17 : Ruby

20 5 46
                                    

    — Deci începem oficial adunarea parlamentului pentru următoarele două ore!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



— Deci începem oficial adunarea parlamentului pentru următoarele două ore!

   Următoarele două ore?Amanda probabil își bătea joc de mine pentru că nu aveam de gând să stau două în timp ce capul meu de gândea la altceva,la naiba că era atât de nedrept.Știam că era responsabilitatea mea și anulasem prea mult ca să nu le văd privirile furtunoase către mine,nu mă iubeau și știam asta dar surprinzător — nici eu pe ei.O rugasem însă că dacă Andie ar fi venit cu anumite vești să mă poată scoată de aici,urma să fiu înghițită total.

   — Dacă îmi permiteți maiestate,aș vrea să preiau legătura cu portul,am primit multe plângeri și mai ales faptul că transportul ilegal se formează către cealaltă parte a țării!

Ah,acel port care ne creiază multe probleme însă e mult prea frumos pentru a fi vândut cuiva,nici într-un caz.A fost doar o singură inegalitate iar asta s-a oprit atunci când practic am reușit să îl ameninț,portul trebuia să fie liber;necondus de nimeni.Însă privind la Amanda am dat doar din cap ca o opțiune și nimic mai mult,trebuia să implimentăm noi dezbateri și nu să mă cert cu ei pentru că ar fi fost în defavoarea mea.

— Consider că ar trebui de implimentat un proiect pentru economia țării,decădem majoritar față de cealaltă parte!

De ce era tot legat de partea familiei Weston?Țara a fost fondată legal între familile Samson și Weston,sau împărțit în jumătate atunci când tot conflictul ăsta stupid s-a produs din cauza noastră.Pe parcursul întâlnrii eram total absentă,ochii mei se uitau prin sală dar în nici-un caz nu îi mai ascultam pe ei.Băteam cu pixul în masă lăsându-mă liber pe scaunul tare din sala de consiliere,trebuia să schimb locația de întâlniri sau cel puțin să fie mai moi aceste scaune.Amanda îmi tot făcea semne ca să fiu atentă dar fiecare dintre ei doar își prezentase tot pe ecranul mare din fața noastră,urma să îmi ofere toate rapoartele lor deci oricum nu scăpam de treaba asta nesimțită.

Știam că după toată răsturnarea de situație nimeni nu-și mai dorea ca familia Weston să aibe cealaltă jumătate de țară dar pe lângă răzbunarea lui,stă promisiunea bunicului său care nu am reușit să o îndeplinesc.Faptul că toți acum vor jumătatea înapoi,asta e imposibil și nu-i pot lua partea de drept care e scrisă în pergamentele palatului.Nu-i puteam mulțumi pe toți și nici nu aveam de gând să o fac,ei trebuiau doar să se ocupe de toată țara indiferent dacă își doresc sau nu cealaltă parte.

— Ruby?fusesem întrerupți de o Andie agitată și speriată în momentul în care intrase pe ușă.

La naiba,ceva se întâmplase de arăta așa și bănuiesc că un anume Weston o poate aduce într-o asemenea stare de îngrijorare.Urma să fac cea mai posibilă gafă dar nu aveam de ales,faptul că părăseam adunarea fără o explicație nu mă făcea pe mine cea mai respectabilă Regină dar nu de asta îmi păsa mie acum.

— Îmi pare rău doamnă dar maiestatea e acum în plină întâlnire,se poate de așteptat?

Uneori aveam impresia că Amanda e împotriva mea și nu de partea mea,nu știam ce se petrece
dar o întâlnire cu parlamentul se mai poate programa;faptul că prietena mea se află aici în plin stres nu mă face să mă gândesc la lucruri bune de nici-un fel.

   — Îmi pare rău colegi dar ședința se anulează,vreau rapoartele fiecăruia până la finalul zilei!

   — D-ar nu poți?!

   — Cine zice că nu pot? i-o iau înainte,o fi ea asistenta mea dar nu-mi poate decide acțiunile de după titlu.

    Ieșisem din sală cu Andie pe urmele mele,trebuia să îmi fac griji sau să omor pe cineva?Nu știam nimic și mai ales dacă era legat de Ash.

   — Știu că o să mă urăști pentru asta dar sunt aici!

   Aici unde?

   — Vino.

  Sunt trasă la propriu pe multitudinea de scări,ce dracului se întâmpla în palat fără știrea mea?

   — Ce naiba Andie,de ce mă bruschezi așa?

Mă împinge direct în salonul central atunci când îmi pică fața la propriu,îi urăsc mai mult ca orice și de ce e și Ashline aici?Ash și Jaxon arată al dracului de murdar în momentul ăsta iar sora mea și Richard doar îmi privesc expresia,ghici ce — nu am una tocmai bună.

— Mami,ai spus că îl voi întâlni pe tati într-un mod mai bun!

Și eu speram la asta dar Ash nu,niciodată nu se conforma cu mine.

— Unde e Sebastian scumpo?

— Nici gând,fiica mea va rămâne cu mine nu cu un amărât!

Andie dăduse din umeri dar știa deja că mă supărase la nivel maxim,chiar și în starea asta poate să fie de asemenea nesimțit.

— Hei tati,nu vorbi rău despre prietenii mei!

Știam că Ashline are un caracter mult mai diferit ca al său,Jaxon rânjește la comentariul ficei mele;nu e amuzant idiotule.

— Voi,aveți grijă de el,tu,arăt cu degetul spre Ash,vino cu mine!

— Uite Ashline,promit că după ce tati se face bine vei avea ocazia să îți petreci o zi întreagă cu el,bine prințesa mea mică?

— Promiți?

Îmi întinde degetul,promisiunea roz prin care eu nu am dreptul să-mi încalc cuvântul;probabil era timpul ca ei doi să se cunoască mai bine și poate că Ash va învăța ceva bun de la însuși fiica lui.

— Mereu pentru tine prințesă mică.

Dar întâi va trebui să îi arăt setul de reguli tatălui tău ca să știe cum trebuie să se comporte cu tine sau altfel îi voi pune interdicție pe viață,poate fi idiot și dur,nemernic doar cu mine dar cu răzbunarea pe care și-o dorește nu are ce căuta atunci lângă copilul meu.Mă dau lângă el ca să se poată sprijini,nu știu cum a putut să ajungă în halul ăsta dar cu un umăr dizlocat,arcada spartă și fața plină de vânătăi e clar că s-a încurcat cu cine nu trebuie sau acel cineva a fost atât de tâmpit încât sa-l aduca în starea asta.

— Jur că dacă nu îmi vei spune ce s-a întâmplat,personal îți voi dezloca și celălat umăr Kaysen Ash Weston!îi șoptesc când mâna lui se stablizează pe mijlocul meu,ar trebui să mă concentrez la starea lui de acum dar felul său de a fi chiar și în acest mod mă distruge.

— Mi-ar face mare plăcere dacă ai fi tu aceea Ruby Claire Samson!

Era nebun,egoist,putred de bogat,lacom și narcisist iar eu mă îndrăgostisem doar de el;al naibii blestem.

*****

bună
e aici și e gata să devină spicy
lectură plăcută

Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]Where stories live. Discover now