15 : Kaysen

30 5 0
                                    

    — Nu știu cui ar trebui să nu-i mulțumesc că te-a scos din închisoare!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


— Nu știu cui ar trebui să nu-i mulțumesc că te-a scos din închisoare!

   Fața și zâmbetul lui viclean îmi zvâcneau nervii din temelii iar raționamentul meu s-a dus automat dracului în momentul în care am călcat în nesuferita lui vilă,aveam doar foste cunoștințe duse cu pluta iar asta mă făcea și pe mine unul odată cu ei;de ce naiba nu puteam avea oameni normali în jurul meu?

— Bună și ți-e Akkan.

Am un noroc mult prea mare de a-mi transforma toți prietenii în dușmani iar el este unul dintre ei,neschimbat și mult prea încrezut în sine.Nu vroiam să mai am de a face cu trecutul dar uite că nici aici nu mă ascultă nimeni,mă aflu aici în vila lui mult prea fastuoasă pentru capitala mea;nu știam de ce se afla încă aici,avea atâția bani — de ce dracului nu se căra odată și pentru o viață întreagă?

   — Chiar vrei să te așezi acolo?poate fi o bombă,zic și eu?!

  De mintea lui de copil mic am uitat.

  — De ce mi-ai cumpărat armele?

  Avea el o minte de copil dar eu tot nu mă așezasem jos,vroiam să rămân în viață și mai ales nu îmi dorea să fiu ucis de ultimul nemernic.Nu era să mă aflu aici dacă așa zisul dușman nu mă strangula pe la spate,oamenii ăia au cumpărat tot pentru a ajunge la el ca la final să-mi dau seama că erau banii lui jegoși.În nici-un caz,mai bine aș rămânea falit de cât să apelez la banii săi care la fel sunt murdari.

— Am vrut să îți fac un cadou de casă nouă,ce?nu ești mulțumit?

Vroiam să îl omor,acum și aici și chiar nu-mi păsa de consecințe;pe lângă Jaxon și Richard — el chiar era un nenorocit mult prea curat pentru lumea asta.

   — Poți să-mi faci un cadou și spre exemplu,să dispari dracului de pe întreaga planetă!

  Nu îmi plăcea când altcineva era mai rău și de cât mine,mai ales când acel cineva era Akkan.Avea un plan cu un scop ce probabil câștigul eram eu,altfel nu-i înțelegeam demersul.

   — Ce trist,eu însă vroiam să îți cer permisiunea pentru un alt lucru?!

  Akkan să îmi ceară mie ceva?Unde erau camerele pentru cea mai proastă emisiune televizată,se juca și îmi pierdea timpul iar asta chiar mă enerva și mai mult.Habar nu aveam ce mai vroiam acum însă venind de la el,probabil era cea mai idioată cerință.

   — Ș-șefule! ne întorsesem amândoi când unul din oamenii lui aterizaseră la propriu în fața noastră,plin de sânge.

   — Ce dracu?

  Spusem amândoi atunci când îl văzusem pe Jaxon dărmând la propriu toți oamenii din afară până în centrul vilei,el ce dracu mai căuta aici?Era echipat de parcă viața mea se ținea de protecția lui și nu vroiam să o recunosc dar mă bucur într-un anumit mod că era aici,pe lângă conflictul nostru tâmpit.Îmi știa mult prea bine trecutul cu Akkan iar asta mă face să înțeleg că am ales doar un singur om potrivit pentru a-mi ține problemele în frâu,

   — Nu,tu ce naibii cauți aici?

  Nu știam de unde era informat dar nici nu-mi mai păsa,vroiam să plec de aici și să îmi văd de treburile mele;nu să umblu după mintea unui psihopat.

— Unde e și al treilea?

Încă un motiv de ce îl uram,nu lua nimic în serios și mai ales când era vorba despre oamenii de lângă el.Vroia să pună sare pe rană dar nu mă mai afecta de mult faptul că Richard nu mai e de mult în treburile mele și recunosc,o mare parte poate fi din vina mea și a Reginei cea rea dar până la urmă am înțeles de ce nu am reușit să o am pe Reyna și în schimb m-am ales cu sora ei.Oricât aș fi încercat să o aduc pe Reyna lângă mine știam că eșuam lamentabil iar faptul că mă întorceam la Claire de fiecare dată,îmi dădeam seama că alegeam persoana greșită.

Habar nu aveam ce simțeam despre Claire,pe atunci era doar un pion pe tabla mea de șah prin care îmi imaginam cum puteam câștiga la fiecare rotire iar apoi totul s-a întors împotriva mea.Regina cea rea vroia doar o familie și ca visul ei să devină realitate iar eu doar să mă răzbun pe familia ei,ceea ce nu știam eu era că ea avea totuși un suflet pentru sora ei și oricât nu mar fi iubit pe mine nu și-ar fi trădat sora niciodată.

Acum că mă gândesc,a fost în totalitate vina mea.Nu am fost bun nici o secundă pentru ea și nu aș putea fi nici tată pentru copilul meu.Claire merita pe cineva care nu-i vroia familia moartă și mai ales pe cineva care nu făcea parte din numele Weston.

— Termină Jaxi,doar vroiam să îl întreb pe micul tău prieten dacă îmi permite să-i curtez fosta soție?!

Deci chiar aveam un motiv principal ca să-l omor.

— Ai fumat ceva în plină zi?

Nimeni nu se atinge de Regina cea rea,nici eu inclusiv.

— Ooo haide Ash,voi nu mai sunteți de mult timp ceva și chiar îmi e milă de copilul ăla!

Mi-am simțit venele zvâcnind atunci când am tras pistolul din mânile lui Jaxon îndreptându-le către el,nu știam ce sentiment este acesta dar nici nu-mi plăcea atât de mult.Nu-l vroiam aproape de familia mea,mai ales de Regina cea rea și de
copilul meu și nu aveam să-i permit asta.

— Te-ai gândit mult la prostia pe care tocmai ai spuso?

Jaxon încerca să mă tragă pentru a nu face o prostie dar era prea târziu,inima și creierul meu sau conectat pentru al putea distruge pe idiotul care stă și rânjește în fața mea.De ce nu s-a gândit la oricare femeie și copil din țara asta,de ce tocmai ele?Că au fost familia mea sau că îi e mai ușor răzbunarea prin mine?Oricare ar fi ea,nu aveam de gând să nu-l pedepsesc;o merita și mai ales dacă vorbea despre ele în acest mod.

— Da,de ce?

Două fumuri se aud în tavanul din vila lui în momentul în care a rostit acele cuvinte,e Regina mea cea rea și copilul meu și nimeni nu se va atinge de ele până nu le dau eu acordul.Akkan se trase în spate,știa prea bine că nu mă joc și nu conta cât de mult o uram eu pe Clair — asta nu-i dădea lui dreptul să se atingă de un fir de păr din capul ei.

Și oricât mar fi urât ea asta nu-i dădea drept nici unei femei să se apropie de mine,că vroiam să recunosc sau nu — eu îi aparțineam ei și toți știau asta.Fetița aia era copilul meu și chiar dacă eram un tată rău pe care nu-l cunoscuse niciodată,la fel nimeni nu avea dreptul să îmi ea locul.

Ce aparținea numelui Weston — rămânea pe vecie.

****

heii
am lipsit mult dar mă simt mai bine și aveam o carte de terminat,sper să nu fie boring)
love all of uuu

Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]Where stories live. Discover now