Лео.
Я стояв біля ванни, спостерігаючи, як гаряча вода з піною повільно наповнюється. Мене роздирало зсередини, адреналін кипів у венах, і я намагався опанувати себе, хоча все, чого мені хотілося — це рознести все навколо. Чорт, мені треба взяти себе в руки. Я повернувся до кімнати, де Аріель сиділа закутана в ковдру, точно в тій же позі, в якій я її залишив. Її очі були порожніми, і вона все ще мовчала.Усе вийшло з-під контролю. У неї стався приступ, як тільки я спробував увійти в неї. Вона сказала мені не зупинятись, і я подумав, що вона готова. Але після того, як я залишив поцілунок на її шиї... можливо, саме це стало тригером. Хоча я робив це і раніше, що, чорт забирай, пішло не так?
— Я віднесу тебе в ванну, Янголе, - тихо сказав я, піднімаючи її на руки. Вона все ще мовчала, але хоча б більше не плакала.
Чорт, коли Арі почала тремтіти під мною, я думав, що мій світ рухнув. Останнє, чого я б хотів, щоб вона боялась близькості зі мною, мені здавалось, я зміг переконати її у тому, що не зроблю нічого насильно.
Я відкинув ковдру, допомагаючи їй сісти у теплу воду. Вона зітхнула, коли тепло охопило її тіло. Потім я сів позаду, обережно притягнувши її до себе, розмістивши її між своїх ніг. Я відчув, як вона тремтить, тому обережно провів руками по її плечах, масажуючи і намагаючись зняти напругу. З кожним дотиком вона починала розслаблятися трохи більше.— Вибач... - її голос був тихий, майже зламаний, і ці слова пройняли мене наскрізь.
— Ти не зробила нічого, за що мала б вибачатися, - я поцілував її у потилицю, утримуючись від того, щоб торкатися її шиї. Відчував, що це місце все ще залишалося для неї вразливим.
— Тобі варто знайти когось нормального, - вона ж це не серйозно?
— Забудь про це. Я вже казав тобі, що ти моя. Ти можеш боротися з цим, можеш відштовхувати мене, але я ніколи не відпущу тебе, - відповів я твердо, не зводячи з неї очей.— Тобі набридне! - вона різко підняла голову, її голос перетворився на крик, сповнений болю. — Я як зламана лялька, яку вже ніколи не поремонтувати! Чому ти не розумієш цього?! - Вона закрила обличчя долонями, намагаючись стримати сльози.
Я мовчки дивився на неї, на її біль, що відчувався майже фізично.
— Я також зламаний, - прошепотів я, притуляючись носом до її волосся, вдихаючи знайомий запах, — але з нас двох ти — єдина з чистою душею. І ти єдина причина, чому я досі хочу існувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Похибка першого типу
ChickLitЛео Блейк-Грейвс - не просто хлопець з багатої родини. Він спадкоємець однієї з найбільших авіабудівних імперій у світі, де кордони існують лише для тих, хто слабший. Його холодність, влада і жорстокість - результат виховання, в якому завжди була ли...