13. Bölüm

513 32 7
                                    

Nerede miydim? Kerem'in evindeydim.
Evet, onunla konuşmayı kabul etmiştim.

Bu aramızdaki saçmalığın gidişatı için, kalbimde ona karşı bitmeyen duygular için onunla konuşmaya karar vermiştim. Bu konuşmadan sonra ne değişirdi bilmiyordum ama ona karşı bitmek bilmeyen aptal duygularıma bir isim koyacaktım..ya da sessiz sedasız bu evden çıkıp gidecektim.

İçimdeki gergin düşünceleri kenara bırakarak sadece anın tadını çıkartmak istiyordum. Kerem yukarıdaki odasında üstünü değişirken, bende salonunda oturmuş onu bekliyordum. Telefonumda takılırken daha çok dudaklarımı ısırarak heyecanla Kerem'in gelmesini gözlüyordum.

Telefonumu koltuğa bırakıp geriye doğru yaslandığımda derin bir nefes verip Kerem'in salonunu incelemeye başlamıştım. Renkleri birbirine uyumlu şekilde dizayn edilmiş, çok hoş ve iç açıcı bir salondu. Bir yandan da bildirimleri susmak bilmeyen telefona gözlerim kaydığında, Kerem'in salonda bıraktığı telefonu olduğunu anlamam uzun sürmemişti.

İçimdeki dürtüyle birlikte yavaşça koltuğun ucuna bırakılmış telefona bakmıştım; sürekli bildirim düşen telefonunun ekranı açıldığında, WhatsAppda kurulan bir grubun mesajları olduğunu görmüştüm.

📍Okey Masasına 4. Lazım

Hayvanatım (barış alper)
↪️Kerem ve Nisa beraber gitti lan gördünüz

Baş Belası (berkan)
↪️Lan Kerem ne halt yiyorsun yine

Evlaatt (yunus)
↪️Kerem yiğenimizin adını ben düşündüm

Meto (metehan)
↪️Abi siz sanki biraz kafada kuruyorsunuz gibi geldi bana?

Evlaatt
↪️Lan meto sus, sen bizim yancımızsın

Baş Belası
↪️Bu Nisa bozdu çocuğumu

Hayvanatım
↪️Malak Berkan, asıl Burçin seni bozdu amk

Evlaatt
↪️Harbi salak, kızın ağzına düşecek millete laf koyuyo

Baş Belası
↪️Hiçte bile biz halimizden memnunuz

Hayvanatım
↪️Kızın üstüne düştün diye keyiften deliriyodun, gördük halini

Baş Belası
↪️Bana laf atana bak, sen benden daha bozuksun aq

Evlaatt
↪️İkinizde aynısınız amk

Meto
↪️Yunus abi seninde onlardan pek farkın yok gibi ama..

Evlaatt
↪️Lan çocuk sussana

Hayvanatım
↪️En azından benim ne olduğum belli, ya sizin gibi imanlı görünen pezo olsaydım??

Evlaatt
↪️Sus lan puşt

Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırırken Kerem'in sesini duymamla telefondan uzaklaşmıştım.

"Ee ne içersin?"

Kerem, üstünü değişip salona girdiğinde kapı eşiğine omzunu yaslamıştı. Kollarını önünde bağladığında sırıtarak bana bakıyordu.

"Uykumu kaçıracak bir Türk kahvesine hayır demem"

Yüzündeki sırıtması eksilmezken keyifle gözlerini üstümde gezindiriyordu.

Tesadüfümsün Aktürkoğlu | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin