18. Bölüm

430 39 9
                                    

Arabadan indiğimde, Kerem de arabayı kilitleyip hızla yanıma gelmişti. Hala yorgun olan kafamı Kerem'in omzuna yasladığımda, o da elini belime koyup beni kendine çekerek yürümeye başlamıştı.

Yine iş yerimden yorucu bir günle ayrılmıştım. Bir günde 20 tane kıyafet ve birçok çekime maruz kalınca fazlasıyla yoruluyordum. Önceden bu kadar yorulmazdım, vücudumda değişiklikler oluyordu..yakın zamanda bir kontrole gidip kan değerlerime kesinlikle baktırmam lazımdı.

Çantam çıkarttığım evimin anahtarını Kerem'e verdiğimde kapıyı açmak için uzanmıştı. O sırada sol taraftan yanımıza doğru gelen Yeliz'e gözlerim kaymıştı.

Bu böyle her gün beni görecek miydi?

Yanımıza doğru gelirken Kerem içeri ilerlemişti, ben ise kapıda kalmış Yeliz'e bakıyordum.

"Nisacıım kek yapmıştım, sana da getireyim dedim"

Şaşkınca kek ve Yeliz arasında bakışlarımı gezdirirken, Kerem de ne olduğunu anlamayıp yanıma gelmişti.

"Sevgilim?"

Bakışlarımı Kerem'e çevirdiğimde o da keklere bakıyordu.

"Kerem de galiba çikolatalı kek seviyordu, otelde çok yiyordu diye aklıma geldi. Afiyet olsun size"

Kerem'in otelde hangi keki yediğine kadar dikkat mi etmişti? Bu kız sahiden haddini aşıyordu. Bunun saçını başını yolmak bana farz olmuştu!

Mutfağa bıraktığım keklere baktığımda burda fazla dilim olduğunu görmüştüm. Keki resmen kalıptan çıkarmış, topluca getirmiş gibiydi. Bunun içine ne koyduğu da belli olmaz şimdi..

Kerem keklerden birini eline aldığında onu durdurup karşı koymuştum. Ne de olsa içine ne koyduğunu bilemezdim, benden nefret eden bir kızdı ne de olsa.

Kerem keki almasına karşı geldim diye şaşkınca bana bakarken, ben de ona bakıyordum.

"Kızım bir tane kek aldım sadece, buna neden izin vermiyorsun?"

Derin bir nefes aldığımda mutfak tezgahına yaslanmıştım.

"İçine ne koydu bilmiyorum Kerem, kimse babamın oğlu değil güvenecek halim yok. Çok istiyorsan ben sana kek yaparım"

Kerem'in bakışları değiştiğinde, ona ne var anlamında kafamı sallamıştım.

"Sence de fazla abartmıyor musun Nisa?"

Benim abarttığımı mı söylüyordu gerçekten..

"Ben miyim abartan? Güvenmemek şimdi de abartmak mı oldu Kerem"

"Gözünde fazla büyütüyorsun, belki de sandığın kadar senden nefret etmeyen biri için bu kadar gerilmene gerek yok. Alt tarafı kek"

Kerem'i şu an tanıyamıyordum.

"Benimle dalga geçiyorsun? Sadece düz yolda yürüdüm diye provada herkes içinde o kız beni aşağıladı Kerem, ayrıca senin kakaolu kek sevdiğine kadar takip etmiş. Bu kızı normalleştiremezsin!"

Tesadüfümsün Aktürkoğlu | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin