4. Bölüm

371 28 16
                                    

Sonraki gün Fulya erkenden kalktı. Abisi onu evden aldı ve beraber Samandıra'ya gittiler. Tesisteki fizyoterapistlere görünecekti. Ferdi önceden hepsiyle konuşmuştu. Arabada sohbet ederek yolculuk ederlerken Yağmur telefonuna gelen bildirim sesiyle gülümsedi.

Barış: Günaydın 🌞
Barış: Fizik tedaviyle ilgili beni haberdar et, aklım sende

Fulya: Günaydınn
Fulya: Tamamdır şimdi yoldayız abimle
Fulya: Akşam planını değiştirelim mi?

Barış: Neden noldu

Fulya: Bir şey olmadı
Fulya: Sana yemek yapmak istiyorum 😋
Fulya: Antrenmandan sonra aç gel

Barış: Güzelim bak zehirlenmem değil mi

Fulya: Senin elinden zehir olsa yerim demen gerekiyordu 😡😡😡

Barış: Zaten öyle
Barış: Senin elinden her şeyi yerim
Barış: Seni de yerim

Fulya kıkırdadı. Ferdi bu halini fark etmişti. Beril ile komik bir şey konuştuğunu söyleyip telefonunu kapattı.

Fizik tedaviden sonra Fulya abisi ve bazı oyuncularla vakit geçirmişti. İsmail, Cengiz, İrfan yanlarındaydı. Bir süre sohbet ettiler ve tekrar antrenmana dönmeden önce fotoğraf çekilip sosyal medyada paylaştılar. Sonra Fulya fazla kalmadı. Beril geldi ve beraber projeleri üzerine çalıştılar. Elbette ona Barış'tan da bahsetmişti. Tüm konuyu Yerebatan Sarnıcı'ndayken konuşmuşlardı.

"Ben başta önyargılıydım, dürüst olacağım." Dedi Beril. O sırada farklı açılardan fotoğraf çekiyor ve notlar alıyordu.

"Barış hakkında değil mi? Futbolcu diye mi?" Dedi Fulya. Duvara yaslanmış elindeki resim defterine karşısındaki heykelleri karalamaya çalışıyordu.

"Evet." Dedi Beril. "Ama en azından sana değer verdiği belli. Yani umarım sevgili olursunuz çünkü yeter artık, kaç yıldır arkadaşız bir türlü double date'e çıkamadık." Dediğinde Fulya kıkırdadı. "Ama aranızdaki ilişki o noktaya gelmese bile, seni kırmamak için elinden geleni yapar. Yani sana değer verdiği belli." Dediğinde Fulya başını salladı.

Beril ile işleri bittiğinde Fulya alışveriş yapıp eve döndü. Barış'a güzel bir sofra kurmak istiyordu. Akşam Barış gelmeden önce sosyal medyada paylaştığı fotoğrafı gördü. Fotoğrafta Cengiz ile olması gerekenden fazla yakınlar gibi hissetti. Sonra sosyal medyadan çıkıp bunu düşünmemeye çalıştı. Fulya'nın evine gelmeden önce bir şişe şarap aldı. Kaliteli bir tane seçmişti. Bir de çiçek almıştı. İlk tanıştıkları gün hastane dönüşü "Sarı Laleler" şarkısını çok dinlediğini söylemişti Fulya. Sarı laleleri sevebileceğini düşündü.

Fulya onu heyecanla karşıladı. Barış içeri girdiğinde ilk dikkatini çeken sarılı bileği olmuştu. Fizik tedavinin nasıl geçtiğini ilk fırsatta soracaktı. Mutfağa girdiklerinde Fulya'nın çok güzel yemekler hazırladığını gördü. Her şey çok güzel görünüyordu.

"Çok teşekkür ederim, çok güzel görünüyor." Dedi Fulya çiçekleri vazoya koyarken.

"Senin kadar değil." Dedi Barış ve sarılıp öpüştüler. Ayrıldıklarında yanağını onladı. "Çok güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim." Dedi  Fulya utanarak. "Yemekler hazır sofrayı hemen kurmadım soğumasın diye."

"Ben sana yardım edeyim." Dedi Barış.

Aşk Tesadüfleri Sever | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin