Trebuia să mă port formal însă la naiba,urma să fie aici,lângă mine și mai ales în palat.Nici nu știu de ce naiba am ascultato pe Amanda și am acceptat ideea ei,sunt niște arme ilegale pe care nu le-aș vrea aici dar nici lângă el.Chiar nici o fărâmă din el nu s-a schimbat în spre bine?Nu vroiam să fiu emoționată,nu îmi doream să mă vadă în halul ăsta și să îi cresc orgoliul său care este atât de mare cât această capitală;știa efectul asupra mea și mă uram pe mine însămi că mă lăsam păgubașă când venea vorba despre el.— Nu cred că îmi mai doresc această întâlnire Sebastian!
Mă purtam prostește dar habar nu aveam cum urma să stau în fața lui și să nu tremur de emoții,voi erupe toate stările prin care le-am trecut cu el în acești ani și nu știu dacă aș vrea să îl împușc direct sau doar să termin tot odată această șaradă.Nu îmi doream să mai știu nimic de el,nici de bine și nici de rău;vroiam să dispară sau ca mintea mea să șteargă tot cu el;chiar și acea mică fărâmă de fericire.Eram la părinți și chiar mă gândeam că de data aceasta voi sta mai mult la ei însă se pare că Amanda a decis să mă deie total peste cap,aveam să îl văd după opt ani și nu știam ce urma să se întâmple dar probabil furtuna avea să fie chiar după colț.
— Fii formală majestate dar dacă vrei părerea mea,fie că i le oferi înapoi sau le protejezi aici în palat,Ash va continua să facă asta!
Nimeni nu-i zicea Kaysen,își ura primul nume dar Ash pentru el însemna pentru el răul de care dădea dovadă.El nu era capabil să iubească,nu avea emoții și nici sentimente iar greșeala mea cea mai mare în trecut e că am putut să mă îndrăgostesc în această persoană fără suflet.Chiar nu știam ce să fac cu armele astea imposibile,de atâția ani și abia acum am aflat că el importa de ceva timp inegalități în țara mea;la naiba cu tine Kaysen,am crezut cumva în tine și am renăscut o parte din tine.
— Haide Claire,nu îți arăta partea slabă!
Când Amanda lipsea,el era mereu aici.Aveam un mare noroc de Sebastian și de încrederea lui,probabil e singura persoană care nu s-a întors împotriva mea și care a jurat că va rămâne până la urmă.Mereu m-am întrebat de viața lui dar mereu îmi dădea cu ignor,am înțeles deja cu timpul că nu îi place să se deschidă atât de mult dar nici că trecutul lui nu e atât de vesel.Am dorit atât de mult să îl răsplătesc chiar și cu o vacanță sau un concediu bine meritat dar a refuzat,pur și simplu îmi aruncă mereu aceliași vorbe sunt aici pentru tine mereu majestate.
— Sebastian?am întrebat,aveam nevoie de o îmbrățișare iar el era singurul și unicul de aici.
A trecut ușor în spatele mesei îmbrățișându-mă,în afară de el împreună cu Amanda,Andie,micuța mea prințesă și ai mei nu mai aveam nimic lângă mine.Caracterul meu a fost format în timp,probabil și porecla de Regina cea rea,toți o iubeau pe Prințesa cea bună dar ce nu știu ei e că execuționerul a avut grijă să distrugă fiecare celulă din sufletul ei.
YOU ARE READING
Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]
Acak❝Ea și-a dorit o familie în schimbul la tot,un copil și o jumătate alături care să fie mereu lângă ea. El în schimb a vrut doar putere,bogăție și răzbunare iar asta la costat foarte mult. Ruby Claire Samson din femeia dulce și luminoasă așa cum...