18. Дзвінок

6 1 0
                                    


Лео.
Гостре відчуття страху стискало мене зсередини, ніби хтось стискав моє серце залізним кулаком. Я ледь не втратив її. Як Арі взагалі дізналася про Девіда? Цей кретин ніколи б не зізнався в чомусь подібному сам. Але зараз вона тут, поруч зі мною, і це єдине, що мало значення. Вона не має жодного права йти від мене, коли так глибоко залізла в мою голову, коли я вже не можу уявити її ні з ким іншим.

— Поцілуєш мене? - запитала вона, з такою надією і болем у голосі, що це розривало мене на шматки.

Я знав, що рано чи пізно їй буде боляче, тому що вона занадто чиста, занадто добра для цього світу. Вона не повинна була опинитися в такому хаосі. Але якщо колись я справді планував використати її, то тепер — тепер я змушу її залишитися зі мною, навіть якщо вона спробує втекти.

— Мила, тобі ніколи не доведеться питати про це. Твої губи — мої, - прошепотів я, відірвавшись лише на мить, щоб подивитися їй в очі.

— Лео... - вона вимовила моє ім'я, і цього було достатньо, щоб остаточно розтопити всі бар'єри всередині мене.

— Ти - моя, уся, Янголе, - я підняв її на руки, несучи в спальню.

Чорт, я більше не міг стримуватися. Мої руки ковзнули до її сорочки, зриваючи її одним різким рухом, ґудзики розлетілися в сторони, але я не дав Арі можливості щось сказати — закрив її губи своїм поцілунком, глибоким і палким. Я вже знав: куплю їй хоч двадцять таких сорочок, просто щоб знову і знову зривати їх з неї і бачити, як її щоки заливаються рум'янцем.

— Скажи мені зупинитися, - прошепотів я, ледве стримуючи себе. — Скажи це зараз, якщо ти не хочеш.

Вона подивилася на мене, її очі світилися сумішшю хвилювання і рішучості.

— Я хочу цього, - прошепотіла вона, і від цього тихого зізнання в мене остаточно зірвало дах.

Мої пальці ковзнули до її спідниці, повільно стягуючи її, і з кожним рухом я спостерігав, як її дихання стає важчим, як її очі закриваються, віддаючись цій миті, де існували тільки ми, тільки наші тіла і бажання, що зростало з кожним доторком.

Я відкинув її білизну в сторону, роздвигаючи ноги. В її очах світився ледь помітний вогник сумніву, але він згас, щойно мій язик обережно торкнувся її чутливих губок. Вона здригнулася, легкий стогін вирвався з її вуст, а знайомий смак і відчуття її тіла під моїми дотиками розпалювали ще дужче.

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now