"SÜMSÜKUS NE ASASINA SOKTUKLARIM!"
Sirius dalgalı saçlarını geriye doğru atarken öfkeyle tısladı. Onun sinirli haline karşı kahkaha atmaktan karnı ağrımaya başlayan James sandalyesinden geriye doğru düştü. Ama bu kahkahasını kesemedi."Neden onunla aynı odada kalmak zorundasın,anlamıyorum ki!"
Remusta Siriusa eş bir şekilde öfkeliydi. Ellerini saçlarına geçirmiş çocuğa karşı Peter dudak büzdü."Snape'e yakın olmak demek onun hayatını daha da mahvetmek demek,Pati. Olumlu tarafından düşün."
Sirius arkadaşına karşı oflarken dudaklarını araladı."O vakit oda arkadaşlarını değiştirmeyi önerelim,Profesörlere...Ne dersin?''
Peter hızla başını onaylamaz bir şekilde sallarken dudaklarını araladı."Goyle hayvanı bana yeter,arkadaşlar..sağolun."
Peter kaba saba olan çocuklardan hiç haz etmiyordu ustune onunla aynı odayı paylaşacağını düşünmek onu deli ediyordu. Bu yüzden ailesinden olan eşyalarını şu an karton bir kutuya kaldırıp okuldan eve taşıma niyetindeydi."O..O senin..tek eşyana zarar versin daha beterini ona yaparız,Kılkuyruk!"
James ilk basta kahkahalarını düzenlemeye çalışarak konuşmakta zorluk çekerken kolunu arkadaşının omzuna attı. Peter onun bu hareketine sırıtırken efkârlı görünen Sirius bile çocuğa göz kırptı."Ayrı odalarda olmamızın bizi ayıracağını düşünmüyorsun değil mi?"
Siriusun sözlerine karşı başını onaylamaz bir şekilde salladı."Hayır,tabii ki.."
Yüzünde oluşan büyük sırıtmayla iç geçirdi. Tam da öyle düşünüyordu. Tek arkadaşlarını da kaybedeceğini düşünüyordu."Yani ciddi ciddi aynı odayı paylaşacaksınız!"
Remusun ani çıkışıyla Sirius acı gerçekleri hatırlarken James yüzündeki pis sırıtışı büyüttü."Dersler dışında hep yanında olacak. Aynı odayı,aynı manzarayı, aynı banyoyu ve belki de aynı yatağı-"
Sözünü kesen arkadaşından gelen fazla sert yastık darbesiydi. Jamesin hayvansı kahkahasini tekrar uyandıran hareketle Sirius kaşlarını çattı."Sen Snape'ten ne ara hoşlanır oldun?"
James yüzünün tüm hatlarını ekşitirken Siriusa yanıt verdi."Hoşlanmadım,hoşlanmayacağım da Merlin korusun! Sadece Aylağı uyuz etmek çok daha iyi!"
Artık gülmekten çenesi ağrırken göz yaşlarını sildi."Iki gündür onlarlayım ve cehennem gibi. Zabiniyle onlarca kez kavga ettik. Artik sayamiyorum bile."
Hogwarts'ta yeni odalarına taşınan James Potter, Sirius Black, Remus Lupin ve Peter Pettigrew, odada toplanmıştı. Her biri, aynı odayı paylaşmak zorunda kaldıkları Slytherin öğrencilerinden yakınmaktaydı. James, daha sonra yatağına uzanmış, tavanı seyrederken içini çekti.
"Regulus ile aynı odayı paylaşmak zorunda olmak gerçekten büyük bir işkence. Sürekli soğuk ve mesafeli. Bir an olsun rahatlayamıyorum."
"Kardeşim,odalar ayrılır ayrılmaz eve geçti James."
Dağınık saçlı çocuk kaşlarını çatarken aydınlanma yaşadı."Düşün yani olup olmaması fark etmiyor. Fazlasıyla ciddi,be!"
Peter sırıttı ve dudaklarını araladı."Bizim gibi hayvanatlardan sonra biraz uygarlık gör."
Sirius yarım bir gülüşle soz aldı."Ah, benim sevgili kardeşim. Sana sabır diliyorum, James. Severek değil, zorunluluktan yapıyordur. Umarım gelir gelmez sana rahat vermez."
"Buna katılıyorum. Âdeta Siriusla Snape'i yakıştırdın !"
James Remusa gözlerini devirirken soz aldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond the Houses
Ficção Geral"Bu saçmalık! Slytherin ve Gryffindor öğrencilerini aynı odalara yerleştirmek de neyin nesi?" Onun baktığı listeye onun gibi yukarıdan bakan başka birinin ona doğru eğilmesiyle Regulus irkildi. Kafasını sola yatırırken yüzlerinin fazlasıyla yaklaştı...