13. Її Бог

9 1 0
                                    

Лео.
Мій Янгол... вона була настільки неймовірно гарною, що я не міг зрозуміти, як жив без неї стільки часу. Вона здавалася такою крихкою і чистою, що кожен дотик здавався занадто ризикованим, ніби я міг зруйнувати цю ніжну досконалість. Її губи були злегка припухлими від наших поцілунків, а щоки залила рожева тінь від спроб тримати себе в руках. Але найчарівніше було те, як чутливо вона реагувала на кожен мій дотик.

— Що ти маєш на увазі? - тихо запитала Арі, ще не повністю розуміючи, що я пропонував.

Я планував бути обережним, не поспішати. Але як це було можливо, коли вона так зводила мене з розуму? Вона стала для мене чимось більшим, ніж просто бажанням — вона була моїм особистим наркотиком, від якого я більше не міг відмовитися. Моя рука ковзнула під її футболку, далі вниз, поки не опинилася під її білизною, і в цей момент вона нарешті зрозуміла, про яку "допомогу" я говорив.

— Мені зупинитися? - запитав я, дивлячись їй прямо в очі, такі великі й беззахисні, наповнені сумішшю тривоги і бажання.

Вона мовчала, вагаючись, але не відступала. Я відчув, як її тіло тремтить, коли торкнувся її складок. Чорт... Вона була настільки мокрою лише від наших поцілунків. Це вражало і заводило мене одночасно. Я обережно зробив кілька кругових рухів по її клітору, і її реакція була миттєвою — вона закусила губу, притискаючись до мене сильніше, впиваючись пальцями в мої плечі так, наче тільки це допомагало їй триматися на поверхні у цьому океані відчуттів.

— Лео... - її голос, зриваючись на солодкий стогін, був, мабуть, найпрекраснішим звуком, який я коли-небудь чув.

Я не міг більше стримуватися. Знову нахилившись, торкнувся губами її шиї, залишаючи на шкірі легкі поцілунки, поки мої пальці повільно проникали глибше. Спершу один, потім другий. Її тіло миттєво відгукнулося — вона різко видихнула, стискаючись навколо мене. Чорт, вона була такою тісною... Останнє, чого я хотів, — це зробити їй боляче.

— Ти як? - запитав я, не зупиняючи рухів, великий палець обережно масажував її клітор, пестячи в ритмі з кожним рухом. Її тіло зрадливо тремтіло, і я відчував, як вона стає все мокрішою. Її реакція говорила сама за себе, але я хотів почути це від неї. Мені потрібна була її відповідь.

— Це... це дивно... у приємному сенсі... - прошепотіла вона, ледь вимовляючи слова.

Це змусило мене зупинитися на мить. Невже її колишній навіть не спромігся довести її до оргазму? Якщо вона така чутлива й туга, їй, мабуть, було боляче з ним. Мої думки вибухнули люттю, уявляючи його байдужість і те, що вона пройшла через це. Я хотів розірвати його на шматки.

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now