Лео.
Дочекавшись, поки за Аріель закриються двері, я повернувся додому. Вперше зловив себе на думці, що хотів би, аби вона залишилася в моїй квартирі. Це було дивно — я взагалі ніколи не думав про те, щоб хтось залишився на ніч. Навіть друзі не ночували в мене; зазвичай ми збиралися в заміському котеджі батьків або у когось із них. Завтра вони повернуться з футбольного турніру, і я, можливо, нарешті відволічуся від цих нав'язливих думок про мого Янгола. Час взяти себе в руки і згадати, чому я вирішив звернути на неї увагу.Тендер Девіда з тріском провалився. Я знав про це ще до того, як він отримав результати, і, звісно, тут не обійшлося без зусиль дядька. Він ненавидів цього покидька так само, як і я.
Прийнявши душ, я ліг у ліжко і потягнувся за телефоном. Напевно, сьогодні вона ночуватиме сама. Я вже помітив, що Аріель належить до тих, хто потребує поруч когось, хоча б на відстані. Їй важливо відчувати присутність, навіть якщо лише як тінь на фоні. Моє кошенятко — така емпатична і вразлива, цілковита протилежність мені. Мене ніколи не хвилювали інші, хоча, звісно, були винятки.
Диявол: Мила, ти обробила опіки?
Янгол: Так.
Крапка в кінці. Що це мало означати? Зазвичай я не заморочуюсь над повідомленнями від дівчат, тим більше - над їхнім тоном. Проте, з Аріель усе було по-іншому. Вона злиться? Здається, хтось очікував більш романтичного підходу. Цікаво, цікаво. Я був певен, що її тягне до мене, вона просто боїться зізнатися у цьому собі.
Диявол: Досі не можу позбутись твого аромату, Янголе, ти причарувала мене?
Думаючи про це, я знову зловив себе на бажанні торкнутися її шкіри, знову відчути її смак на губах. Чорт, якщо в найближчий час я не знайду як вирішити цю проблему, у мене зірве дах.
Янгол: Ніколи так більше не роби.
Це змусило мене посміхнутись. Я можу уявити, як вона почервоніла прямо зараз. Цікаво, як далеко Арі зайшла з її колишнім? Думаючи про це, мені хочеться розірвати кожного, хто хоч раз торкався її. Мабуть, я хотів би стерти все, що було до цього, щоб залишити на ній лише свої сліди.
Диявол: Не робити чого саме, Янголе?
Янгол: Не цілуй мене більше.
Це було просто неможливо. Клятий аромат карамелі вже міцно засів у мені, наче якась зваблива отрута, що не дозволяла думати про інше.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Похибка першого типу
ChickLitЛео Блейк-Грейвс - не просто хлопець з багатої родини. Він спадкоємець однієї з найбільших авіабудівних імперій у світі, де кордони існують лише для тих, хто слабший. Його холодність, влада і жорстокість - результат виховання, в якому завжди була ли...