trebuie să își ceară scuze și să se comporte frumos?Nici gând,sunt omeni maturi ce se pot descurca și singuri;faptul că sau făcut lată doar de la niște puțină băutură asta arată și caracterul lor slab.Rânjeam când le vedeam instabilitatea pe ringul de dans și mai ales femeile care le dădeau târcoale,acum înțelegeam privirea morții care era aruncată peste ei.
— Unul din e bărbatul tău și al doilea pe care nu-l suport e al tău,tu însă ce cauți pe partea mea de oraș?
Nu venise pentru mine ci alături de Andie dar cine eram eu dacă nu puneam paie pe foc?Mă privea de parcă și-ar fi dorit să fiu alături de ei și să-mi arunce aceliași vorbe sau mintea deja îmi juca feste,o vroiam chiar atât de tare înapoi?
— De preferat să nu te văd pe tine dar uite că dorințele chiar nu se împlinesc!
Era argățoasă și asta o făcea să arate și mai bine.
— Și ordinul de restricție nu se mai aplică?
Ceea ce nu înțelegeam eu era că de ce ei nu își puteau respecta propriile dorințe?Claire mai avea puțin și mă pocnea iar eu îmi doream asta?
— Ai grijă Ash,comportamentul tău de rahat nu ne ajută!
— Tu să ai grijă Reyna,sunteți pe partea mea de oraș iar dacă nu știți să aveți grijă de bărbații voștri atunci e problema voastră!
Le făcusem din semn la pază ca să poată da afară pe toată lumea,era clar că trebuia să schimb oamenii pe care îi aveam acum alături;ei nu mă meritau și eu nici atât.
— A-ash?ai venit să bei și tu cu noi?
Dacă nu-l cunoșteam pe Jaxon de mult timp îl băteam în momentul dat dar așa se sprijinise de mine alături de Richard iar femeile erau în spatele nostru,tipul cel rău mereu trebuia să salveze rahatul tipilor cei buni.
— Domnule,clubul e liber dar reporterii sunt afară,au văzut mașina Reginei și mașina a ta în spate,au întrebări!
Claire mă privise speriată,nu urma să ne expunem și mai ales în situația asta.
— Vom ieși cu o mașină pe care nu o cunosc,aveți grijă de ale noastre!
Regina cea rea îi aruncase cheile după momentul de gândire,futui!Acum urma să am un drum lung împreună cu ea,azi chiar mi-am săpat singur groapa în noaptea asta.
— Hei barman,încă un rând!
— Nu Mikel,ești liber în seara asta!
Fața bosumflată al lui Richard mă făcuse să mă gândesc ce dracu am greșit în viața asta de îi am doar pe ei?Barmanul meu părea cel mai fericit dintre noi toți în momentul în care dispare de după tejghea;cel puțin el a scăpat în seara asta.
— De ce la-ți chemat și pe el?strică toată distracția!
Aveam voie să îi bat?Probabil că da.
— Haide acasă Richard,e târziu deja!
Reyna încerca să îl ridice de pe scaun în timp ce se prostea alături de Jaxon,cine ar fi zis că după atâta timp grupul ăsta micuț se va reuni din nou?Cum puteam să mă concentrez pe Claire când lângă mine se aflau nemernicii ăștia?
— Uită-te la ei,s-unt așa de idioți!
Am dat să mă îndrept către Jaxon în momentul ăla dar o mână mă oprise,Claire nu venise aici pentru ei ci pentru a mă împiedica pe mine să nu fac aceiași prostie;era aici pentru mine.
— O să rezolvăm problema,acum luații acasă și aveți grijă când ieșiți!
Nu mă puteam uita la ea în momentul în care ei plecau dar mintea mea bolnavă deja își imagina tot ce putea aduce o anumită excitare,la dracu!E periculos să rămân lângă ea acum,trebuie să stau departe și să mă gândesc cum voi ajunge acasă mai departe cu umflătura din pantaloni.
— Mulțumesc pentru nimic Ash și dacă mâine Jaxon nu vine la serviciu te expediez pe lună!
O privisem urât pe Regina cea rea,era puternică în cuvinte doar dacă mătușa mea era prezentă?sau era puternică în toate modalitățile?
nu gândi ca un pervers Ash!
— Haide Ash.
— De ce îmi zici doar Kaysen?
O întrebasem pe mica mea prințesă,era fericită și eu mă simțeam ca un nemernic.
— Doar eu am voie să îți zic așa!
Era adevărat,toată lumea îmi spunea Ash,nimeni nu îndrăznea să îmi zică Kaysen.
— Și tot nu o să îmi zici,nu?
— În momentul în care te voi vrea din nou lângă mine îți voi zice Kaysen!
Nu mi-a zis Kaysen,ci Ash iar asta a putut să îmi aducă încă o amintire nenorocită cu ea.****
bună)
ghiciți ce scenă va fi în next...
lectură plăcută
YOU ARE READING
Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]
عشوائي❝Ea și-a dorit o familie în schimbul la tot,un copil și o jumătate alături care să fie mereu lângă ea. El în schimb a vrut doar putere,bogăție și răzbunare iar asta la costat foarte mult. Ruby Claire Samson din femeia dulce și luminoasă așa cum...