21. Привілей

8 1 0
                                    


Лео.
Я б викрав її нахрін, якби вона не сказала, що моя. З появою Аріель у моєму житті, я перетворився на одержимого. У мене ніколи не було залежностей, але вона впливає на мене сильніше за будь-які наркотики.

— Я піду вже.. - підвівши на мене погляд, прошепотіла Арі.

— Їдемо до мене, - наполягав я, повільно проводячи пальцем по її нижній губі, відчуваючи, як її дихання стає нерівним.

— Лео... - спробувала вона заперечити, але її голос був слабким, майже приреченим.

— Я поверну тебе ввечері, але зараз ти поїдеш зі мною, інакше я взірвусь, - і це була цілковита правда, її ігри у хованки від мене вже занадто дістали.

Вона виглядала ображеною, і в її очах запалився вогник впертості, який я так добре знав. Арі складила руки на грудях, намагаючись створити дистанцію між нами.

— Ти завжди роздаєш накази, Лео! Я не твоя ручна іграшка, щоб просто виконувати все, що ти захочеш! - вирвалась вона, намагаючись відійти, але я знову притягнув її до себе, не даючи їй шансу втекти.

— Ти не можеш просто припинити сперечатись зі мною, Янголе? - відповів я, роздратовано, але з усмішкою, бо ця її впертість тільки підсилювала моє бажання.

Вона з обуренням дивилася на мене, але я бачив, як її впертість поступово зникає, і на зміну їй приходить те саме бажання, яке розпалювало і мене. Я не дав їй часу на відповідь, просто взяв за руку і повів до свого чорного мерседесу.

— Я занадто виснажена.. було б краще, якби я повернулась в будинок, - тихо промовила Арі, коли ми виїхали із її району.

— Поспиш у мене, - сказав я, беручи її руку у свою і переплітаючи наші пальці.

— Я... - вона закусила губу, вагаючись, чи варто говорити далі.

— У чому проблема? Моє ліжко стало незручним? Раніше ти не скаржилася, - я легенько поцілував її пальці, посміхаючись, намагаючись розвіяти напругу.

— Я не впевнена, що зможу... мені ще трохи боляче, - прошепотіла вона, коли ми припаркувалися біля мого будинку.

Я перевів на неї погляд і побачив, як вона нервово перебирає пальці, намагаючись заспокоїтися. Чорт, невже я справді втрачаю контроль поруч із нею настільки, що вона думає, ніби єдина причина, з якої я привіз її сюди, — це секс?

— Мила, - я м'яко поклав долоню на її щоку, повертаючи її обличчя до себе. — Невже я в твоїх очах настільки придурок?

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now