2 Розділ.
Лео.
Як мало потрібно, щоб змусити її замовкнути. Трохи натиску — і ця дівчина вже сидить, ніби вивітрена, тихо та покірно. Чесно кажучи, це навіть трохи розчарувало. Я думав, що вона виявиться складнішою, та, схоже, я помилився. Зараз вона виглядає розгублено, розглядаючи мене широко розплющеними зеленими очима, ніби досі не до кінця розуміє, де опинилася. Ці недоумки витріщаються на неї, як на музейний експонат до того самого моменту, поки не переводять погляд на мене. Саме так! Нахрін прибрали очі від моєї нової іграшки. Варто визнати, що за нею приємно спостерігати. Це світле трішки закручене волосся, що дістає їй нижче лопаток, груди, які підіймаються та опускають з більшою швидкістю, ніж потрібно, зелені очі, які вона тримає широко відкритими вже декілька хвилин.. Моє кошенятко досі відходить від шоку? Варто допомогти їй прийти до тями, не хотілось би, щоб вона відключилася ще до початку головної частини мого шоу.— Тебе завжди так легко довести до передінфарктного стану? — бурмочу, відчуваючи, як вона здригається, ніби тільки зараз справді усвідомила мою присутність. Її реакція мене дивує. Це не може бути так просто.
Проводжу рукою по її волоссю, і вона напружується ще більше, недовірливо дивлячись у мій бік.
— Що... що ти робиш? — Її голос ледь вловимий. Я посміхаюся. Як можна бути такою вразливою?
— Є якась проблема? — питаю риторично, роблячи вигляд, що все в порядку. Вона, схоже, розгублена і починає гарячково міркувати над тим, що сказати.
— Лео, будь ласка... у мене будуть проблеми... — Її голос майже благає. Це змушує мене усміхнутися, але не зупиняє. Що ж, мій наляканий янголе, ця історія стає цікавішою.
— Кошенятко, твоя єдина проблема зараз — це не зробити так, щоб мої джинси стали ще тіснішими. Інакше мені доведеться вигнати всіх цих людей звідси й зайнятися тобою детальніше, — шепочу я. Вона червоніє, і цей рум'янець наче відкритий виклик. Мені подобається бачити, як вона втрачає контроль.
Раптом її губи тремтять, і погляд стає водянистим. Вона тільки й прошепотіла, майже зі сльозами: «Не треба...» Я мимоволі зупиняюся. Серйозно? Її реакція настільки сильна? Я змінюю тактику і починаю м'яко гладити її по спині, відчуваючи, як напруга в її тілі трохи знижується.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Похибка першого типу
Chick-LitЛео Блейк-Грейвс - не просто хлопець з багатої родини. Він спадкоємець однієї з найбільших авіабудівних імперій у світі, де кордони існують лише для тих, хто слабший. Його холодність, влада і жорстокість - результат виховання, в якому завжди була ли...