Hepimiz salonda Buse'nin konuşması için beklerken, o ise konuşmuyor aksine ağlayarak Barış'a sarılıyordu.
Olayın ne olduğunu anlamadığımız için hepimiz oldukça panik yapmış haldeydik."Buse lütfen ne olduğunu anlatır mısın? Böyle sana yardımcı olamıyorum hayatım" Barış, Buse'nin saçlarını kulağının arkasında doğru sıkıştırıp yüzüne odaklanmıştı.
"Barış..bugün iş yerine yeni bir adam geldi" Buse, Benfica'nın hekimi olduğu için oldukça merak etmiştim. Ayrıca Kerem'in de takımı olduğu için dikkat kesilmiş dinliyordu.
"Adamın asıl görevi stilistlik üzerine falan ama birçok video içeriklerine yardım etmiş. Benfica da oyuncuların video kurgu işleri için bu adamdan fikir danışıklığı almak istiyor, galiba Galatasaray'ın da relansman fikrinde büyük rol oynamış"
Hassiktir! Relansman..stilist..
Kerem'le aniden birbirimize baktığımızda, ikimizde aklımıza gelen kişiyle gözlerimizi kocaman açmıştık.
"Buse, bu adamın adı Emre mi?" Buse kafasını salladığında tekrar bize döndü.
"Nisa zaten adam size inat geldi.."
Benden hoşlanan adam, Emre Bey. Kaç ay üstüne bir anda nereden çıkmıştı?
"Ne demek bize inat geldi ya?" Kerem direkt lafa girdiğinde, oldukça gergin olduğunu görebiliyordum.
"Aslında stilist birini, video kurgularına fikir olsun diye almak çok saçma bende işte bu adamdan şüphelendim. Bunun torpille girdiğini öğrendim, biriyle konuşuyordu ekipten ama kim bilmiyorum"
Adam resmen düzenbazdı! Takıntılı, sapık herif!
"Sonra bunlar konuşurken Emre denen yavşak gördü beni, bugün sürekli rahatsız etti ne duyduysan her şeyi unutacaksın diye.." dudaklarım aralandığında şaşkınca bakıyordum. Emre denen pezevenk bu kadarını da mı yapmıştı?
"O adamı bulur sikerim!" Barış aniden ayağa kalktığında, Kerem omuzlarından tutmuştu.
"Kardeşim dur beraber sikeriz ama şu an değil, önce aslı astarını araştırmamız gerek" Kerem haklıydı.
"Kerem haklı sevgilim otur..daha anlatacağım şeyler var, olay sadece bundan ibaret değil" Barış, gergince kendini koltuğa attığında Kerem de yanımda yerini almıştı.
"Buse, bu şerefsiz Emre beni Galatasaray'ın relansman gecesinden tanıyor; partide Kerem yanımda olmasa o aptal bana sarhoş kafamla bir şey yapabilirdi"
Hepsi pür dikkat beni dinlediklerinde, Buse hemen söze girmişti.
"Ya Nisa galiba bahsettiği kişi sendin. O kızı alacağım, intikamım daha bitmedi falan dedi. Ne de olsa artık bu takımda Kerem'i sık sık göreceğim dedi" Kerem'in bir kaşı havaya kalktığında, sırıtarak gözlerini devirirken ağzından sessiz tınıda bir küfür çıkmıştı.
Flashback
"Sana demiştim değil mi Emre? Onu yalnız göremezsin çünkü ben burdayım. Şimdi defol git şurdan asabımı bozma"
Emre sinirle ayağa kalkarken elindeki bardağı yere fırlatmıştı.
"Bu mevzu kolay kolay kapanmayacak Aktürkoğlu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüfümsün Aktürkoğlu | Kerem Aktürkoğlu
Fanfiction"Seni çok seviyorum ama asla affetmeyeceğim Aktürkoğlu" "Her şeye rağmen kendimi sana affettireceğim gelecekteki Aktürkoğlu"