21. Bölüm

340 38 11
                                    

Annem ve salonda unuttuğum ultrason görüntüsüne bakmıştım. Annem salondan bulmuştu, şu an karşımda bana ultrason fotoğrafıyla sorgulayıcı bakışlar atıyordu.

Nasıl söyleyecektim Kerem'den bir çocuğum olacağını?

"Nisa, bu ne diyorum sana"

Hamile olduğumu söylemeli miydim..iyi de bunu nasıl yapacaktım?

"Anne.."

Yorgun ve bitkin çıkan sesimle birlikte ağlamaktan ağrıyan gözlerim tekrar yeşeriyordu.

"Nisa lütfen bu düşündüğüm şey olmasın"

Yüzüne çaresizlikle bakarken annem şok olmuş haldeydi..

"Bana evlenmeden elin adamından çocuk yaptığını söyleme!"

Elin adamı değildi oysaki, zorla beni evlendirmek istedikleri adamdı Kerem.

"Anne bak-"

Yüzüme aniden yediğim tokatla, yüzüm yana doğru savrulmuştu. Elimi yanağıma koyduğumda gözümden yaşlar bir bir damlamaya başlamıştı..

"Sen ne yaptığının farkında mısın Nisa! Biz seni büyüttük, yetiştirdik, İstanbul da geliştir kendini istedik ve sen İstanbul'a gelip orospuluk mu yaptın gerçekten?"

Bu kadarı gerçekten fazlaydı.

"Anne yapma bunu bana.."

Ellerimle gözyaşlarımı silmeye çalışırken, annem sertçe bileğimi tutmuştu.

"Kimden bu çocuk!"

Bunu dersem işe Kerem'in ailesi bile girerdi..yapamazdım.

"Nisa sana soruyorum, kimden bu çocuk dedim!"

Gözyaşlarım gittikçe çoğalırken ağzımdan bir hıçkırık kopmuştu. Bedenimi taşıyamıyor gibiydim, kendimi o kadar kötü hissediyordum ki.

Bir gece yüzünden insanın hayatı kayar mıydı? Benim kaymıştı.

"Nisa cevap ver bana! Bu çocuk kimden!"

Annem tekrar elini havaya kaldırdığında, kollarımı kendime sarıp panikle geriye kaçmıştım. Bu hareketimle annemin eli havada asılı kalmıştı, bir an naptığının farkına varmış gibiydi. Hamile kızına el kaldırıyordu.

Elini hızla indirdiğinde derin bir nefes alıp bana bakmıştı tekrar.

"Nisa kimden bu çocuk, söyle!"

Salondan buraya gelen babam da annemin arkasında bana bakarken napacağımı bilemez hale düşmüştüm.

"Nisa son kez soruyorum-"

"Keremden!"

Aniden bağırmamla bir anda ses kesilmişti. Her ikisi de efendi bildikleri Kerem'in bu yüzünü bilmiyorlardı.

"O çok sevdiğiniz Kerem beni hamile bıraktı ve sizin yanınızdayken çıktı gitti!"

Tesadüfümsün Aktürkoğlu | Kerem Aktürkoğlu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin