Гарячий шоколад

14 1 0
                                    


4 Розділ.

Лео.
Як би сильно мені не хотілось залишитися зі своїм кошенятком, її маленьке шоу не могло пройти повз мого дядька. Джеймс Грейс — мій опікун до 25, єдиний родич, який залишився. Він нормальний, але надто прискіпливий, впевнений, що він веде довбаний щоденник зі всіма своїми правилами, щоб, не дай Боже, щось не забути. Ми абсолютно різні, і саме це зазвичай стає причиною наших сварок. Але варто віддати йому належне: після смерті моїх батьків він єдиний, кому було не байдуже, чи живий я взагалі.. Коли через рік мені буде 25 і моя доля в команії перевищуватиме, можна буде послати усі його занудні правила, але поки що я направляюсь в офіс сімʼї для нової порції моралізаторства.

— Ти мало не зірвав промову ректору. Чому мені телефонують з університету знову? Ми ж домовлялись, Лео, - і так, це перше, що я чую, коли відкриваю двері в його кабінет. Ніяких бездумних балачок, усе по суті - одна із основних рис нашої сімʼї.
— Ти драматизуєш, - сідаю у крісло позручніше, тому що це може бути надовго.
— Драматизую? Рік і ти будеш сидіти у цьому кріслі, а ти навіть в університет не можеш проходити тиждень спокійно, тобі варто нарешті подорослішати.

Його мантра ніколи не змінюється, можливо, інколи додається лише декілька нових реплік, але суть завжди одна - подорослішай. Я подорослішав ще 7 років тому, коли втратив єдиних людей, на яких мені не було плювати. Очевидно, що університетські криси Джеймса знову донесли на мене, все як завжди, не знаю скільки він платить цим ідіотам, але вони ніколи не здають позицій.

— Це все? - варто закінчувати цей цирк.
— Лео, просто закінчи цей рік спокійно.

Джеймс ще щось казав, але це можна слухати без кінця і краю. Я прекрасно знаю, що ляже на мої плечі і що це вже будуть далеко не дитячі ігри, але зараз у мене є інша мета - варто повернути Девіду усе з повна за всі його гріхи і мій маленький янгол чудово допоможе мені із цим.

Аріель.

Неможливо заснути, коли в голові стільки думок. Завтра знову зранку потрібно їхати в університет, а я досі кручусь у ліжку. Від Алекса нічого не чути. Так, ми взяли нашу умовну «паузу», але чи йому зовсім не цікаво, як пройшов мій перший день? Про ситуацію з Лео, звісно, розповідати не варто, але так хотілося, щоб зараз хтось заспокоїв мене. Мамі я поки не хотіла нічого казати; вона б даремно нервувала, втягувати її в це — моя остання мета.

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now