16 : capitol special -Andie

21 4 30
                                    

   — Vrei să-mi zici că Ash și Jaxon au dispărut de câteva zile?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


— Vrei să-mi zici că Ash și Jaxon au dispărut de câteva zile?

    Îi zâmbisem lui Ruby atunci când îmi înmânase ceașca de ceai,nu era cea mai fericită că sora ei se afla aici și mai ales că Richard încă ne privea urât;aș fi putut să îi spun că are ochi frumoși dar prin felul care ne privește aș putea doar să îi scot de cât să îi ofer un asemenea compliment.Nu vroiam ajutor din partea altor persoane,noi îi știam cel mai bine și probabil că intraseră în belele sau cel mai rău au făcut ei una.După ultima ieșire am reușit să îl ignor total pe Jaxon însă nu vroiam să o fac și cu Ash.

  — După cum îi știu probabil se află într-un rahat,din nou.

Uite unde era deșteptul grupului,o priveam pe bruneta din dreapta mea ca să îi văd reacția dar chiar și după atâta timp puteam să simt din partea ei o îngrijoarare.Oricât ar fi greșit el și ea încă țineau unul la celălat iar Ashline merită să aibă o familie unită,nu plină de orgolii vicioase.Când era nervoasă mereu bătea cu degetele în orice prindea iar acum biata cană avea de suferit în urma unor mici lovituri,zâmbeam când știam că poate deveni așa doar din cauza lui iar idiotul de Ash de asemenea.

Habar nu aveam ce dracului se întâmpla dar avea să îl nenorocesc chiar dacă avea o vârstă deja,e orgolios și ține ranchiună pe orice.Faptul că încă vrea să se răzbune mă dezamăgește pe mine,nu am crescut un Weston așa cum se aștepta bunicul să o fac;trebuia să mă anunțe că urma să cresc un idiot răsfățat pus pe răzbunări și idei nebunești care să-i poată lua viața.

Totuși era un Weston și trebuia să iasă din orice,cu sau ajutorul asta nu conta.Numele ăsta avea o semnificație mult prea puternică pentru țara asta iar el cel puțin a promis un lucru,nu pentru el ci pentru cel care i-a oferit opțiunea de a se mândri de numele ăsta.

— Pot să încerc să apelez la Rayder,poate ar putea încerca să-i găsească!

Tipul care știa tot ce se întâmplă în palat știe și ce se întâmplă în afara lui,era o cameră de supraveghere mult prea bună pentru a fi înlocuit dar eu nu aveam încredere în el.Ruby îmi e cea mai bună prietenă dar și Regina acestei țări iar oamenii în care are ea încredere nu are familia noastră,nu îl pot lăsa pe Rayder să știe ceva de Ash mai ales dacă e pe punctul de a face o crimă;abia ce a ieșit din celula aia și știu că sar bucura prea mult dacă Ash ar intra din nou acolo însă eu nu.

— Nu,exclus în totalitate.Îmi pare rău Ruby dar nu vreau să-l bagi la închisoare din nou!

Știam că într-un oarecare mod o atacasem dar și ea știa că avea o parte de vină,nu o condam dar nu-i mai permit a doua oară.Nu mă puteam băga în relația lor,nu eu avea control dar îi vroiam pe amândoi împăcați de sine și ca să se poată întoarce unul la altul să nu mai existe această ură irascibilă care ne seacă pe toți.

   — Nu am vrut să zic asta Andie,de ce o zici exact de parcă aș avea toată vina?

   — Haideți să găsim o soluție pentru ambele părți,ce spuneți?

   Nu încerca s-o dregi Richard.

   — Nu,refuz să îmi ofer ajutorul atunci când sunt principalul acuzat,am să fiu afară dacă ve-ți avea nevoie totuși!

   Reyna mă privise nervoasă,nu mă puteam împărți în două tabere.Nu vroiam să o rănesc în acel mod,nu era vina ei că el ajunsese în închisoare atunci dar contemplase într-un anumit mod;fir-ar că totul era al naibii de încurcat iar Ash și Jaxon aveau să mi-o plătească grav pentru asta.

— Putem verifica pe camerele din casă sau ultimele sale locații,bănuiesc că are așa tehnologie?!

Îi mulțumisem din priviri Reyinei că îl lovise pe soțul ei,probabil și Richard ținea la ei dar trecutul blestemat ne va urî până la nesfârșit.

— Pot să am încredere că poți să înlături orgoliul ca să îi găsim?iar dacă au făcut vreo nenorocire îi las pe mâna ta!

Regele gheții chiar a râs,azi chiar este o zi minunată — mai rămâne doar să o împac pe Ruby și să-i găsesc pe neorociții ăia doi.

— Uite,aici e un stick care conține ultimele actualizări,trebuie să o repar pe Regina cea rea!Te descurci,nu?

   Ruby încă nu a trecut peste și oricât ar fi încercat ea să ascundă lucrul ăsta știu că nu e de fapt ce vrea ea să fie,îmi e greu să mă împart între doi oameni pe care îi iubesc egal și că vreau să se restabilească totul înapoi.

— Ne poți lăsa singure Sebastian?

Îmi plăcea de el dar nu-mi plăceau sentimentele lui pentru ea,îmi zâmbise înainte ca să se ridice și să o privească pe Ruby în acel mod.Era greșit dacă nu-mi doream asta pentru ea?Știam că oricât de bun nu ar fi fost Sebastian pentru ea,nimeni nu-l înlocuia pe Ash și nu puteam fi prietena aia care să îi dorească binele greșit — îl vroiam pr cel potrivit pentru ea și știu că și ea știe că acela era doar Kaysen Ash Weston.

— Ruby și Andie înaintea bărbaților?o ghiontesc atunci când îmi fac loc pe scări lângă ea.

— Încă nu pot să înțeleg de ce crezi că îi vreau răul!

Îmi sprijinisem capul de umărul ei,era obosită și eu la fel dar trebuie să trecem mai departe.

— Îl iubești și știu asta!

Mă ghiontise înapoi,aveam dreptate.

— Și tu îl iubești pe Jaxon dar e chestia aia,maturi cu beneficii?

Asta a fost direct la inimă și a durut ca naiba.

— Și la voi ce e,dușmani cu beneficii?

Și a doua lovitură.

— Nu pot să port o conversație normală cu el,nu mă pot uita exact la fața lui,nu îl pot atinge ca înainte,nu îl pot privi și în nici-un caz să îl iubesc ca și atunci!

— Nu pot să fiu cu el,îi iubesc atingerile,fața,ochii,zâmbetul și caracterul său dar nu-i pot iubi inima și sufletul!

Era un poem al nostru atunci când îl descoperisem în biblioteca palatului și pun pariu că numele lor sunt scrise pe părțile rostite de noi.

— Hai să îi găsim!

Ruby se ridicaseră întinzându-mi mâna ca suport pentru ai găsi pe idioți,când aveam să o fac urma să îi nenorocesc de tot ca să nu ne mai poată frânge niciodată.

****

heii
ca să nu fie încurcătură,are legătură și cu capitolul anterior dar și cu al doilea volum,pare a fi complicat dar nu e)))
lectură plăcută

Legăminte periculoase [seria Răzbunări vicioase]Where stories live. Discover now