13 : Kaysen

30 5 0
                                    

   La dracu!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


   La dracu!

    Asta am putut să zic în momentul în care ochii mi sau deschis din cauza razelor de soare mult prea puternice,dormisem în mașină și nu eram singur.Hainele noastre erau aruncate în spate iar lângă mine dormea cea mai frumoasă priveliște,nu mi-aș fi imaginat că aseară urma să ajungem la stadiul ăsta — mișcările ei involuntar mau atras în cel mai nemernic mod și să fiu al nabii dacă nu o avertizasem deja de două ori.

  Uitasem că Regina cea rea nu ascultă niciodată,până nici de ea însuși.Nu vroiam să o trezesc,imaginea asta arăta mult prea bine ca să fie distrusă încă din primele clipe ale dimineții dar noi nu suntem îndrăgostiți,soț și soție sau cel puțin prieteni.După ultima verificare atragem o ură majoră unul față de celălat iar asta nu schimbă cu nimic faptul că tot ce am putut să facem după atâta timp — e să ne-o tragem în mașina mea.

Mi-am tras cămașa pe mine în timp ce o vedeam pe Regina cea rea întorcându-se direct cu fața la mine,spatele ei gol mă făcea să mă excit de la prima ora a dimineții și fir-ar tu al naibii Claire;doar ea mă poate aduce în această stare și o urăsc din tot sufletul pentru asta.

— Urăști să porți cămeși,de ce o faci?

  Avea dreptate și uram asta la ea.

   — Mă urăști dar ești aici.

  I-o întorc rânjind în momentul în care se ridică pentru ca să-și ridice sutienul,arăta nebunesc de atrăgător.

   — Și tu mă urăști dar ești aici cu mine!

Putem sta o veșnicie pentru a ne contrazice unul cu celălat și la fel nu ar ieși nici un câștigător,suntem la fel dar totuși atât de diferiți iar asta cumva mă atrage și mai mult la ea.

— Acum o să purtăm o discuție ca doi oameni maturi sau ne vom ignora ca până acum?

Nu știu,poate ar trebui să o întreb despre copilul meu și va suna ca o discuție matură?Renunț în a începe o ceartă,nu am starea necesară.

— Am vrut amândoi asta Claire iar asta nu ne va împiedica să ne urâm mai departe!

A zâmbit înțelegându-mi sensul vorbelor,nu eram făcuți pentru iubire iar ura era un sentiment legal pentru ambele părți.Poate fi o atracție?o neânsemnătate?Habar nu aveam.Tot ce vroiam să știu că eu eram primul pe lista ei și mai ales în viața ei.După ce am tras toate hainele pe noi tot drumul a fost liniștit,Regina cea rea nu a scos nici un cuvânt și nici nu s-a mișcat din loc;asta însemnând deja e o situație dată dracului.

  Nu știam ce să îi zic,faptul că ne-am traso după atâta timp cu siguranță nu vor rezolva problemele între noi și mai ales faptul că ea nu știe că eu știu despre copil;asta înrăutățește situația și mai tare.Mă face să mă întreb — vreau să îmi cunosc fetița?o vreau în viața mea sau pot pur și simplu să mă fac inexistent la fel cum am trăit până acum.Nu parcasem mașina exact în fața porților,riscasem să fiu asaltat de către gardieni și mai a naibii că Regina lor era în mașina mea — șifonată și arătând proaspăt după o partidă de sex.

  Trebuia să rezolv problema cu Jaxon și mai ales faza cu tâmpitul de Richard,mâna mea dreaptă poate fi o gură spartă dacă bea și mai ales dacă îmi divulgă toate secretele fostului meu cumnat.Încă nu am înțeles cum sau adunat toți,ultima dată a fost când am fost închis și a fost o imagine perfectă pentru ei;chiar și pentru Andie.

   — O să vorbesc cu Andie,clarifică situația cu Jaxon totuși până la urmă e prietenul tău!

   Urma să fac asta după ce ieșea din mașină,nu mi-a plăcut niciodată că mătușa mea îi era practic cea mai bună prietenă;avea grijă și de mine dar și de ea iar asta făcea situația și mai complicată.Mai ales acum cu întrevederea de aseară,trebuia totul să fie exact așa cum era înainte.Mi-am promis că atunci când voi ieși din închisoare voi face tot din planurile mele sau cel puțin jumate dintre ele dar la naiba!toate mi se dau peste cap și asta mă enervează la culme.

   — Eu nu am prieteni!mormăi nervos doar când îmi amintesc din nou ce s-a întâmplat aseară.

   — Am uitat,scuze,tu ai doar angajați.

  Îmi amintește mereu de ce sunt rău și rece cu toți ceri din jurul meu.

   — Haide,probabil te așteaptă!

   Copilul nostru.

  Am vrut să continui fraza în modul ăsta dar era clar că aveam să depășesc limita și urma doar să ajungem să ne certăm,ca de fiecare dată.Regina cea rea doar mi-a zâmbit iarăși ca într-un final să iasă,aștepta altceva de la mine?probabil că da însă se pare că eram un lider înăscut dar la cuvinte siropoase eram în minus total,partea mea întunecată nu-mi permitea să vorbesc dulcegării sau să fiu romantic;până și cu ea.

   Eram tentant pentru a discuta pe bune de data aceasta cu Jaxon și mai ales cu Andie,problemele lor îmi afectează viața și nu vreau să fiu băgat în telenovelele lor sau ca afacearea mea să aibe de suferit.Mă simțeam mulțumit și fericit doar atunci când și-o trăgeau nu și când prindeau sentimente — Andie nu e o persoană rece și nici nu își poate ignora sentimentele pentru fostul meu angajat.

La naiba,ar trebui să rezolv probleme pe care nu eu le-am stricat și sincer chiar iubeam cum era totul acum câteva zile.Ieșirea mea doar îmi cauzase mai multe probleme și nu sunt eu vinovatul din rahatul ăsta,sunt oameni mari și pot să vorbească pentru a se rezolva între ei.Faptul că Regina cea rea va discuta cu Andie asta mu va schimba nimic situația,îi știu pe ambii dar mai ales pe mătușa mea;e mai învârstă dar inconștient îmi aduce doar probleme.

  Să-mi bag!în loc să fac ceva în viața mea sunt pus pe gândurile altora din cauza ei.Aveam dreptate când știam că Regina cea rea nu-mi face bine.

****

bună
scuze că a durat atât
lectură plăcută!

Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]Where stories live. Discover now