16. Bölüm

355 30 28
                                    

Yatağın yanında duran komidini üstündeki telefonu elime aldığımda, gelen bildirimlerle duraksamıştım. Gözlerimi kısarak gelen bildirimlere bakarken sinirle burnumdan nefes vermiştim.

Telefon kilitli olduğu için açamıyordum ama Kerem'in telefonuna önceden koyduğu şifreleri denemeye başlamıştım.

1905?
-şifre başarısız

Tabi ya, bu kadar kolay bir şifre koymazdı heralde.

2110?
-şifre başarısız

Kendi doğum tarihi de değilse neydi bu şifre?
Gergince nefes alıp verirken yerimde duramaz haldeydim, benim bu telefonu bir an önce açmam gerekiyordu! Hala şifre üstüne düşünürken bir yandan da telefonun kitlenmesinden korkuyordum.

4141?
-iphone kilidi açıldı.

Allah'ın izmitlisi işte ne beklersin ki?
41 plakayı şifre yapan bir sevgilim vardı!

İçimdeki gerginlik tekrar yerini alırken hızla WhatsAppa girmiştim.
İsmi kayıtlı olan o kişiden gelen mesajları görmemle kalp atışlarım hızlanmıştı..bunun numarasını Kerem neden kaydetmişti?

Dudaklarım aralandığında şaşkınca elimdeki telefona bakıyordum. Yeliz denen şırfıntının numarası neden Kerem'de kayıtlıydı? Bu kızdan hala kurtulamamış mıydım? Üstüne üstlük sevgilim bu kızın numarasını kaydetmişti..bana söylemeden hemde?

İçimdeki kırgınlıkla karışık kızgınlıkla beraber öylece telefona bakarken bir anda odaya Kerem girmişti. Kafamı kaldırıp ona bakarken, kapıda birkaç saniye bana bakıp yanıma ilerlemişti.

"Sevgilim?"

Kerem yanıma doğru gelirken geri gitmek istesemde arkamda yatak var diye mal gibi kalmıştım öylece.

"Güzelim iyi misin?"

Tepki vermeden, sadece kırgın bakışlarla Kerem'e bakıyordum..yüzü endişeli bir hal alırken gözleri elimdeki telefon ve ben arasında dolaşmıştı.

"Bebeğim bir sorun mu var?"

Dudaklarımı araladığımda gözlerimi tekrar telefona çevirmiştim..Yeliz'le olan konuşmaya..

"Kerem.."

Sesim titrediğinde Kerem'in bir kaşı havaya kalkmış şekilde bana bakıyordu.

"Neden senin telefonunda Yeliz'in numarası kayıtlı?"

Sessiz halde konuşurken Kerem'in gözleri büyümüştü, hala boş ve kırgın bakışlarımla ona bakarken ses çıkaramıyordu.

"Güzelim telefonumu verir misin? Bak yanlış anlama istemiyorum"

Eli telefona doğru gittiğinde elimi havaya kaldırıp ondan uzaklaştırmıştım telefonu.

"Sana soru sordum Kerem, sevgilinden nefret eden bir kızın numarası neden sende kayıtlı?"

Kerem bana doğru bir adım daha attığında elimden telefonu almak istiyordu, derdi neydi anlamıyordum.

"Telefonu alıpta napacaksın Kerem, sana soru soruyorum! Bana insan gibi cevap ver, bu kızın numarası sende neden var!"

Tesadüfümsün Aktürkoğlu | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin