Pov Lisa
Mijn koffer zet ik in de gang neer van het vakantie huisje en loop door naar de woonkamer en laat me op de bank neerploffen. En dan ga ik vandaag dan ook echt niks meer doen. Maar dan gaat mijn telefoon. Weer Harry en ik neem op. (Ze bellen in het engels maar ik typ het in het nederlands) 'helloo Harry. je spreekt met de mooiste dame van Amerika.' Harry lacht en kucht daarna een keer. hey lieverd. wat hoor ik nu. zijn stem klink nu een beetje bezorgd. 'Je hebt Louis gesproken?' Ja, wow dit zag ik even niet aankomen. 'We houden ook nog van elkaar, alleen niet meer op de manier hoe we van elkaar zouden moeten houden.' Louis, heeft het me allemaal vertelt lieverd! 'Nu ga ik je helaas niet meer zoveel zien.' zeg ik verdrietig. Binnenkort als ik tijd heb kom ik bij jou langs goed? probeert Harry mij op te vrolijken. 'Beloofd?' Beloofd! Maar hoe is het in Nederland? 'Goed, ik woon nu net in het vakantiehuis van mijn ouders. En probeer tijd in te halen met mijn broer Milo.' Hoe gaat het met Milo? Als ik langs kom, wil ik hem wel graag een keer zien hoor. Al die verhalen wat ik altijd gehoord heb. 'Dat klinkt gezellig. Ik kan niet wachten! Ik mis je Harry, vind het jammer dat ik geen afscheid van je heb kunnen nemen!' ik mis jou ook Lisa, we spreken elkaar snel weer. 'Doeeiii en tot snel!' Doei! We hangen op. Ik ga op de bank liggen en denk aan leuke herinneringen wat ik samen met Harry beleefd heb. Maar voor ik het door heb ben ik vertokken.
Ik schrik wakker van mijn ringtone. Milo? waarom belt hij mij midden in de nacht. 'Hallo?' vraag ik bezorgd. Hee Lies, ik vroeg mij af als je vanavond mee wilt naar ons optreden? 'Bel je me daarvoor wakker?' sliep je nog dan? Het is al 11 uur. Ik kijk naar de beeldscherm zie dan dat het alweer de volgende ochtend is. 'Ohhh, ik dacht dat het nacht was.' Milo lacht. Slaapkop! Maar ga je mee dan regel ik een vip kaartje voor je. 'Ja, is goed. Ik heb toch niks te doen.' Top. en dan hangt hij weer op. 'ook doei.' mompel ik.
pov Matthy
Rustig ben ik mijn lunch aan het eten aan de tafel. 'Goedemiddag, Gekkies!' roept Milo en komt ook aan tafel zitten. 'Lisa, komt vanavond ook.' Ik kijk op. Shit. Wat moet ze wel niet denken. Louis kan zeker weten veel beter zingen dan mij! 'Wat kijk je geschokt?' vraagt Koen en kijkt me aan. 'euh, niks. Bedacht net dat ik nog vergeten ben om die edit af te maken.' Lul ik mezelf eruit. 'Wisten jullie al dat Louis Tomlinson de ex is van Lisa.' floep ik er maar snel uit. 'Echt? Waarom hebben we daar nooit wat van gezien?' vraag Robbie aan Milo. 'Tja, vroegen jullie er ooit om?' Robbie haalt zijn schouders op. 'Nee, daar heb je gelijk in.' antwoord Rob dan. 'In media is ook niet veel bekent. Lisa houd niet zo van in de spotlight te staan. Vaak konden ze aardig goed de paparazzi ontlopen.' Vertelt Milo er uiteindelijk achter aan. 'Oh? Nou, dat had ik niet verwacht.' zegt Raoul. 'Ik rij trouwens samen met Charlotte die kant op en halen we Lisa ook gelijk op. Ik en Charlotte gaan vanavond een paar nachtjes overnacht dus rijden we apart.' 'Ik rij ook apart. Ga zo nog even naar het kantoor die edit afmaken.' zeg ik en zet mijn bord in de vaatwasser en loop naar de kapstok! 'Tot vanavond.' roep ik dan en loop de deur uit. Eigenlijk hoef ik helemaal niet te editen, maar soms vind ik het fijn om even naar het kantoor te gaan. Even rust voor mijzelf.
Ik zit op mijn Bureau stoel en kijk wat rond op mijn instagram. Ik zoek Lisa op en al snel heb ik haar gevonden. Gelijk stuur ik haar vriendschap verzoek. Toch wel een beetje nieuwschierig naar haar foto's. Helaas is haar profiel afgeschermd. Ondertussen besluit ik een kop koffie te maken en daarna loop ik met de koffie in mijn handen naar de ramen van het kantoor en kijk naar buiten. Tot ik een melding krijg op mijn telefoon. Snel loop ik naar de bureau en zie dat ze mijn verzoek heeft geaccepteert. Ik voel een mijn hart een sprongentje maken en bekijk haar foto's.
'Hey Boys.' begroet ik ze als ik bij de kleedkamer ben aangekomen en ga naast Robbie zitten. 'Gelukt met de edit?' vraagt hij. 'Ja, zeker. Hoe was jullie dag?' 'Gewoon normaal, niet veel bijzonders gedaan!' 'Yoo Guys.' Milo kom schreeuwend de kamer binnen. 'Gaan we even een groot feestje maken.' Milo pakt Koen vast en knijpt hem in de schouders. Koen lacht. 'Met dealertje Milo, moet dat wel goed komen.' Koen slaat de hand van Milo van zijn schouders af. 'Waar heb je de dames gelaten?' Vraagt Raoul dan. Milo haalt zijn schouder op. 'In de auto, ze waren teveel aan het praten.' Grapt hij dan.
Pov Lisa
Samen met Charlotte sta ik in de vip ruimte te wachten tot de jongens eindelijk aan de beurt zijn om te zingen. Maar ondertussen gaan we al wat los op de liedjes van Flemming. Echt veel nederlands muziek ken ik niet, aangezien ik zolang weg geweest ben. 'Wil je wat drinken.' roept ik boven de muziek uit. 'Lekker, ik lust nog wel een wijntje.' Ik loop maar de bar en bestel nog een drankje voor ons. Ondertussen gaat Flemming de podium af en hoor ik dat de Bankzitters omgeroepen word. Snel pak ik de drinken van de barman aan en haast me naar voren. Samen met Charlotte begin ik te juichen en beginnen we met hun liedjes mee te zingen. 'Je blik richting mij en de dingen die je zei
Kan niet concentreren ben totaal de focus kwijt.' zingen we hard mee. Ik merk dat Matthy me aankijkt terwijl hij het zingt en op het een of ander manier lukt het me niet om de andere kant op te kijken. Charlotte beukt een keer tegen mij aan en toen besefte ik dat ik stil stond. 'Gaat het?' vraagt ze dan. 'Jahoor.' Snel ga ik verder met haar dansen op de muziek.Na het optreden loop ik samen met Charlotte naar achter de kleedkamers van de jongens in. Matthy is net zijn shirt aan het uit trekken. Charlotte fluit een keer. fietfieuw.. Hij lacht en trekt snel weer zijn andere trui aan.'He Lies, vind je het goed als Mat je naar huis brengt. Ik ga namelijk paar nachtjes met Charlotte weg.' vraagt Milo zacht. 'Tuurlijk, als Matthy dat ook wilt.' zeg ik wat harder. 'Wat wil ik?' hij kijkt ons aan. 'Mij naar huis brengen?' ik probeer zo lief mogelijk te kijken. 'Tuurlijk.'
Samen met Matthy loop ik over de parkeerplaats heen. 'Je was goed zeg!' zegt ik en geef hem een klein duwtje. 'Meen je? Je verbaasde me.' zegt hij wat stiller. 'Ik? hoe kan ik jou nou verbazen.' We staan stil en we kijken elkaar aan. 'Ik had niet gedacht dat je al onze liedjes zou kennen.' Ik lach. 'Nou, denk je dat ik Milo niet in de gaten heb gehouden, hij is mijn allerbeste broer.' Matthy lacht ook en we lopen verder. 'Mis je Amerika.' ik haal mij schouders op. 'Ik heb het hier ook gemist.' zeg ik dan. Matthy drukt op de knopje van de sleutels en de lampen van de auto gaan aan. Hij houdt de deur voor mij open. 'Een echte man ben je ook.' Hij lacht. 'Ik moet goed zorgen voor het zusje van mijn allerbeste vriend.'
Heyy whatsuppy guys?
Dit was dan hoofstuk 5. Echt veel lezers heb ik niet. Maar hoop wel dat de mensen die dit lezen het verhaal ook leuk vinden. Deze hoofdstuk heeft iets minder dan 1300 woorden. Ik ga proberen elke dag een hoofdstuk te plaatsen. alleen op de maandag, donderdag en zondags werk ik, en maak dan lange dagen. Dan kan hdt zijn dat het een dagje overgeslagen wordt. 🤭
JE LEEST
Best Friends Brother (fanfic bankzitters)
FanfictionLisa komt naar een breakup weer terug wonen in Nederland naar een lange tijd en besluit haar leven weer op te pakken en een mooie tijd te herbleven met haar broer Milo. Maar snel wordt ook haar breakup vergeten als ze weer spontaan verliefd wordt op...