12. Bölüm

516 34 17
                                    

Sonunda kemerden kurtulduğumda Kerem'in söylemlerini çekmemek için ondan uzaklaşmaya çalışıyordum. Yanımdaki Yeliz'i es geçip uçak kapısına ilerlerken kalabalıktan dolayı oldukça yavaştım.

Önümde Berkan ve diğer manken kız Burçin beraber sohbet ediyorlardı, Berkan bir elini koltuğa yaslamış kıza bakarken neredeyse ağzına düşecek gibiydi. Gözümün önünde flörtleşmelerini izlerken ister istemez gülesim geliyordu.

Bir anda arkamdan bir el, belime dokunurken korkuyla Berkan'a çarpmıştım. Belimden tutan Kerem düşmemem için belimi sımsıkı sararken, Berkan çoktan yeri boylamıştı. Önündeki Burçin'e çarpmasıyla domino taşı gibi üst üste yere düşmüşlerdi.

Üst üste düşmeleriyle bizim yerlisaray ekibi gülmeye başlarken, benim aklıma Kerem'le üst üste nehire düşme anımız gelmişti..bir buruklukla Kerem'e döndüğümde hala eli belimdeydi. Yunus ve Barışla beraber yerdeki berkanla alay ediyorlardı, tabi Berkan da bu durumdan gayet memnun olacak ki keyifle ayağa kalkmıştı.

"Size de dalga konusu oldum iyi mi?"

Berkan söylenerek ayağa kalktığında gülmeyi ihmal etmiyordu, çocuğun gerçekten neşe saçan bir tarzı vardı. Ayağa kalktığında, Burçin'e elini uzatmasıyla Kerem'le olan nehir anımızın flashbackleri aklımdan çıkmaz hale geliyordu..


Flashback~

Kıyıya doğru geldiğimizde 2-3 taş falan kalmıştı kıyı kısmına, bir adım daha atmamla kayan ayağımla birlikte ağzımdan bir çığlık çıkmıştı. Kerem korkarak bana döndüğünde çoktan ayağım kaydığı için suya düşmüştüm bile, üstüne üstlük el ele olduğumuz için benimle beraber Kerem'i de suya çekmiştim.

Zaten kıyıya yakında olsak kafamı yerdeki taşlara vurmaktan korkarken gözlerimi açtığımda Kerem'in eli kafamın altındaydı, onun sayesinde taşlara vurmamıştım..

Soğuk suyla birlikte üstümdeki Kerem şok etkisiyle gözlerini açmıştı, burun buruna bir pozisyonda birbirimize bakarken ikimizde ıpıslak haldeydik. Kerem yavaşça üstümden çekilirken giydiği mavi gömlek sırılsıklam olmuştu, aynı şekilde benimde giydiğim beyaz ve mavi  renklerini barındıran çicekli kısa elbisem de su içindeydi!

Ben hala suyun içindeyken etrafıma bakıyordum, bir anda gözümün önüne bir el geldiğinde Kerem olduğunu fark etmiştim.

"Kızım elimi uzatıyorum kalkman için, niye her elimi uzattığımda böyle bakıyorsun?"

Flashback son~


Özlemiştim; eski bizi, masum hallerimizi, küçük de olsak birbirimize daha saf duygularla yaklaştığımız hallerimizi..

Kafamdaki düşünceleri yarı da bırakıp karşımdaki Berkan ve Burçin'e bakmıştım, gerçekten çok yakışıyorlardı..en azından tatlılardı.

Hala önümde hız kesmeden sohbet eden çifti geride bırakıp, Kerem'den kurtulmuştum. Önden ilerleyip uçak kapısına geldiğimde bacağımın bir şeye çarpmasıyla hareketsiz kalmıştım. Kafamı eğip yere bakarken minik Ciro'yu görmemle gülümsemeye başlamam bir olmuştu.

Herkes uçaktan teker teker inerken bizim Ciro kapıda kenara uzanmıştı, onu gören herkes gülüp geçerken ben neden ailesinin yanında olmadığını düşünmüştüm. Eğilip ona baktığımda gülümseyerek yerde yuvarlanmasına devam ediyordu, minnacık bir şeydi ve tam uçağın kapı ağzındayken yanlışlıkla başına bir şey gelir diye korkmuştum.

Tesadüfümsün Aktürkoğlu | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin