Chaklin's synsvinkel:
Jeg vågnede ved lugten af æg og bacon. Jeg sprang ud af sengen og løb ned i køkkenet. Ganske rigtig stod Catarina og lavede mad. JEG ELSKER MAD!! "Æg og Bacon?" Spurgte jeg. "Ja, din næse fejler vist ikke noget." Grinte hun og jeg grinte med. "Haha jeg går lige op og gør mig klar " sagde jeg. så er maden vel også færdig når jeg kommer tilbage. Jeg gik op på mit værelse og skiftede til noget andet tøj. Tøjet bestod af en hvid croptop med Starbucks mærket på, et par normale cowboy shorts, hvide ankelstrømper også havde jeg et Hvidt bælte i, Starbucks øreringe og en grøn sløjfe i den høje hestehale jeg lige havde lavet. Jeg gik ned igen og ganske rigtigt maden var færdig. Jubii! Jeg gik langsomt over og spiste min mad. Da klokken blev et kvarter i 10, gik jeg ud og tog mine grønne Cornverse på. De matchede sættet. Jeg gik over til Catarina, "vidste du at du får penge for at danse? Hvis altså du bliver optaget på holdet?" Sagde hun. "Gør jeg?" Spurgte jeg. "Ja, hvis du bliver optaget." Svarede hun, jeg vidste ikke hvad jeg skulle sige jeg nikkede bare. "Det ville du også have gjordt hvis du havde gået på drenge holdet til fodbold." Sagde hun. "Jamen det gør jeg ikke! Det er jeg slet ikke god nok til." Sagde jeg. "Er du dum? Du spiller mega godt. Du var bedre end både pigerne og drengene i Danmark." Svarede hun. "Men nu er vi i England og det er sværere her!" Sagde jeg og kiggede på klokken. 3 minutter i! Fuck tiden var gået hurtigt. "Jeg må gå ellers kommer jeg for sent." Sagde jeg og løb ud af døren. Jeg nåede over på den andenside af vejen og ind i Starbucks med stadig et minut tilbage. Jeg kiggede hurtigt rundt efter en der kunne hjælpe mig og pludselig stod en pige med blondt hår og blå øjne foran mig "er du den nye?" Spurgte hun med et smil. Jeg nikkede og hun hev mig med om bagved. "Hej mit navn er Diana og jeg skal hjælpe dig lidt på plads så du ved hvordan du gør." Sagde hun og smilte. "Tusind tak men øhh.... Jeg arbejdede også på Starbucks i Danmark så jeg ved godt hvordan det hele fungere." Sagde jeg og smilte. "Nå men så lad os da komme igang." Svarede hun. Vi gik igen ud og jeg stod bag skranken. I løbet af dagen snakkede Diana og jeg en del. Hun er åbenbart også 19, hun har arbejdet her i lidt over et år, hun elsker dans ligesom mig og går faktisk på det hold jeg skal til prøve på. Alt i alt hun er rigtig sød! Da dagen var omme og jeg fik fri var klokken 16:00 så jeg smilte til Diana og sagde "vi ses jeg har fri nu." "Øhm okay kan du ikke lige vendte 2 minutter så har jeg også fri også kunne vi finde på noget? Hvis du altså har tid?" Svarede hun. "Øhh... okay hvorfor ikke det lyder hyggeligt vi kunne tage hjem til mig så kan du også lige møde min bedste veninde." Smilte jeg hun nikkede og tog sin jakke og så gik vi ellers ud af butikken. "Bor du langt væk herfra?" Spurgte hun så. "Nej jeg bor lige der" sagde jeg og pegede over på vores bygning. "Hvordan for du råd til det?!" Spurgte hun overrasket. Det er alt sammen betalt af min 'pap søster' og hendes far. Som forresten ejer Starbucks kæden." Sagde jeg og smilte. "Du er så heldig!" Udbrød hun og jeg begyndte at grine. Vi gik over til os og tog elevatoren op til 5 sal. "Bor du også øverst?!" Sagde hun, jeg smilte bare og nikkede.
><><><><><><><><><><><><><
Endnu et kapitel er ude, håber i kan lide det. ~ Celina ❤️
YOU ARE READING
Are you my .......? Seriously!
RomanceMit navn er Chaklin Payne, jeg bor i en plejefamilie men ikke meget længere. Om en uges tid rejser jeg til England for at finde min oprindelige familie, hvordan det bliver når jeg møder dem, om det er godt eller dårligt? For at være ærlig så har jeg...