19. Борги

6 1 0
                                    


Аріель.
Усе відбувалось як у сні. Памʼятаю лише, що Лео допоміг мені одягнутись, тому що мої руки тремтіли настільки сильно, що я нічого не могла робити. Він натягнув на мене свою футболку, бо моя блузка була непридатною до носіння після всього, що сталося. І хоча в будь-який інший момент я б нервувала, чи помітить це мама, зараз усе, чого я хотіла, — щоб вона була в безпеці.

— Я піду з тобою, - сказав Лео, паркуючи авто біля будинку Девіда.

— Ні, не потрібно. Я напишу тобі, - відповіла я, намагаючись зібратися.

— Арі... - Лео спробував заперечити, але у мене не було часу сперечатися.

— Лео, будь ласка, я напишу тобі, - майже прошепотіла я, вдивляючись в його очі.

Я вискочила із машини і побігла до будинку. Світло горіло повсюди, кімнати наповнював тривожний холод. Поліцейські зникли, залишивши після себе лише суцільний безлад — розкидані речі, перевернуті стільці, і це відчуття, ніби хтось розірвав цю ніч на шматки.

Моє серце калатало, коли я пробігала коридором, намагаючись зрозуміти, що тут могло статися. На підлозі валялися якісь документи, поняття не мала, що там було написано.

— Мамо? - мій голос зірвався, і я почула, як він відлунює в порожньому просторі будинку.

Тишу порушив крок, і мама вийшла з вітальні, виглядаючи блідо й виснажено. Вона підійшла до мене, її обличчя було сповнене невимовної тривоги.

— Що тут сталося? - запитала я, обійнявши її, відчуваючи, як серце б'ється дедалі швидше.

Вона не відповіла відразу, її погляд був порожнім, немов вона сама ще не до кінця розуміла, що відбувається.

— Вони... прийшли за Девідом, - нарешті промовила вона, її голос був ледь чутний.

— Чому? Що він зробив? - запитала я, відчуваючи, як холодний страх прокрадається всередину.

Мама похитала головою, намагаючись зібратися.

— Не знаю, щось пов'язане з підробкою документів та невиплатою кредитів... Вони сказали, що мають докази, - вона притиснула руку до чола, ніби намагаючись упоратися з усім, що відбувається. — Аріель, я й подумати не могла, що він здатен на таке...

Я спробувала переварити почуте, але всередині панував хаос. Девід, новий чоловік моєї мами, якого я й так до кінця не могла прийняти, раптом перетворився на фігуру, що несла за собою тінь небезпеки та брехні.

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now