YARİN GÖZYAŞI-YENİ SEZON

119 16 8
                                    


Bir ağıt etse yürek sevda diye feryat eder suskun sözler. yürek acır gözler arar deli sevdalısını.

enis gözlerini açtığında başında bekleyen askerlerin uyuduğunu fark etti. gece olmuştu. komutanın kaybolduğunu öğrendiğinde kampı ayağa kaldırmış deli gibi ağlayarak kamptan çıkıp  komutanı arayacağını söylüyordu delirmişti.

onu zor bela durduran askerler olurken son çare olarak hemşireler tarafından uyuşturcu iğne ile balkan oğlunu uyutmuşlardı.

herkes balkan oğlunun komutana karşı olan abi bağlılığı olduğunu sanıyordu. onu bulup onunla ilgilenen tek adam komutan agah olduğu için abi kardeş ilişkisi olduğunu sanıyorlardı fakat enisin kalbindeki acı dolu hislerden habersizlerdi.

çıplak ayaklarına giydiği terliklerle sesiz adımla eşliğinde çadırdan çıkan genç oğlan etrafına baktığında çadırın etrafında kimsenin olmadığını fark etti.

ne olursa olsun komutanı bulmalıydı. onun yaşadığında emin olmalıydı. hayatındaki tek yaşama varlığını kaybedemezdi. sesiz ve gizlice kamptan çıkmak için göle doğru yol alan genç oğlan yüreğindeki acı dolu ızdırabı bastırmaya çalışıyordu.

agahı bulmalıydı. onun yaşadığından emin olması gerekiyordu. şayet öldüyse bu genç oğlan içinde ölüm olurdu.

yürek bir kez kara sevdaya düşermiş kara sevdanın acı ise ölümle sonuçlanırsa bu bir yasa ve yaşanılan ikinci bir ölüme sebep olurmuş. balkan oğlunun kara sevdası agah komutandı. 

kamptan çıkan genç oğlan koşarak ormana doğru giderken rüzgarda savrulan saçları, dudaklarından kaçan nefesi sadece bir kişi içindi. kara sevdası. mert ve merhametli asker yari içindi.

ESİR DÜŞEN KOMUTAN.

gözlerini yüzüne saçılan su ile elleri ve ayakları bağlı bir şekilde düşman mağarasında açan genç komutan ona bakan düşman teröriste bakıyordu.

"şerefsiz "diyerek hareket etmeye çalıştı fakat bu boşa bir çaba oldu. ona sırıtarak bakan uzun sakalı adam "boşuna hareket etme komutan yaralısın "dedi terörist elini genç adamın omuzuna yaralı olan bölgeye koyduğunda komutanın dudaklarından kaçan acı inleme teröristin hoşuna gidiyordu.

"senin yedi ceddini sikecem "diyerek omuzunu savuran genç adam ona yaklaşan terörist itti.

bu sakalı adamı sinirlendirdi. komutanın karnına tekme atan terörist acı içinde inleyen adamın saçını tutarak kinle askere baktı.

"dua et seni öldürmedim yoksa leşini kurtlara verirdim işim var seninle "dedi. teröristin yüzüne tüküren adam "size yardım edeceğime kurda yem olurum lan siktimin piçleri "dedi. başını geriye doğru7 savuran terörist hırsını alamadan komutanın suratına tam tekme atacaktı ki mağaraya giren adamlarından biri ve onun elinde bağıran genç oğlan yüzünden durmak zorunda kaldı.

"ne oluyor lan bu kim "diyen sakalı adam ona korku ile bakan oğlana bakıyordu.

"ilerdeki ormanda bulduk tek başınaydı bizde onu aldık "dedi adamı. komutan dişlerini sıkarak balkan oğlanına bakarken genç oğlanın gözleri dolmuştu. komutan yaşıyordu.

"tamam onu şuraya attın sonra icabına bakarım bağla kaçmasın velet "dedi. bakışlarını komutana çevirdi terörist.

"seninle sonra ilgileneceğim komutan bu gecelik bu kadar yeter "dedi ve mağaradan çıkan iki teröristin ardından öfke ile ilerde elleri ve ayaklları bağlı olan oğlana dönen agah "senin ne işin var burada "diye sesiz ama öfkeli bir tonda konuştu komutan.

dolu gözlerle komutana gülümseyen genç oğlan bulunduğu durumu düşünmüyordu sadece komutanın karşısında canlı bir şekilde nefes aldığını görüyordu bu ona yeterdi.

"senin kaybolduğunu duyduğumda duramadım seni aradım şükür ki buldum seni "dediğinde tam ağzını açacaktı ki kıyamadı genç oğlanın gözlerine. ona olan bakışları şu durumda bir içini sıcacık yapıyordu.

Altın yüzüğüm kırıldı hey
Suya düştü su duruldu hey


Dediler yarin de gelmiş
İnce de bellerim kırıldı
Tel tel tellerine
Kurban olam dillerine vay


ona hasretle bakan oğlanın yüzüne bakan adam kesik bir nefes alarak başını yana eğdi.

"balkan oğlum sen ne yaptın "dedi sadece. genç oğlan sadece tebessüm etti.

Dediler yarin de gelmiş

İnce de bellerim kırıldı
Tel tel tellerine
Kurban olam dillerine vay

*****************************************************************************************

BALKAN OĞLU SANA SADECE AŞIK OLDU BE KOMUTAN. NASIL BULDUNUZ YENİ BÖLÜMÜ. BOL YORUM YAPIP TAKİM ETMEYİ UNUTMAYIN. SAĞLIK SORUNLARIMDAN DOLAYI AKTİF DEĞİLİM KUSURA BAJKMAYIN. İYİLEŞTİĞİMDE FUL BURADA OLACAM. YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. TAKİPLERİNİZİ DE.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YÜZBAŞI-BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin