12. Відносини

14 1 0
                                    


Аріель.
Боже, я мало не втратила свідомість від страху. Я звикла прислухатись до усього навколо себе, але коли поруч Лео, мені не потрібно було це робити, це так дивно. Як за такий короткий період він зміг стати для мене місцем захисту?

— Мила, це чергова драма між Ашером і Евелін, нічого нового, ти як? - він опустився переді мною, ніжно обіймаючи моє обличчя своїми сильними руками. Його дотик миттєво заспокоював, хоча серце все ще билося надто швидко.

— Ох, я в порядку, просто такий різкий звук і я.. - а що я взагалі могла йому пояснити? Що я, як маленька дитина, яка боїться монстрів під ліжком?

— Евелін, заткнись нахрін! - з коридору пролунав голос розлюченого Ашера.

— Подякуй, що я не вбила тебе, ідіоте! - різко відповіла Евелін. Що між ними відбувалось цього разу?

— Чувак, що не так з твоїм водінням? Ти влетів у довбане дерево! - на сходах з'явився Макс.

Що? Удар був від машини? Я розгублено перевела погляд на Лео, намагаючись збагнути, що відбувається.

— Ну, спроба зібрати всіх разом в черговий раз виявилася катастрофою, - Лео ніжно поцілував мене в лоб, забираючи з моїх рук майже порожню кружку з гарячим шоколадом.

— О, Арі, я не знала, що ти також будеш тут, - вона обійняла мене.

— Ти б знала, якби не намагалась вбити нас по дорозі, - втрутився Ашер із сарказмом, і я не могла стримати посмішку.

— Ти викрав мене, придурок! Що я мала робити? - різко огризнулася Еві. Викрав її? Я перевела погляд на Ашера, але, чесно кажучи, вже не була настільки шокована. Якщо він найкращий друг Лео, то мене вже це не дивує.

— Ти в курсі, що називати свого нареченого "придурком" — не найкращий спосіб будувати щасливі стосунки? - Ашер ледь стримував усмішку, його голос був спокійним, наче він просто коментував погоду.

— Тимчасового нареченого, - розлючено відповіла Еві, підкреслюючи кожне слово.

Заручені? Я здивовано подивилася на її руки в пошуках обручки, але не побачила нічого. Та й як ці двоє могли бути зарученими? Вони точно не виглядали, як пара, яка планує весілля.

— Принцеса, якщо для тебе все життя — це "тимчасово", то не бачу жодних проблем, - Ашер відповів із такою невимушеністю, ніби це була просто ще одна розмова.

— Який же він нестерпний, - Еві присіла поруч зі мною, її обличчя було напружене, але в її очах я бачила щось більше, ніж просто злість на Ашера.

— Закінчуйте цей цирк і займіться чимось корисним, - нарешті з'явився Лео, його голос прозвучав із тією самою холодною впевненістю, яку я вже знала.
— Мила, допоможеш мені на кухні? - я кивнула, це був ідеальний привід втекти і трохи перевести подих.

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now