*~kapitel 15~*

220 18 8
                                    

Chaklin's synsvinkel:

Da vi var nået hjem til os, viste vi dem rundt i hele huset. Ja undtagen værelset med musik og danse grejet, som sagt var det jo ret privat. Vi satte os alle nedenunder i stuen. Niall og Harry sad på den ene sofa og Catarina og jeg sad på den anden. "Nogle ideer til hvad vi kan lave?" Spurgte Catarina. "Uh uhh, vi kan lave det der med de 10 spørgsmål. Mig og Harry spørger jer og i spørger os?" Sagde Niall. "Lyder okay." Svarede Catarina. Til dem der ikke ved hvad 10 spørgsmåls legen er, er det hvor man får 10 spørgsmål hvor man skal svare så ærligt som overhovedet muligt. "Okay hvem starter?" Spurgte jeg så. "Det gør vi!" Svarede Harry hurtigt. "Okay så, spørg løs." Svarede Catarina. "1. Hvor gamle er i?" Spurgte Niall, "vi er begge 19" svarede Catarina. "Vores tur, øhh.... 1. Hvad laver i til hverdag?" Spurgte jeg. De kiggede begge på hinanden også tilbage. "Vi arbejder indenfor musik verden." Svarede Niall hurtigt. "Okay, jeres tur." Sagde Catarina. "2. Hvorfor kom i til England?" Catarina kiggede hen på mig og jeg nikkede, som svar på at vi godt kunne sige det. "Jeg tog hertil for at finde min rigtige familie da jeg er adoptivbarn og det eneste jeg ved om min rigtige famile er at jeg er født i London og hedder Payne til efternavn  oprindeligt. Catarina tog med for at hjælpe og udleve sin drøm som model." De blev pludselig helt stille begge 2 og kiggede nøje på mig. Så kiggede de på hinanden og nikkede. De rejste sig begge op og tog fat om mine håndled og trak mig med. "Okay øhh.... Hvor skal vi hen?" Spurgte jeg med et overrasket og forvirret udtryk i ansigtet. Catarina der lige havde rejst sig op, og begyndte at løbe efter os var ligeså forvirret som jeg. "Du skal lige med hen til en af vores venner." Svarede Niall. "Og hvorfor skal hun så det?" Spurgte Catarina. "Alt skal nok blive forklaret på vejen." Svarede Harry. Vi blev sat ind på bagsædet af en bil, jeg formoder det var harrys da han satte sig ind og startede bilen. Niall satte sig også foran og på under 2 sekunder var vi allerede kørt afsted. "Okay lad mig så høre hvorfor i bortføre mig?!" Sagde jeg lidt hårdere end hvad der var meningen. Jeg var ærligtalt lidt bange for hvad der var planen! Jeg mener du kan da ikke bare tage fat i en person slæbe hende/han med dig og så bare køre afsted uden at fortælle hvor i skal hen!!!! Jeg sad og trippede lidt med foden da ingen af dem svarede mig. Tilsidst kunne jeg simpelthen ikke vente længere så jeg sagde "jeg venter?!" Med en flabet attitude. Godt nok havde drengene virket søde, men jeg kendte dem ikke! Tænk hvis de lige nu var i gang med at bortføre os, bare for at dræbe os og sende vores lig afsted med et skib til Timbuktu! Hvem ved?! Ej Caklin nu du squ for mærkelig, det kunne de da aldrig finde på! Eller kunne de, jeg sad og havde en indre diskussion med mig selv om hvorvidt de kunne finde på det eller ej. Da vi pludselig bremsede hårdt op foran et gigantisk Hvidt hus. Måske ikke gigantisk men virkelig stort i hvert fald!! Hvad fanden skulle vi nu her?!

><><><><><><><><><><><><><
Hvad mon de skal der? Og hvorfor slæbte de hende afsted i sådan en fart? Læs og find ud af det i næste kapitel.

Haha ej nu lyder jeg ligesom de der, øhh hvad er det de hedder? Okay føler mig dum nu! Skriv lige i kommentaren hvis du ved hvad de hedder! Det ville være en stor hjælp til min utrolig dumme hukommelse! Ej pjat her er et ekstra kapitel håber i kan lide det😂❤️👌🏼

Are you my .......? Seriously!Where stories live. Discover now