8. Моя перша вечірка

8 1 0
                                    


Аріель.
Відповідати Алексу зараз було б явно нерозумно, тому я відклала телефон і перевела погляд на Лео. Зовні він здавався абсолютно спокійним, але я вже знала, що це лише його маска. Холодні пальці пробігали під моєю футболкою, малюючи невидимі візерунки по шкірі, вправо-вліво, вправо-вліво. Я відчула полегшення від того, що вирішила накинути сьогодні довгий кардиган: інакше це могли б помітити всі.

— Для чого ти це робиш? - прошепотіла я, намагаючись непомітно скинути його руку, хоча це більше скидалося на марну спробу.

— Янголе, в мене до тебе те ж саме запитання, - його голос був холодним, наче крижаний вітер, що обпікає шкіру. Мені хотілося б сховатися від цього холоду, але відступати було нікуди.

— Сьогодні буде вечірка на честь нашого повернення, мила незнайомка, ти обов'язково мусиш прийти! - голос Макса вирвав мене з цього напруженого моменту, даруючи шанс перевести дихання.

— Ох... я не дуже люблю вечірки, - знітившись, пробурмотіла я, бо насправді ніколи на таких не була. Ніхто раніше навіть і не запрошував.

Макс скривив обличчя в удаваному обуренні, а потім посміхнувся:

— Ну, тоді саме час почати! Не хвилюйся, тобі точно сподобається, - він підмигнув мені. Ем, це був флірт?

— Гаррінгтон, йди за лопатою і починай копати собі могилу, - кинув Лео, напружено звузивши очі. Та його похмура ворожість, здається, лякала лише мене. Макс же, не моргнувши оком, просто засміявся і відвернувся до Еві, яка про щось сперечалась із Ашером.

Вау, стільки всього за останній тиждень, мені потрібен був час, щоб це все переварити. Я не збиралась йти на вечірку, тому що, очевидно, Лео також там буде, а зайві проблеми мені не були потрібні.

— Він поводиться так з усіма. Флірт — це його мова спілкування, - прошепотів мій власний Диявол, поклавши підборіддя мені на плече. Його рука, нарешті, відступила з-під моєї футболки, і це дозволило мені хоч трохи видихнути.

— Можливо, мені саме це і подобається? — проговорила я, сама не знаючи навіщо.

Лео лише посміхнувся, ніби його розважала моя незграбна спроба відштовхнути його.

— Арі, ти тремтиш щоразу, як я торкаюся тебе. Флірт — це останнє, що тебе цікавить, - його слова звучали беззаперечно. Лео занадто легко читав мене, ніби я відкрита книга, у той час, як я досі мало що знала про нього.

Похибка першого типуWhere stories live. Discover now