*~Kapitel 3~*

280 20 0
                                    

Vi var nået hjem til mig, og der var ingen ud over os. Klokken var 18:11 og Johanne (min stedmor) kommer hjem klokken 21:00 og Denis kommer hjem klokken 22:00, så vi havde ca. 3 timer. Vi gik hurtigt op på mit værelse og hev 2 store kufferter frem jeg havde gemt under min seng. Vi begyndte at tage alt mit tøj og vigtige ting og sager ned i kufferterne. Jeg ville lade min telefon blive her også købe en ny i London da de sikkert ville kunne spore den anden. Mange ting kørte igennem mit hovede da vi stod og pakkede. Gad hvide om jeg nogen sinde finder dem? London er jo en stor byg med mange indbyggere! Helt seriøst hvad er chancen? En tåre trillede langsomt ned af min kind, da den irriterende sandhed gik op for mig. "Græder du?" Spurgte Anna, "hvad er chancen for at finde dem, i en så stor by som London?" Græd jeg. "Årh pus hvis du tror på det skal det nok ske." Svarede hun "Men hvad så hvis de ikke vil se mig?" Spurgte jeg igen. "Det vil de selvfølgelig også gerne!" Sagde hun opmuntrende. Vi var lige blevet færdige da jeg hørte en dør smække. Jeg kiggede hurtigt på klokken og så at den var 21:09 fuck! Vi skyndte os at skubbe kufferterne ind under sengen og Anna gemte sig i mit skab. 2 minutter efter kom Johanne ind ad døren og sagde "jeg er hjemme og der står en pizza på bordet i køkkenet hvis du er sulten." Hun smækkede så døren og gik. Puha det var tæt på! Anna kom forsigtigt ud af skabet og kiggede bange på mig. "Hvad gør vi?" Spurgte hun med nervøsitet i stemmen. "Du kravler vel ud af vinduet?" Svarede jeg. "Når jo selvfølgelig!" Jeg havde værelse på stue etagen så hun skulle kun hoppe en meter. Jeg åbnede vinduet og ud hoppede hun. Jeg krammede hende hurtigt selvom det var ret besværligt da der jo var et vindue imellem os. Vi trak os fra krammet og hun begyndte at løbe væk fra mit hus. Jeg lukkede vinduet og gik stille i seng. Jeg slukkede den irriterende natlampe som foresten var det eneste der afholdt mig fra at tage en tur til drømmeland så ja! Dumme lampe!!!

><><><><><><><><><><><><><
Jaaa, jeg ved det kort kapitel! Men jeg tænkte bare at et kapitel er bedre end intet kapitel så ja. Kapitler skal nok blive længere men der kommer nok både nogle korte og nogle lange engang imellem da jeg for det meste stopper den der hvor det giver mest mening ;)
PS. Håber i nyder bogen og i må meget gerne stemme hvis i kan lide den, hvis i ikke kan så kommenter venligst hvad jeg kunne gøre bedre. -Celina ❤️

Are you my .......? Seriously!Where stories live. Discover now