9. Bölüm (+18)

460 27 17
                                    

"Seni istiyorum."

"Bu elbiseyi ne kadar beğendiğini, istediğini biliyordum." Barış'ın elleri Fulya'nın elbisesinin üzerinde dolaştı. Göğsünden karnına doğru indi parmakladı. Sonra sırtını buldu. "Üzerinde gördükten sonra ise tek hayal ettiğim bu gece elbiseyi üzerinden nasıl çıkaracağımdı." Fulya'nın nefesi kesildi. Heyecanı arttı.

Barış fermuarını yavaşça indirdi, o kadar yavaştı ki Fulya için sonsuza kadar sürmüştü. Fermuarı sonuna kadar indirdiğinde elbise yavaşça aşağı düştü, kalçasına kadar indi. Fulya içine sütyen giymediği için dolgun göğüsleri çırılçıplak karşılamıştı Barış'ı. Gözleri parladı. Hiç vakit kaybetmeden sağ memesini avuçladı ve parmaklarıyla yoğururken sol memesini ağzına aldı. Meme ucunu emdi, dişledi. Fulya ellerini Barış'ın omuzlarına yerleştirmiş, anın tadını çıkarıyordu. Arada elleri onun kıvırcıklarını buluyor, kokusunu içine çekiyordu. Maçtan sonra duş alıp gelmişti. Saçları çok güzel kokuyordu.

"Seni o kadar uzun zamandır istiyorum ki Fulya... bu anı o kadar uzun zamandır bekliyorum ki..."

"Ben de." Fulya güçlükle konuştu. "Sen geciktirmedin mi bu anı?" Sesinde hafif bir sitem vardı. O da uzun süredir istiyordu bu anı. "Ben hep istemedim mi?"

"Senin için özel olmasını istedim güzelim."

Barış Fulya'nın kalçasına kadar düşen elbiseyi daha da indirdi. Fulya teker teker bacaklarını kaldırdı ve elbiseden tamamen kurtuldular. Dikkatlice elbiseyi salondaki sandalyelerden birine yerleştirdi. Sonra Fulya'yı kucağına aldı. Öpüşerek yatak odasına gittiler. Barış özenle Fulya'yı yatağa bıraktı. Üzerindeki tişörtten ve eşofmandan kurtuldu. İç çamaşırını da indirdiğinde Barış çırılçıplak kalmıştı. Fulya'nın nefesi kesildi. Barış'ın vücudu mükemmeldi. Tek kelimeyle mükemmel. Hiçbir kusuru yoktu. Karın ve kol kasları aşırı değildi, tam Fulya'nın hoşuna gidecek kıvamdaydı. Barış tekrar onun üzerine yerleşti. Onu kollarıyla sardı, geniş omuzları arasına aldı. Dudaklarından öptü. Boynunu emdi.

"O kadar güzelsin ki, her parçanı, her yerini öpmek istiyorum." Barış ona doyamıyordu. Sonra tekrar gözlerini alamadığı göğüslerine geldi sıra. Öncekinden daha sertti. Fulya inlemelerini durduramıyordu. Ama sabrı kalmamıştı, bir an önce onu istiyordu.

"Barış acele et lütfen."

"Acelem yok güzelim. Doya doya seveceğim her yerini."

Karnına indi, elleri memelerinden ayrılmadı. Göbeğine bıraktığı küçük öpücüklerin ardından kasıklarına ulaştı. Dantelli kırmızı bir külot giyinmişti. Barış önce külodunun üzerinden ona dokundu. Islaklığını hissetti.

"Yine sırılsıklamsın Fulya. Ne zaman kontrol etsem öylesin. Benim için hep hazırsın değil mi?" Barış konuşurken nefesini kasıklarına üflüyordu.

"Evet." Dedi Fulya. "Senin yanındayken hep böyleyim."

"Biliyorum yavrum. Şimdi sana istediğini vereceğim ama önce tekrar tadına bakmak istiyorum."

Barış Fulya'nın külodundan kurtuldu, bacaklarını omuzlarının üzerine yerleştirdi. Kasıklarını öptü, ıslak öpücükler bırakarak hedefine ulaştı. Fulya kıpırdanıp durdu. Barış bacaklarından kavrasa da hareketlerini engelleyemiyordu.

"Yavrum rahat dur."

"Barış kendimi tutamıyorum, lütfen." Yalvardı Fulya.

"Tutma kendini." Dedi Barış. "Kendini bırak yavrum. Bu gece defalarca boşalacaksın."

Fulya Barış'ın dilini tekrar hissettiğinde kendini tutmadı, tamamen ona bıraktı. Tüm vücudundan bir zevk dalgası geçti, titremeye başladı. Kısa sürede doruğa ulaştı. Barış son ana kadar bacaklarının arasından ayrılmadı, sonrasında ise dusaklarını onunkilerle buluşturdu. Öpüşmelerinin ardından dizlerinin üzerine yerleşti. Fulya heyecanla gittikçe büyüyen uzvuna baktı. Dudaklarını ısırdı. Barış gözlerini Fulya'dan ayırmadan kendini sıvazladı. Sonra elini ona uzattı. Fulya elini tutarak kalktı, oturur pozisyona geçti. Sonra Barış kendini sıvazlamaya devam ederken ona katıldı. Gözlerini Barış'tan ayrılmadan dudaklarını araladı, onu ağzına aldı.

Aşk Tesadüfleri Sever | Barış Alper YılmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin